Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted:

 

Bienie, ik heb gisterenavond besloten dat ik AT ook echt wel super vind:thumb_yello::mf_rosetinted:

 

Anouk! :boing:

 

:shocked::roftl: Hoe komt het?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

: shocked Tja ... :roftl

 

En morgen moet ik de trein van 6 uur nemen!! :shocked::crybaby:

 

 

:naughty:

 

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted:

 

Heeeeej :huglove:

Hoe is het vandaag?

 

ja :lol3

ja :biggrin2

ik ben er weer =]

 

Top!!! :thumb_yello:

Je kon stiekem niet zonder de MFC? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Anouk! :boing:

 

:shocked::roftl: Hoe komt het?

Ik wist wel dat t wel leuke muziek was, want ik had dat op Werchter al besloten, nadat ze op dag 2 ook nog een setje weg mochten geven. Maar ik ben dus materiaal aan het zoeken om een Werchter-compilatie-cd te maken en toen raakte ik in Air Traffic songs verzeild en kwam er niet meer zo een twee drie uit. Die cd is alleen zo duur bij bol :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik wist wel dat t wel leuke muziek was, want ik had dat op Werchter al besloten, nadat ze op dag 2 ook nog een setje weg mochten geven. Maar ik ben dus materiaal aan het zoeken om een Werchter-compilatie-cd te maken en toen raakte ik in Air Traffic songs verzeild en kwam er niet meer zo een twee drie uit. Die cd is alleen zo duur bij bol :blink:

 

Oh, geweldig :wub2::naughty:

Wat ben je zoal tegengekomen? Iets wat echt de moeite is? (misschien heb ik 'm nog wel niet gezien :bleh:).

 

:shocked: Die is inderdaad wel duur..

Ik heb 'm hier voor 7.99 gehaald :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Oh, geweldig :wub2::naughty:

Wat ben je zoal tegengekomen? Iets wat echt de moeite is? (misschien heb ik 'm nog wel niet gezien :bleh:).

 

:shocked: Die is inderdaad wel duur..

Ik heb 'm hier voor 7.99 gehaald :naughty:

Ik heb wat akoestische versies gedownload, wat materiaal van Werchter en gewoon wat studio-opnames. Ik wilde de cd bestellen maar hij is wel wat duur dus? Had al t vermoeden dat hij goedkoper te krijgen was. Kon me nog iets herinneren van dat jij m voor 7,99 had. Dat is het betere werk:blink:

 

elloo

alls goed hier??:bleh:

Haai!! Afgezien van zeurende graftakken naast me en een knallende koppijn en kortademigheid gaat t redelijk hier.

En bij jou??

Link to comment
Share on other sites

Ik heb wat akoestische versies gedownload, wat materiaal van Werchter en gewoon wat studio-opnames. Ik wilde de cd bestellen maar hij is wel wat duur dus? Had al t vermoeden dat hij goedkoper te krijgen was. Kon me nog iets herinneren van dat jij m voor 7,99 had. Dat is het betere werk:blink:

 

Denk je dat je de videos nog kan terugvinden ofzo? Kan je ze misschien in de AT-thread posten ... Zou leuk zijn als daar wat leven kwam :roftl:

 

Ja, die moet echt wel goedkoper te krijgen zijn, desnoods via e-bay? Maar denk bv. de freerecordshop enzo dat die daar ook wel goedkoper is .. Het is een cd van 2007 hé ... vind het raar dat die nog zo duur is bij bol ..

Link to comment
Share on other sites

Meisjes, ik ga slapen! De wekker gaat hier om 5 uur, en heb morgen een laaaaaaange dag voor de boeg! Ga een korte film filmen! :punk:

 

Slaap lekker straks!

:huglove:

 

:shocked:

Naja, slaap goed!

En veel plezier morgen! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy