Jump to content

Mika@ Q-Music showcase - Holland - 17 December 2009


robertina

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
Hey allemaal! Wat een nieuws zeg, bleh!! :sneaky2:

Eigenlijk moeten we wel duidelijk laten merken dat we er zijn,vinden jullie ook niet? Misschien iets van spandoeken ofzo? :wink2:

Oh God! zo creatief ben ik niet hoor!:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

A REAL fan has to win those tix tomorrow! I'm so hoping you'll get in girls! :wub2:

I'm excited but also bloody nervous :naughty: Really strange feeling that I'm seeing him tomorrow!

 

See you tomorrow guys! :wub2:

We have to get in! Letting us stand in the cold all night is criminal and they all should be arrested for that :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Goed idee! Maar hoe gaan we dat nu nog voor elkaar krijgen?

Ook ik ben niet zo crea bea en ik moet nog werken morgen.

 

Ik weet niet of iemand toevallig karton of lakens heeft? Voor de tekst krijgen we vanzelf inspiratie als we staan te blauwbekken en we naar binnen willen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet of iemand toevallig karton of lakens heeft? Voor de tekst krijgen we vanzelf inspiratie als we staan te blauwbekken en we naar binnen willen:naughty:

 

We have to get in! Letting us stand in the cold all night is criminal and they all should be arrested for that :wink2:

 

ik heb textiel markers, moet ik die meebrengen? =)

 

Hey Linde! Ja,als je het doen wilt,graag!:thumb_yello:Nou alleen nog karton of een laken.Ik heb helaas geen witte onderbroeken,anders konden we daar een spandoek van maken :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Hey Linde! Ja,als je het doen wilt,graag!:thumb_yello:Nou alleen nog karton of een laken.Ik heb helaas geen witte onderbroeken,anders konden we daar een spandoek van maken :biggrin2:

 

Ik heb ook niet echt een laken over ofzo..maar die stiften gaat wel lukken!

 

Ik had een horloge voor'm gekocht, maar het is nog niet binnen. Dus ik ga 'm nu de cd van Wouter Hamel geven :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook niet echt een laken over ofzo..maar die stiften gaat wel lukken!

 

Ik had een horloge voor'm gekocht, maar het is nog niet binnen. Dus ik ga 'm nu de cd van Wouter Hamel geven :teehee:

Ik heb een prentenboek van mijn favoriete kinderboeken illustrator. Met poezie voor kinderen. (ik spaar kinderboeken)

Link to comment
Share on other sites

ik heb textiel markers, moet ik die meebrengen? =)

 

Ja, doe maar.

 

Ik moet morgen toch nog even naar de Hema (moet nog iets warms voor op m'n hoofd hebben). Zal ik kijken of ik een laken ofzo mee kan nemen? Of heeft iemand misschien nog een oud laken ergens? Misschien zonde om een hele nieuwe te kopen...

 

Voel me bijna schuldig, heb geen kado'tje voor hem, o jee!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook niet echt een laken over ofzo..maar die stiften gaat wel lukken!

 

Ik had een horloge voor'm gekocht, maar het is nog niet binnen. Dus ik ga 'm nu de cd van Wouter Hamel geven :teehee:

 

Dat is jammer zeg :boxed: Maar je kan hem altijd later geven toch?! Ben benieuwd wat hij van Wouter vind! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Dat is jammer zeg :boxed: Maar je kan hem altijd later geven toch?! Ben benieuwd wat hij van Wouter vind! :teehee:

 

ja, dan maar in maart. komt wel goed!

ja ik ook, :teehee: niet dat ik verwacht dat ie t echt gaat luisteren enzo, maar ik wil graag n foto van Mika met de cd in zn handen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja, doe maar.

 

Ik moet morgen toch nog even naar de Hema (moet nog iets warms voor op m'n hoofd hebben). Zal ik kijken of ik een laken ofzo mee kan nemen? Of heeft iemand misschien nog een oud laken ergens? Misschien zonde om een hele nieuwe te kopen...

 

Ja dat is misschien wel zonde,een nieuwe.Ik heb ook geen oude lakens ofzo.Ik probeer het iig morgenochtend nog wel te vragen aan iemand of die nog wat heeft:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja dat is misschien wel zonde,een nieuwe.Ik heb ook geen oude lakens ofzo.Ik probeer het iig morgenochtend nog wel te vragen aan iemand of die nog wat heeft:wink2:

 

Ok, dan koop ik nog ff niks. Ga ik alleen een lekkere warme muts halen :kaf:

 

Ik heb ook geen cadeautje voor hem :blush-anim-cl:

 

Gelukkig, dan ben ik niet de enige :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ok, dan koop ik nog ff niks. Ga ik alleen een lekkere warme muts halen :kaf:

 

 

 

Gelukkig, dan ben ik niet de enige :thumb_yello:

 

Ik weet alleen niet zeker of ik dan iets heb morgen maar ik doe mn best!:thumb_yello:

 

Ben ook blij dat ik niet de enige ben trouwens :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy