Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

ik denk dat een mailtje sturen effectiever is!

Vastleggen%252520in%252520volledig%252520scherm%25252017072011%252520220457.jpg

 

gewoon mailen en direct een link naar Elle me dit in de mail bijvoegen!

zo heb ik het bij Q gdn voor Kick Ass

 

heb ik al gedaan naar mnm, kreeg mail terug dat ik het naar de muziek coordinator moest sturen, heb ik ook gedaan, maar nog geen antwoord

was van plan het morgen es opnieuw te proberen

 

heb ook al 2 keer een request formulier ingevuld

 

edit: mss dat ik gewoon es naar alle programma's morgen een mailtje stuur :)

Link to comment
Share on other sites

heb dat es geprobeerd mailen naar die programma's he, en wel, dat lukt dus niet, krij telkens mail deliver failure notification :huh::sad:

 

oejse ..;

Ohja, en het Q callcenter is dus blijkbaar niet in de zomervakantie denk ik :aah: Ik heb geluisterd en het was niet ...

Link to comment
Share on other sites

oejse ..;

Ohja, en het Q callcenter is dus blijkbaar niet in de zomervakantie denk ik :aah: Ik heb geluisterd en het was niet ...

begin zo het gevoel te krijgen dat ze "Elle me dit" niet willen draaien :tears:

Link to comment
Share on other sites

wat denk je hiervan?

 

@MNMbe sorry dat ik jullie weer lastig val, maar ik vroeg me af of er een reden is dat jullie "Elle me dit" van Mika niet spelen?

 

jaaaah doen :aah:

En we blijven ze lastig vallen tot ze het draaien :aah:

Link to comment
Share on other sites

heb gisteren eindelijk antwoord gehad van MNM :yay:

 

hier is de mail :)

 

Dag Ilse,

 

Mercikes voor je tip.

We hebben inderdaad deze song van Mika al op verschillende manieren gespot. We bespreken hem ook wekelijks op onze playlistvergadering.

 

Op dit moment heeft hij structureel nog geen playlist op MNM, maar daar kan de volgende we(e)k(en) zeker nog verandering in komen.

 

Nogmaals oprecht dankjewel voor je interesse in de muziek op MNM, en stay tuned!

 

Vriendelijke groeten,

hans

Link to comment
Share on other sites

heb gisteren eindelijk antwoord gehad van MNM :yay:

 

hier is de mail :)

 

Goeiemorgen!

 

Sorry dat ik het zeg, maar wàt 'n onzinnige reactie van die radiozender!

Net of je uren en uren moet vergaderen of je een nummer wel of niet draait. Zeg maar dat de nederlandse Radio2 (een van de grootste van nl!) het nummer al draaide na slechts één (van mij:biggrin2:) tweetverzoek!

 

Is het wellicht een Vlaamstalige zender die iets tegen het Frans heeft:dunno:?

 

Succes met je promotie-actie:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Goeiemorgen!

 

Sorry dat ik het zeg, maar wàt 'n onzinnige reactie van die radiozender!

Net of je uren en uren moet vergaderen of je een nummer wel of niet draait. Zeg maar dat de nederlandse Radio2 (een van de grootste van nl!) het nummer al draaide na slechts één (van mij:biggrin2:) tweetverzoek!

 

Is het wellicht een Vlaamstalige zender die iets tegen het Frans heeft:dunno:?

 

Succes met je promotie-actie:thumb_yello:

 

neen, denk niet dat ze iets tegen frans hebben :wink2:

heb al bijna alle dagen wel een frans nummer gehoord ofzo, dus da's het probleem niet.

 

weet niet waarom het zolang duurt, heb een mail gezonden naar die muziek coordinator, heb een mail gezonden naar een dj, heb een aantal requests gedaan, heb verschillende malen getweet...

 

weet echt niet hoe het er daar aan toe gaat :dunno:

 

maar zeker niet met frans te maken, anders zouden ze helemaal geen franse nummers draaien :)

Link to comment
Share on other sites

heb gisteren eindelijk antwoord gehad van MNM :yay:

 

hier is de mail :)

 

:groupwave:

 

Dat werd tijd :aah:

 

Vind het eig ook wel belachelijk dat ze over een nummer zoveel moeten vergaderen... Moeten ze dat bij elk nr? Dat kan toch bijna niet? :blink:

Link to comment
Share on other sites

neen, denk niet dat ze iets tegen frans hebben :wink2:

heb al bijna alle dagen wel een frans nummer gehoord ofzo, dus da's het probleem niet.

 

weet niet waarom het zolang duurt, heb een mail gezonden naar die muziek coordinator, heb een mail gezonden naar een dj, heb een aantal requests gedaan, heb verschillende malen getweet...

 

weet echt niet hoe het er daar aan toe gaat :dunno:

 

maar zeker niet met frans te maken, anders zouden ze helemaal geen franse nummers draaien :)

 

waw, ik vind het geweldig dat je er zo veel voor doet! :wub2:

hopelijk beginnen ze het eindelijk te spelen binnenkort! succes nog!

Link to comment
Share on other sites

waw, ik vind het geweldig dat je er zo veel voor doet! :wub2:

hopelijk beginnen ze het eindelijk te spelen binnenkort! succes nog!

 

wel, wat kan ik zeggen :aah: (i'm obsessed i guess :roftl:)

nee, vind het gewoon een geweldig nummer ook en verdient om op de radio te komen, :wub2::teehee:

Link to comment
Share on other sites

Het lukt!

Ik ben al heel lang niet meer online geweest, eigenlijk een serieuze schande. Zo lang dat ik mijn wachtwoord van mijn account vergeten was. Het mailadres dat ik voor mijn account gebruikte wist ik ook al niet meer (echt erg, I know) Na heel veel proberen lukte het me toch, ik wist mijn mail te veranderen, mijn signature te verwijderen (die was te groot). Wil ik iets posten: lukt het niet.

Uiteindelijk kom ik erachter dat ik mijn account moest activeren of zoiets, dus zie hier: opnieuw mijn eerste post in the Dutch tread!:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Het lukt!

Ik ben al heel lang niet meer online geweest, eigenlijk een serieuze schande. Zo lang dat ik mijn wachtwoord van mijn account vergeten was. Het mailadres dat ik voor mijn account gebruikte wist ik ook al niet meer (echt erg, I know) Na heel veel proberen lukte het me toch, ik wist mijn mail te veranderen, mijn signature te verwijderen (die was te groot). Wil ik iets posten: lukt het niet.

Uiteindelijk kom ik erachter dat ik mijn account moest activeren of zoiets, dus zie hier: opnieuw mijn eerste post in the Dutch tread!:biggrin2:

 

hey :bye:

 

hm, je zal wrs wel merken dat het hier , euhm, hoe moet ik het zeggen... een beetje stil is in de dutch thread :aah:

 

kan natuurlijk weer veranderen :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

hey :bye:

 

hm, je zal wrs wel merken dat het hier , euhm, hoe moet ik het zeggen... een beetje stil is in de dutch thread :aah:

 

kan natuurlijk weer veranderen :biggrin2:

 

Hmmm, spijtig, toen ik keek dacht ik : oeh, mensen ff checken of ik terug kan posten :mf_rosetinted:

 

we kunnen het altijd proberen!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, spijtig, toen ik keek dacht ik : oeh, mensen ff checken of ik terug kan posten :mf_rosetinted:

 

we kunnen het altijd proberen!:thumb_yello:

 

:teehee:

't is dat :)

 

veel zitten ook gewoon in andere threads, of komen ook niet meer zo vaak hier denk ik :dunno:

Link to comment
Share on other sites

:teehee:

't is dat :)

 

veel zitten ook gewoon in andere threads, of komen ook niet meer zo vaak hier denk ik :dunno:

 

ik weet echt bijna niets meer van wat er hier gebeurt. Ik check mikasounds, mika's facebook en twitter regelmatig. Ik weet dat hij laats bij les ardentes was en dat hij 3 nieuwe liedjes heeft. Waarvan jij Elle me dit op MNM probeert te krijgen, wat heel vet is :mf_rosetinted:

 

Bij ons staat radio 2 regelmatig op, maar hier heb ik het ook nog niet gehoord :emot-sad:

Link to comment
Share on other sites

ik weet echt bijna niets meer van wat er hier gebeurt. Ik check mikasounds, mika's facebook en twitter regelmatig. Ik weet dat hij laats bij les ardentes was en dat hij 3 nieuwe liedjes heeft. Waarvan jij Elle me dit op MNM probeert te krijgen, wat heel vet is :mf_rosetinted:

 

Bij ons staat radio 2 regelmatig op, maar hier heb ik het ook nog niet gehoord :emot-sad:

 

aw LEs ardentes :wub2: was geweldig :fangurl::teehee:

 

ik hoop echt dat ze het gaan draaien, je kan het ook kopen op itunes hier dus, waarom zouden ze het niet draaien :huh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy