Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

waarom heb je pijn? wat heb je gedaan?:blink

 

....

 

Nou, korte samenvatting:

- Vanmorgen al bijna een hartaanval omdat ik een bericht kreeg dat ik om 9.15u bij iemand moest zijn om te vertrekken voor de wedstrijd, het was 8.50u ... dacht ik .. :roftl:

- Ik mooi op tijd aangekomen, vertrokken naar de wedstrijd (ik reed zelf met de auto achteraan) .. hebben we volgens mij half Limburg doorkruist, wat een kleine 20 km zo moeten zijn werd ruim 50 km :roftl:

- Uiteindelijk toch alles gevonden, paard gekeurd en klaar voor vertrek, blijkt de eigenaar de singel vergeten te zijn :doh: Stonden we daar .. Singel van iemand anders geleend, was te groot .. Dus maar besloten dat ik dan maar naar huis moest (bij de paarden) om daar de singel te gaan halen .. Zat ik al in de auto (stond een stukje verder), krijg ik telefoon dat het niet nodig is, dat ze nog een singel hadden gevonden bij iemand ..

 

Dus, alles goed en wel .. dachten we .. Toen kwam het pas :boxed:

Ruiter wil opstappen en ik heb paard vast.. GEEN idee wat er gebeurde maar paard slaat ineens met z'n hoofd, gelukkig niet tegen me, ik spring opzij maar het was te laat. Paard knalt mij gewoon ondersteboven :boxed:

 

Ben op de grond gekwakt, recht op mijn schouder .. Oooooh, dat voelde niet goed. Geen idee wat er verder gebeurt is, heb paard niet meer gezien (gelukkig ook niet gevoeld alhoewel ik nu het idee krijg dat die mij misschien toch geraakt heeft). Stonden meteen met 5 man rond mij, naja, het ging allemaal wel .. moest gewoon even bekomen en ze moesten mij eigenlijk vooral met rust laten, maar dat ging er blijkbaar bij die mensen niet in :roftl:

 

Zijn mensen van het rode kruis bijgeweest enzo, ze dachten dat ik bijna dood was denk ik .. Ach, valt wel mee ... Schouder doet ENORM pijn en mijn knie (slechte knie) ligt open en is ook beetje blauwig en pijnig .. Andere knie begint nu ook dus daarmee dat ik denk dat paard misschien toch iets geraakt heeft .. Weet het niet ..

 

Maar we leven nog :mf_rosetinted Ben even binnen wat gaan drinken om te bekomen (al was dat voor mij niet nodig maar de mensen vonden dat ik even wat moest gaan drinken) en toen hebben we gewoon de werkzaamheden verder gezet. Paard heeft het verder super gedaan!

 

Het is me niet zo bekomen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Omdat ik pijn heb :tears: En omdat ik het gevoel heb dat ik morgen nog veel meer pijn ga hebben :crybaby:

 

Die kans zit er best in ja...sorry dat ik ermee in moet stemmen maar meestal ben je de dag erna nog tien keer zo stijf inderdaad:boxed:

Deze is voor jou meis :huglove:

 

Goeienavond trouwens lieve kijkbuiskindertjes:mf_rosetinted:

Anouk zat met dr suffe kop nog in deel 25 te posten......terwijl jullie al bijna aan pagina 6 van 26 toe zijn:blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Die kans zit er best in ja...sorry dat ik ermee in moet stemmen maar meestal ben je de dag erna nog tien keer zo stijf inderdaad:boxed:

Deze is voor jou meis :huglove:

 

Goeienavond trouwens lieve kijkbuiskindertjes:mf_rosetinted:

Anouk zat met dr suffe kop nog in deel 25 te posten......terwijl jullie al bijna aan pagina 6 van 26 toe zijn:blink :roftl

 

Dank je :wub2:

Al doen knuffels op dit moment wel enorm pijn ... :bleh::roftl:

 

Achja, wat moeten we (lees: ik) anders hé :naughty:

Link to comment
Share on other sites

....

 

 

 

Het is me niet zo bekomen :boxed:

 

kind:shocked:

 

wat is toch allemaal met jou, het is altijd iets met jou [en toevallig ook nog 'n paard:naughty:] Ik hoop dat het snel over gaat, ik ben 11 dagen geleden met m'n hoofd op beton gevallen...m'n nek en rug zitten nog steeds vast:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

kind:shocked:

 

wat is toch allemaal met jou, het is altijd iets met jou [en toevallig ook nog 'n paard:naughty:] Ik hoop dat het snel over gaat, ik ben 11 dagen geleden met m'n hoofd op beton gevallen...m'n nek en rug zitten nog steeds vast:thumbdown:

 

En dan zeg je iets van mij? :blink: Vind jij dat normaal misschien dan, met je hoofd op beton vallen? :roftl:

 

Het is niet altijd .. tot nu toe is het 1x per maand, dus dat valt wel mee :bleh:

Er is daarvoor jaren niks geweest .. maarja .. dat weten jullie natuurlijk niet :wink2:

Link to comment
Share on other sites

En dan zeg je iets van mij? :blink: Vind jij dat normaal misschien dan, met je hoofd op beton vallen? :roftl:

 

Het is niet altijd .. tot nu toe is het 1x per maand, dus dat valt wel mee :bleh:

Er is daarvoor jaren niks geweest .. maarja .. dat weten jullie natuurlijk niet :wink2:

 

:roftl:Tsja...daar heb je mischien een klein beetje gelijk in.

 

joh-:shocked: maar 1 blessure per maand? kunnen d'r makkelijk nog een paar bij ..niet dan?

 

rare...

your goal: na deze blessure geen blessures meer tot eind 2008:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

En dan zeg je iets van mij? :blink: Vind jij dat normaal misschien dan, met je hoofd op beton vallen? :roftl:

 

Het is niet altijd .. tot nu toe is het 1x per maand, dus dat valt wel mee :bleh:

Er is daarvoor jaren niks geweest .. maarja .. dat weten jullie natuurlijk niet :wink2:

 

Maar 1x per maand. En dan vervolgens 2 weken om weer blessurevrij te raken. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Nee heb ik niet, moest dat? Dan doe ik dat wel eventjes

 

Ja, dat wordt eigenlijk altijd gedaan, is het beste als een oude thread zo snel mogelijk gesloten wordt :wink2:

 

roftl:Tsja...daar heb je mischien een klein beetje gelijk in.

 

joh-:shocked: maar 1 blessure per maand? kunnen d'r makkelijk nog een paar bij ..niet dan?

 

rare...

your goal: na deze blessure geen blessures meer tot eind 2008:thumb_yello:

 

Neen, dat zeg ik niet :roftl:

Maar het is dus niet zo dat ik ALTIJD wat heb .. het is gewoon een beetje allemaal toevallig nu :wink2:

 

Vind ik super :thumb_yello: En langer mag ook :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar 1x per maand. En dan vervolgens 2 weken om weer blessurevrij te raken. :wink2:

 

:roftl: Ach neen, zo erg was het allemaal niet .. Dat gezicht heeft maar een week geduurd en toen ik met Cobe ben gevallen was het na een paar dagen al over .. Dus dat valt nog mee :wink2:

Link to comment
Share on other sites

weetje wat ik me nou toch afvraag...

of ingie...die hier eigenlijk nooit is:naughty: nou zelf die tag heeft geplaatst:roftl:

 

Ja :mf_rosetinted:

Ze is hier trouwens ook geweest :wink2:

 

whiieeeeee, mn sig is af:biggrin2::bleh:

 

Mooi! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy