Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

Vraagje, wie van jullie heeft het magazine Stars van deze maand gekocht, of gaat het nog kopen? Er staat een interview met Mika in!

 

http://www.mikafanclub.com/forums/showpost.php?p=3785691&postcount=84

 

Anouk Klein‏@noukiekoekie

 

Kom ik aan op stage, ligt de nieuwe STARS al op mijn bureau (met mijn Mika-interview)! #goedbeginvandedag

 

En ... heeft iemand het magazine gekocht? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Hoi Lizzy :bye:

 

Er is één probleempje met deze thread ... hij is niet erg actief. :teehee:

 

Oei, te weinig mensen willen hier Nederlands komen praten :bleh: ze doen het liever in het engels misschien :D

 

Ik zit ook nog op een Nederlandstalig forum en het is wel switchen nu telkens om hier in het engels te komen meepraten, begin meestal reacties te typen in het nederlands :doh:

Link to comment
Share on other sites

Hey luitjes

Is jammer dat deze niet actief ik mis jullie wel

 

We kunnen het zèlf veranderen:wink2: Maar ik ben wel vaak aan het 'lurken' op MFC, niet veel chatten. En ik zit eerlijk gezegd het liefste bij de Oldies:teehee:

 

En ... heeft iemand het magazine gekocht? :blush-anim-cl:

 

Ik heb er in de winkel even in gekeken maar er stond niet echt (echt niet) iets nieuws in en om daar nou een tijdschrift voor te kopen wat ik toch niet wil hebben:dunno:

Link to comment
Share on other sites

We kunnen het zèlf veranderen:wink2: Maar ik ben wel vaak aan het 'lurken' op MFC, niet veel chatten. En ik zit eerlijk gezegd het liefste bij de Oldies:teehee:

 

 

 

Ik heb er in de winkel even in gekeken maar er stond niet echt (echt niet) iets nieuws in en om daar nou een tijdschrift voor te kopen wat ik toch niet wil hebben:dunno:

 

Je heb een punt

 

 

Trouws ik ben niet erg lang geleden jarig geweest dus ik heb een iPad gekregen :thumb_yello:

 

Ik heb een vraag wanneer komt die cd uit ?

Link to comment
Share on other sites

We kunnen het zèlf veranderen:wink2: Maar ik ben wel vaak aan het 'lurken' op MFC, niet veel chatten. En ik zit eerlijk gezegd het liefste bij de Oldies:teehee:

 

Oldies rock. :hi5:

 

Ik heb er in de winkel even in gekeken maar er stond niet echt (echt niet) iets nieuws in en om daar nou een tijdschrift voor te kopen wat ik toch niet wil hebben:dunno:

 

:thumb_yello: Ik ken het tijdschrift niet eens. :teehee:

 

Je heb een punt

 

Trouws ik ben niet erg lang geleden jarig geweest dus ik heb een iPad gekregen :thumb_yello:

 

Ik heb een vraag wanneer komt die cd uit ?

 

:blink: Welke cd?

Link to comment
Share on other sites

Je heb een punt

 

 

Trouws ik ben niet erg lang geleden jarig geweest dus ik heb een iPad gekregen :thumb_yello:

 

Ik heb een vraag wanneer komt die cd uit ?

 

 

Je bedoelt "The Origin of Love"?

Die ligt al in de winkel, en anders kan je 'm ook online kopen: http://www.bol.com/nl/p/the-origin-of-love/1000004012863122/

Link to comment
Share on other sites

Ik kom hier ook wel af en toe eens op. Vooral toen ik nog niks anders te doen had dan rondsurfen x-D Maar nu ben ik weer werkloos na de volle drie weken voltijds gewerkt te hebben (ben gecrasht) en heb ik dus tijd genoeg.

 

Mensen die mij een knuffel willen geven: heel graag, ik heb alle steun nodig die ik kan krijgen. Mensen die het niet interesseert: groot gelijk, het is jouw probleem niet x-D

 

Mijn huisarts vermoedt dat ik met een nekhernia zit, omwille van de geblokkeerde zenuwen naar mijn vingers, elleboog en handen algemeen, en omwille van de gigantische uitstraling vanuit mijn nek naar de bovenkant van mijn hoofd.

 

Over "The Origin of Love": hij is te koop in de Special Edition bij Media Markt voor €16.90. (Of was het 17.90? In elk geval belachelijk weinig geld.) Je kunt natuurlijk ook de "gewone" CD kopen, die kost 3 euro minder, maar dan mis je wel het prachtige "Un soleil mal luné", "Karen", "L'amour dans le mauvais temps" (als ik mij niet vergis de Franse versie van "Blame It on the Weather"), en "Tah Dah", met tussen dat voorlaatste en dat laatste vier afschuwelijke remixes van diverse nummers. (Alsof ik het verkloten van "Overrated" nog niet erg genoeg vond.)

 

Soit, ik ga eens zwijgen.

Link to comment
Share on other sites

Ik kom hier ook wel af en toe eens op. Vooral toen ik nog niks anders te doen had dan rondsurfen x-D Maar nu ben ik weer werkloos na de volle drie weken voltijds gewerkt te hebben (ben gecrasht) en heb ik dus tijd genoeg.

 

Mensen die mij een knuffel willen geven: heel graag, ik heb alle steun nodig die ik kan krijgen. Mensen die het niet interesseert: groot gelijk, het is jouw probleem niet x-D

 

Mijn huisarts vermoedt dat ik met een nekhernia zit, omwille van de geblokkeerde zenuwen naar mijn vingers, elleboog en handen algemeen, en omwille van de gigantische uitstraling vanuit mijn nek naar de bovenkant van mijn hoofd.

 

Over "The Origin of Love": hij is te koop in de Special Edition bij Media Markt voor €16.90. (Of was het 17.90? In elk geval belachelijk weinig geld.) Je kunt natuurlijk ook de "gewone" CD kopen, die kost 3 euro minder, maar dan mis je wel het prachtige "Un soleil mal luné", "Karen", "L'amour dans le mauvais temps" (als ik mij niet vergis de Franse versie van "Blame It on the Weather"), en "Tah Dah", met tussen dat voorlaatste en dat laatste vier afschuwelijke remixes van diverse nummers. (Alsof ik het verkloten van "Overrated" nog niet erg genoeg vond.)

 

Soit, ik ga eens zwijgen.

 

Oh, wat balen! :huglove: Hoe kom je aan een nekhernia, verkeerde beweging of overbelast? Mijn schoonzus heeft het ook en ik hoor van haar ook hoe rot het is. Zij had het erover dat ze wellicht binnenkort acupuntuur gaat proberen. Sterkte en beterschap!

Op mìjn deluxe cd staan helaas geen franstalige nummers, ja Elle me dit natuurlijk. Maar die andere heb ik niet jammergenoeg!

Ik houd ook absoluut niet van remixen, vaak zo zonde van een mooi liedje!

Link to comment
Share on other sites

Oh, wat balen! :huglove: Hoe kom je aan een nekhernia, verkeerde beweging of overbelast? Mijn schoonzus heeft het ook en ik hoor van haar ook hoe rot het is. Zij had het erover dat ze wellicht binnenkort acupuntuur gaat proberen. Sterkte en beterschap!

Op mìjn deluxe cd staan helaas geen franstalige nummers, ja Elle me dit natuurlijk. Maar die andere heb ik niet jammergenoeg!

Ik houd ook absoluut niet van remixen, vaak zo zonde van een mooi liedje!

 

Dank voor je medeleven. Ik heb drie weken lichtjes voorovergebogen gestaan op mijn werk. Gecombineerd met het sowieso stresserende leven dat ik leid (met een chronisch zieke vriend en een hypotheek die ik moet afbetalen) is dat een recipe for disaster. In de Deluxe-editie zitten twéé schijfjes trouwens, dat was ik misschien vergeten vermelden. Op het ene schrijfje staan 14 nummers, waaronder inderdaad Elle me dit, maar er is nog een schijfje dan, met acht extra nummers op.

 

De remix van "Happiness" van Sam Sparro door The Magician vind ik dan weer wél beter dan het origineel trouwens ^_^

Link to comment
Share on other sites

Mika is de beste veel beter dan Justin bieber:thumb_yello:

Dan meen ik echt

 

Het is jammer dat ik die thirt niet meer heb van Mika maar jammer genoeg is die maat s eigenlijk had ik maat m moten hebben anders heb ik niet weggooit. Ach foutje bedankt

Edited by jessica&mika
Vergeten Posts
Link to comment
Share on other sites

Ik kom hier ook wel af en toe eens op. Vooral toen ik nog niks anders te doen had dan rondsurfen x-D Maar nu ben ik weer werkloos na de volle drie weken voltijds gewerkt te hebben (ben gecrasht) en heb ik dus tijd genoeg.

 

Mensen die mij een knuffel willen geven: heel graag, ik heb alle steun nodig die ik kan krijgen. Mensen die het niet interesseert: groot gelijk, het is jouw probleem niet x-D

 

Mijn huisarts vermoedt dat ik met een nekhernia zit, omwille van de geblokkeerde zenuwen naar mijn vingers, elleboog en handen algemeen, en omwille van de gigantische uitstraling vanuit mijn nek naar de bovenkant van mijn hoofd.

 

Over "The Origin of Love": hij is te koop in de Special Edition bij Media Markt voor €16.90. (Of was het 17.90? In elk geval belachelijk weinig geld.) Je kunt natuurlijk ook de "gewone" CD kopen, die kost 3 euro minder, maar dan mis je wel het prachtige "Un soleil mal luné", "Karen", "L'amour dans le mauvais temps" (als ik mij niet vergis de Franse versie van "Blame It on the Weather"), en "Tah Dah", met tussen dat voorlaatste en dat laatste vier afschuwelijke remixes van diverse nummers. (Alsof ik het verkloten van "Overrated" nog niet erg genoeg vond.)

 

Soit, ik ga eens zwijgen.

 

:huglove: Ik zag het al ja, echt balen, en hopen dat het toch nog meevalt.

 

Ik kan je de UK deluxe versie aanraden trouwens (die krijgen we in NL), daar staan allemaal acoustische nummers op die wel de moeite waard zijn. En een remix van Celebrate, maar die skip ik gewoon.

Link to comment
Share on other sites

Ik kom hier ook wel af en toe eens op. Vooral toen ik nog niks anders te doen had dan rondsurfen x-D Maar nu ben ik weer werkloos na de volle drie weken voltijds gewerkt te hebben (ben gecrasht) en heb ik dus tijd genoeg.

 

Mensen die mij een knuffel willen geven: heel graag, ik heb alle steun nodig die ik kan krijgen. Mensen die het niet interesseert: groot gelijk, het is jouw probleem niet x-D

 

Mijn huisarts vermoedt dat ik met een nekhernia zit, omwille van de geblokkeerde zenuwen naar mijn vingers, elleboog en handen algemeen, en omwille van de gigantische uitstraling vanuit mijn nek naar de bovenkant van mijn hoofd.

 

 

Hey veel beterschap meis knuffel van mij:huglove::huglove:

Link to comment
Share on other sites

Dank voor je medeleven. Ik heb drie weken lichtjes voorovergebogen gestaan op mijn werk. Gecombineerd met het sowieso stresserende leven dat ik leid (met een chronisch zieke vriend en een hypotheek die ik moet afbetalen) is dat een recipe for disaster. In de Deluxe-editie zitten twéé schijfjes trouwens, dat was ik misschien vergeten vermelden. Op het ene schrijfje staan 14 nummers, waaronder inderdaad Elle me dit, maar er is nog een schijfje dan, met acht extra nummers op.

 

De remix van "Happiness" van Sam Sparro door The Magician vind ik dan weer wél beter dan het origineel trouwens ^_^

 

Ik heb de nl deluxe versie waarschijnlijk. En hoe leuk ik Mika ook vind, ik ga niet 2x geld uitgeven voor (bijna) dezelfde cd. Het leven is al duur genoeg.

En aangezien ik vanaf januari 2013 geen baan meer heb, is het extra goed opletten met uitgeven. Niet dat we het slecht hebben overigens, hoor, maar we zijn met vijven (3 kids) dus er gaat geld genoeg doorheen:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook de NL deluxe versie denk ik... Daar staan buiten 'Elle me dit' geen franse liedjes op... Wel spijtig :( Misschien eens voorstellen als kerstkado :naughty:

 

Over kerstkado's gesproken... Mijn mama maakte gisteren een geniale opmerking. Ik was bezig over Mika en dat ze iets via zijn website kon bestellen als kerstkado.

Ik: 'Ja, op mikasounds.com!

Mama: Wat, Mikasaus? :blink:

Ik: ... MikaSOUNDS, mama.

 

Ouders. :naughty: Ik drijf mijn moeder nog gek met mijn Mika-obsessie.

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook de NL deluxe versie denk ik... Daar staan buiten 'Elle me dit' geen franse liedjes op... Wel spijtig :( Misschien eens voorstellen als kerstkado :naughty:

 

Over kerstkado's gesproken... Mijn mama maakte gisteren een geniale opmerking. Ik was bezig over Mika en dat ze iets via zijn website kon bestellen als kerstkado.

Ik: 'Ja, op mikasounds.com!

Mama: Wat, Mikasaus? :blink:

Ik: ... MikaSOUNDS, mama.

 

Ouders. :naughty: Ik drijf mijn moeder nog gek met mijn Mika-obsessie.

 

Hahaha:naughty:

Wel toepasselijk, hij zei pas in een interview dat-ie erg goed is in het maken van sauzen!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook de NL deluxe versie denk ik... Daar staan buiten 'Elle me dit' geen franse liedjes op... Wel spijtig :( Misschien eens voorstellen als kerstkado :naughty:

 

Over kerstkado's gesproken... Mijn mama maakte gisteren een geniale opmerking. Ik was bezig over Mika en dat ze iets via zijn website kon bestellen als kerstkado.

Ik: 'Ja, op mikasounds.com!

Mama: Wat, Mikasaus? :blink:

Ik: ... MikaSOUNDS, mama.

 

Ouders. :naughty: Ik drijf mijn moeder nog gek met mijn Mika-obsessie.

 

Ik vind de Franse liedjes ook wel de moeite waard, maar die remixes zijn niks. Maar als je in België zit, kun je de Franse liedjes waarschijnlijk wel via Spotify luisteren. In Nederland kan ik ze niet vinden op Spotify :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy