Jump to content

Mika@ Q-Music showcase - Holland - 17 December 2009


robertina

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply
ik knijp hem nou wel hoor! Ben nu helemaal bang om niet thuis te komen met dit weer :shocked: Manlief is al niet verder gekomen als rotterdam met de trein :boxed:

 

Vanmiddag (en vanavond) is het vast beter :wink2:. Het belangrijkste is om in Amsterdam te komen, het thuiskomen is van secundair belang :bleh:.

Link to comment
Share on other sites

Het is mij, Ingridia VonMuffin, ik heb den kamer van Marjolein geinfriltreerd en wij zijn bijna klaar om richting de studio te gaan. MWAHAHAHAHAHAHA

 

Goed zo mevrouw Von Muffin, veel succes, laat je het ons weten als er ontwikkelingen zijn? Tot vanmiddag!

Link to comment
Share on other sites

Vanmiddag (en vanavond) is het vast beter :wink2:. Het belangrijkste is om in Amsterdam te komen, het thuiskomen is van secundair belang :bleh:.

 

zie er meer tegenop om thuis te komen eigenlijk:shocked: Ik moet toch op tijd thuis zien te komen voor de kinderen morgenochtend:wink2: Maar goed,maar het beste van hopen!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

zie er meer tegenop om thuis te komen eigenlijk:shocked: Ik moet toch op tijd thuis zien te komen voor de kinderen morgenochtend:wink2: Maar goed,maar het beste van hopen!:thumb_yello:

 

Ik wel ja: ik heb mezelf tot het middaguur gegeven om te beslissen of ik kom of niet :teehee: Heb er nog over gedacht om een hostel te zoeken... maar alleen is ook zo alleen.

Link to comment
Share on other sites

Het is mij, Ingridia VonMuffin, ik heb den kamer van Marjolein geinfriltreerd en wij zijn bijna klaar om richting de studio te gaan. MWAHAHAHAHAHAHA

 

Zo vroeg al :shocked: Dan staan jullie wel iets van 11 uur in dit weer te wachten. Ze moeten jullie echt wel binnenlaten. Succes :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

De eerste kaarten bij Ruud de Wild zijn vergeven! Iemand van jullie??

 

O,ja en als mensen kunnen binnendringen op paleis soestdijk, defensieterrein etc dan kunnen wij zeker de Qmusic studio binnenkomen! Zo moelijk kan dat toch niet zijn? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

De eerste kaarten bij Ruud de Wild zijn vergeven! Iemand van jullie??

 

O,ja en als mensen kunnen binnendringen op paleis soestdijk, defensieterrein etc dan kunnen wij zeker de Qmusic studio binnenkomen! Zo moelijk kan dat toch niet zijn? :naughty:

 

Exactly! Wie kan ons tegenhouden? De receptioniste? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

O,ja en Bridget Maasland was aan de telefoon bij Ruud de Wild en zij vertelde dat ze vanavond moest afzeggen voor MIKA, omdat ze moet werken.Ze had wel heel graag willen komen, zei ze.

 

Maar dat is weer een extra plek! Ik hoop echt dat ze de plekken van de mensen die niet komen opdagen aan ons geven!! Hoe harteloos ben je anders?? :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Hi everyone,

 

Don't know if you already heard that Mika will be at Jeroen van Inkel from 16.00 till 18.00 tomorrow.

 

You can text or mail questions you want to ask Mika and maybe your question will be asked.

 

Sorry the ticket thing didn't work out.

 

Heeft er toevallig al iemand uitgevonden waar je heen moet mailen?

 

 

 

Ik heb er ook nog eentje, ik heb er 1 aan mijn zoon gegeven, maar ik geef de andere niet weg, maar ik denk dat mijn man het ook niet zo'n volwassen muurvulling vindt......noh!

 

Haha! Ik heb mijn Mika-posters aan de binnenkant van mijn gedeeltje van de kledingkast gehangen...:wink2:

 

Ik heb ook niet echt een laken over ofzo..maar die stiften gaat wel lukken!

 

Ik had een horloge voor'm gekocht, maar het is nog niet binnen. Dus ik ga 'm nu de cd van Wouter Hamel geven :teehee:

 

Wat 'n leuk idee! Reken maar dat ie d'r naar gaat luisteren hoor!

 

My mom's gonna kill me if she finds out. Maar hier in mn kast liggen wel 6 lakens :naughty: Ik vind dat ik dr best wel 1 mee mag nemen :mf_rosetinted:

 

Laken: Check

Marker: Check.

:biggrin2:

 

Laat Mika z'n handtekening erop zetten en gebruik het daarna weer gewoon om onder te slapen, wedden dat je dan heeeeerlijk gaat dromen?:mf_lustslow:

 

Goh, ik hoop echt dat alles goed en leuk verloopt voor jullie die gaan! Als de sneeuw maar geen roet in het eten gaat gooien. Weet iemand al hoe laat Mika in Nederland is, hoe is de sneeuw-situatie op Schiphol (als ie daar aankomt)?

Link to comment
Share on other sites

O,ja en Bridget Maasland was aan de telefoon bij Ruud de Wild en zij vertelde dat ze vanavond moest afzeggen voor MIKA, omdat ze moet werken.Ze had wel heel graag willen komen, zei ze.

 

Maar dat is weer een extra plek! Ik hoop echt dat ze de plekken van de mensen die niet komen opdagen aan ons geven!! Hoe harteloos ben je anders?? :sneaky2:

 

Stuur een Tweet met de vraag of je in plaats van Bridget mag gaan?!

Link to comment
Share on other sites

Goh, ik hoop echt dat alles goed en leuk verloopt voor jullie die gaan! Als de sneeuw maar geen roet in het eten gaat gooien. Weet iemand al hoe laat Mika in Nederland is, hoe is de sneeuw-situatie op Schiphol (als ie daar aankomt)?

 

Ik luister al sinds 6 uur naar Q-Music. 's Ohtends vroeg zeiden ze iets van dat de studie heel mooi is en dat Mika naar Nederland komt. Toen verbeterde hij zich en zei: nee, hij is al in Nederland. Dus ik denk dat ie er al is :biggrin2:

Ben benieuwd wat ie dan doet. Of ie nog iets van andere interviews heeft of gewoon even lekker wat vrije tijd.

Link to comment
Share on other sites

O,ja en Bridget Maasland was aan de telefoon bij Ruud de Wild en zij vertelde dat ze vanavond moest afzeggen voor MIKA, omdat ze moet werken.Ze had wel heel graag willen komen, zei ze.

 

Maar dat is weer een extra plek! Ik hoop echt dat ze de plekken van de mensen die niet komen opdagen aan ons geven!! Hoe harteloos ben je anders?? :sneaky2:

 

Ik vind dat best oneerlijk. Die "Bn-ers" kunnen gewoon hun assistent of wat dan ook laten bellen met de vraag om een paar kaartjes en hup ze krijgen ze. Terwijl echte superfans zoveel beltegoed uitgeven om kans te maken op een kaartje en zelfs in dit weer een hele dag gaan wachten. :sneaky2:

Ze moeten die langwachtende MFC-ers zonder kaartje binnenlaten, anders zijn ze echt gemeen.

Link to comment
Share on other sites

Owja, even voor de zekerheid.

Het is in de Kauwgomballenfabriek he?

Klopt het dat het adres is:

Paul van Vlissingenstraat 8 te Amsterdam?

 

Zo vervelend als ik dalijk naar het verkeerde adres toe rij...

 

In mijn e-mail staat 10d

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy