Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Doe mij maar Ierland:naughty: (maar wel met een engelsman:roftl:)

 

Zal wel op hetzelfde neerkomen ... die foto doet mij denken aan ergens in frankrijk waar ik geweest ben, dus ... :roftl: (gewoon qua natuur enzo hé, die plaats was toch net wat anders, met krijtrotsen enzo..).

Link to comment
Share on other sites

Zal wel op hetzelfde neerkomen ... die foto doet mij denken aan ergens in frankrijk waar ik geweest ben, dus ... :roftl: (gewoon qua natuur enzo hé, die plaats was toch net wat anders, met krijtrotsen enzo..).

 

:roftl: niet helemaal hetzelfde. Tis toch anders. Sowieso al de sfeer.

Ik hou van Ierland:wub2:

En ook strand is anders zie ik...

 

Ik heb mijn agenda gereorganiseerd. Dat is al iets. En een lijstje gemaakt wat ik moet doen voor ik naar het werk ga. Dus ik vertrek tegen 15u denk ik. Even naar postkantoor om wat spullen op de post te doen en dan ook direct ponden bestellen, dan kan ik woensdag wat langer in bed blijven:roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: niet helemaal hetzelfde. Tis toch anders. Sowieso al de sfeer.

Ik hou van Ierland:wub2:

En ook strand is anders zie ik...

 

Ik heb mijn agenda gereorganiseerd. Dat is al iets. En een lijstje gemaakt wat ik moet doen voor ik naar het werk ga. Dus ik vertrek tegen 15u denk ik. Even naar postkantoor om wat spullen op de post te doen en dan ook direct ponden bestellen, dan kan ik woensdag wat langer in bed blijven:roftl:

 

Het zal niet hetzelfde strand zijn neen :roftl:

 

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Het zal niet hetzelfde strand zijn neen :roftl:

 

:thumb_yello:

 

:roftl: Denk het ook niet:roftl:

 

Bohhhhhh ik kan niet wachten tot ik naar London kannnnnn!!!!!!!

Ben toch aan het bedenken om maar dat interview te gaan maken....want straks als ik terug kom van werk, ist hier gezellig:roftl:

Deze dag verloopt wel lekker, de rest van de week wordt druk:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Ben bezig met een of ander armbandje, maar ook dat armbandje is erg inspiratieloos:roftl:

 

Ik ben met niks bezig .. kan niks :boxed: (of naja, niet al teveel toch niet :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

dokter....

 

Ach neen, die zegt toch dat ik moet rusten en dat het dan wel zal beteren :wink2:

Morgen zal het meeste wel al over zijn denk ik :bleh: Dus helemaal niet erg :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ach neen, die zegt toch dat ik moet rusten en dat het dan wel zal beteren :wink2:

Morgen zal het meeste wel al over zijn denk ik :bleh: Dus helemaal niet erg :wink2:

 

Wat zou je zijn gaan doen als je wel wat kon?

Link to comment
Share on other sites

Wat zou je zijn gaan doen als je wel wat kon?

 

Mijn kamer opruimen.. ofja, weer in orde zetten. Mijn ouders zijn in de zolderkast geweest maar nu hebben ze dus al mijn foto's aan de kant gezet enzo, en die staan nog steeds niet zoals ze stonden :roftl: En er zijn wat laden die zouden opgeruimd moeten worden..

 

En mijn oude schoolboeken nakijken en opruimen .. Die van het hoger onderwijs staan nu in de kast (die dozen van een tijdje geleden) maar de rest is er nu uit .. Ga kijken of ik daar nog dingen van wil en dat dan bijhouden en de rest gaat weg :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Mijn kamer opruimen.. ofja, weer in orde zetten. Mijn ouders zijn in de zolderkast geweest maar nu hebben ze dus al mijn foto's aan de kant gezet enzo, en die staan nog steeds niet zoals ze stonden :roftl: En er zijn wat laden die zouden opgeruimd moeten worden..

 

En mijn oude schoolboeken nakijken en opruimen .. Die van het hoger onderwijs staan nu in de kast (die dozen van een tijdje geleden) maar de rest is er nu uit .. Ga kijken of ik daar nog dingen van wil en dat dan bijhouden en de rest gaat weg :wink2:

 

Das wel balen dan.

Ik moet nog eens mijn inbouwkasten nakijken, want daar staat echt veel zooi in wat weg kan...het zijn kasten in de muur en daar kom ik eigenlijk dus nooit:roftl:

Heb in de kast in mijn slaapkamer dus tassen met zooi, waar ik niks mee doe, dat moet eens opgeruimd worden, zodat ik in die kasten mijn beddegoed kan leggen...en dat scheelt weer zooi.:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Das wel balen dan.

Ik moet nog eens mijn inbouwkasten nakijken, want daar staat echt veel zooi in wat weg kan...het zijn kasten in de muur en daar kom ik eigenlijk dus nooit:roftl:

Heb in de kast in mijn slaapkamer dus tassen met zooi, waar ik niks mee doe, dat moet eens opgeruimd worden, zodat ik in die kasten mijn beddegoed kan leggen...en dat scheelt weer zooi.:roftl:

 

Achja, kan ook wel een andere keer hoor, dat is het probleem niet ..

 

Is het trouwens geen vakantie (meer) bij jullie? Het is hier zo rustig..

Link to comment
Share on other sites

Achja, kan ook wel een andere keer hoor, dat is het probleem niet ..

 

Is het trouwens geen vakantie (meer) bij jullie? Het is hier zo rustig..

 

Herfstvakantie is voorbij. Voor alle delen van Nederland.

Dusjjjj dat klopt wel.

 

Bohhhhhh nah ik ga eens kijken in mijn reader naar wat er in dat interview moet staan:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Herfstvakantie is voorbij. Voor alle delen van Nederland.

Dusjjjj dat klopt wel.

 

Bohhhhhh nah ik ga eens kijken in mijn reader naar wat er in dat interview moet staan:roftl:

 

Ow, dat is jammer dan :bleh:

 

Succes :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb echt geen zin dat interview nu te gaan maken...:shocked:

Ben aan denken om toch maar gewoon de stad in te gaan ofzo. Ik heb dan ongeveer 1,5 uur in de stad. Ik moet ponden bestellen (dat gaat dus half uur duren, altijd druk in de stad) en dan wat dingen op de post doen...kwartiertje...dusss dan heb ik nog een tijdje om in de stad te hangen...hmmm...ik heb op zich wel wat nodig nog voor London qua naajs kleding ofzo.

Wat denk jij? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb echt geen zin dat interview nu te gaan maken...:shocked:

Ben aan denken om toch maar gewoon de stad in te gaan ofzo. Ik heb dan ongeveer 1,5 uur in de stad. Ik moet ponden bestellen (dat gaat dus half uur duren, altijd druk in de stad) en dan wat dingen op de post doen...kwartiertje...dusss dan heb ik nog een tijdje om in de stad te hangen...hmmm...ik heb op zich wel wat nodig nog voor London qua naajs kleding ofzo.

Wat denk jij? :bleh:

 

Ik denk niet :roftl:

 

Jij moet doen wat je wil :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy