Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga ook over niet al te lange tijd naar bed.

Truste Bienie!Sterkte met opstaan morgen!

 

Ik ga in bed nog even lezen in boek. Ben al een heel eind en is echt een boeiend boek:thumb_yello:

Morgen vroeg op om mijn schoolwerk af te ronden voor dinsdag. Moet veel doen nog vrees ik.:thumbdown:

 

Morgenavond werken:thumbdown: En dan weer een drukke week.

Heb wel begrepen dat morgen skatje weer online komt op het werk, dus dat zou mooi zijn.:wub2:

 

Maar ben nog ff hier hoor. Niet te lang alleen!

Link to comment
Share on other sites

Ik ga ook over niet al te lange tijd naar bed.

Truste Bienie!Sterkte met opstaan morgen!

 

Ik ga in bed nog even lezen in boek. Ben al een heel eind en is echt een boeiend boek:thumb_yello:

Morgen vroeg op om mijn schoolwerk af te ronden voor dinsdag. Moet veel doen nog vrees ik.:thumbdown:

 

Morgenavond werken:thumbdown: En dan weer een drukke week.

Heb wel begrepen dat morgen skatje weer online komt op het werk, dus dat zou mooi zijn.:wub2:

 

Maar ben nog ff hier hoor. Niet te lang alleen!

 

Hebben jullie allemaal de wekker wel een uur achteruit gezet vannacht? Het is nog zo vroeg. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hebben jullie allemaal de wekker wel een uur achteruit gezet vannacht? Het is nog zo vroeg. :boxed:

 

nee daar kwam ik vanmorgen achter door de opmerking van ik geloof José.:roftl:

 

Ben gewoon moe en moet er vroeg uit morgen wil ik mijn schoolwerk op tijd af hebben...vandaar:naughty:

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

FREEK IS JOSEPH!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

 

:wub2:

 

 

dus...

iedereen slaapt? :blink:

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

FREEK IS JOSEPH!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

 

:wub2:

 

 

dus...

iedereen slaapt? :blink:

 

Nee hoor, ik ben er nog. De activiteit is vooral op msn vanavond. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Joseeee!!! :boing:

Ik ben er ook nog, we hebben idd de activiteit op msn vanavond, daar kon ik t niet meer bijhouden vanavond. :blink: Was zo verzeild in msn dat ik niet in de gaten had dat er een deel 26 geopend was, dus ik zat nog vrolijk in 25 te posten :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

:boing: :boing:

 

http://www.bol.com/nl/p/dvd/mika-live-parc-des-princes-p/1002004006398917/index.html

 

Bol heeft de DVD op de site staan, staat alleen niet bij welke uitvoering. Amaray??? :shocked: Releasedatum 7/11.

 

 

 

edit: ik zie dat Amaray een producent is van dvd-doosjes, dus ik neem aan dat het om de "gewone" versie gaat

Link to comment
Share on other sites

:boing: :boing:

 

http://www.bol.com/nl/p/dvd/mika-live-parc-des-princes-p/1002004006398917/index.html

 

Bol heeft de DVD op de site staan, staat alleen niet bij welke uitvoering. Amaray??? :shocked: Releasedatum 7/11.

 

 

 

edit: ik zie dat Amaray een producent is van dvd-doosjes, dus ik neem aan dat het om de "gewone" versie gaat

 

Ik heb hem besteld bij Music Store, ook releasedatum 7/11:thumb_yello:

 

:boing:

Link to comment
Share on other sites

Ha Biekje :bye:

 

Welke versie is dat? Ik wil zo graag de deluxe, die heb ik ook van de vorige.

 

Volgens mij hebben ze ze allemaal. Of volgens Linde eigenlijk:blush-anim-cl:

 

*edit* haaaaj Kaatje :boing:

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij hebben ze ze allemaal. Of volgens Linde eigenlijk:blush-anim-cl:

 

*edit* haaaaj Kaatje :boing:

 

Mooi zo. Dicht bij m'n werk zit een vestiging van ze. Ga ik van de week even langs. :thumb_yello:

 

Ik moet er weer vandoor. Heb om 11 uur een afspraak. Succes met je afstudeervoorstel.

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Mooi zo. Dicht bij m'n werk zit een vestiging van ze. Ga ik van de week even langs. :thumb_yello:

 

Ik moet er weer vandoor. Heb om 11 uur een afspraak. Succes met je afstudeervoorstel.

 

:bye:

 

Nou, werkze!

Ja hier zit ook een vlakbij, maar heb via internet besteld gewoon, met dat het afgeleverd wordt in de winkel. Heb alleen wel slechte ervaringen met de music store en bestellingen doen bij ze. Ik zit nu al sinds juli ofzo te wachten op de LICM DVD:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het afstudeervoorstel af.

Morgen als madame er wat over zegt, zal ik haar eerst peentjes laten zweten met de mededeling dat ik 's middags weer netjes terug naar huis ga en die dag geen tijd heb om eraan te werken.

Zodra ze lekker over de pis is (want die wordt altijd enorm pissed op me om geen andere reden dan haar eigen gedrag!!!), zal ik haar het afstudeervoorstel overhandigen, met de mededeling dat zij ook eens zelf wat moet doen, want er was nog tijd ZAT om in het weekend en maandag eraan te werken. En dat ze nu maar zelf dit nakijkt en aanpast en zorgt dat ze een gesprek heeft gehad met die docent. Dat ik niet alles zelf ga doen voortaan en dat ze zelf ook maar even initiatief toont en de reader erbij pakt. Dat ik dit niet meer van plan ben zo te doen en dat ze niet moet denken dat ik haar constant opdrachten geef, we zijn HBO-ers en kunnen best zelf initiatief tonen. Indien zij hierin niet mee gaat, ga ik dat melden aan de begeleider.

 

Zo. Je kan zien dat ik haar al zat ben, voor we zijn begonnen.

Maargoed, het is af en dus op tijd. Nu nog een afspraak met de docent.

Ben benieuwd.

 

Waarom was ik zo vroeg opgestaan ookweer?:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Oi :mf_rosetinted:

 

Heeee :boing:

 

Zo, ik heb ook een afspraak ingepland met de beleidsmedewerker van de gemeente waar wij ons afstudeerproject voor doen, dusssss. Zal madame ook wel niet blij mee zijn, want die zal wel weer "niet kunnen" dan. Ze heeft alleen pech dat ik het op een tijdstip gezet heb, dat er wat in ons rooster staat en die les is verplaatst naar de dag later, dus ze kan never zeggen dat ze "niet kan".

:naughty:

 

O mensen ik ben gemeen soms:naughty:

 

Voor vandaag ben ik even klaar. Vanavond na het werk moet ik nog een verslag maken van een interview en dan ist helemaal done. Morgen nieuw werk:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Jup. Ben dan ook hard aan het denken wat ik eens voor mezelf wil gaan doen...:roftl:

 

Ik doe niet teveel vandaag .. kan niet :boxed::roftl:

 

 

Moet je trouwens zien:

 

"Home"

 

:shocked:

 

homemz1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy