Jump to content

Mika @ Heineken Music Hall, Netherlands


BloEmPje

Recommended Posts

  • Replies 687
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik las net op de HMH site: Na afloop is er voor alle bezoekers een afterparty in de rabo meet&greet:biggrin2:

 

Wow, kunnen jullie Mika dan echt ontmoeten??? :mf_lustslow:

 

Even voor diegene die nog geen kaartje hebben voor Mika in de HMH: 3fm geeft vandaag nog kaartjes weg! Als je naar de radio luistert, hoor je vanzelf wat je moet doen. Succes. :thumb_yello:

 

Hmm, da's allemaal wel leuk en aardig, maar als ik die kaartjes al win, moet ik ook nog een paar uur reizen. En een paar uur terug. En morgen om 6:00 opstaan om naar m'n werk te gaan. Snik, dit concert is gewoon niet voor mij weggelegd! :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop dat ik naar de afterparty enzo mag, en wachten en alles... Moet morgen wel weer naar school :sneaky2: En mijn camera is redelijk onzichtbaar onder mn sjaal ^^

 

Ik ook. Maar we moeten drie kwartier van te voren sms'en of bellen. Dus een beetje valsspelen mag toch wel? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wow, kunnen jullie Mika dan echt ontmoeten??? :mf_lustslow:

 

 

 

Ik hoop het. Ik heb al een mooie foto van hem uitgeprint waar ik 11-11-07 op het gezet en daar mag hij mooi zn handtekening op planten. Ik mag hem ook veel kusjes geven want iedereen op msn wenst mij veel plezier en bijna allemaal zeggen ze: Geef hem maar een kusje van mij:roftl:

 

Ook heb ik een strak plan hoe ik mn camera kan binnensmokkelen:naughty: Nog anderfalf uur voor mij :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Ik hoop het. Ik heb al een mooie foto van hem uitgeprint waar ik 11-11-07 op het gezet en daar mag hij mooi zn handtekening op planten. Ik mag hem ook veel kusjes geven want iedereen op msn wenst mij veel plezier en bijna allemaal zeggen ze: Geef hem maar een kusje van mij:roftl:

 

Ook heb ik een strak plan hoe ik mn camera kan binnensmokkelen:naughty: Nog anderfalf uur voor mij :D:D:D

 

Nou, dan geef hem maar minstens drie kusjes van mij! Heb ik jou ook weer blij gemaakt... :naughty:

En veel foto's maken! Want ik durf na alle verhalen op het forum mijn camera echt niet mee te nemen dinsdag, en mijn gsm heeft een rotcameraatje. :sneaky2: Dus ik moet het hebben van jullie foto's!

Link to comment
Share on other sites

Nou, dan geef hem maar minstens drie kusjes van mij! Heb ik jou ook weer blij gemaakt... :naughty:

En veel foto's maken! Want ik durf na alle verhalen op het forum mijn camera echt niet mee te nemen dinsdag, en mijn gsm heeft een rotcameraatje. :sneaky2: Dus ik moet het hebben van jullie foto's!

 

Ik zal mn best doen:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Whaaahhhh!!! Ik ga nu ook vertrekken!!! Ff een vriendinnetje ophalen en dan richting Amsterdam :biggrin2: !!!! Nou begin ik dus ook zenuwachtig te wordeb :roftl: *voelt zich weer het 13 jarige meisje dat naar 't Backstreet Boys concert ging* LMAO xD ! Alleen nu zonder mams..die ook mee had gewild....zegt ze NU, had ze da dan eerder gezegd :blink: ..Achjaaa!! Ik ben er vandoor!!!

 

Veel plezier iedereen, maar da komt wel goed!!! :mf_rosetinted:

 

ps: ik probeer mn camera binnen te sneaken...en anders heb k mn mobieltje nog :D ! Goed veel foto's en filmpjes maken allemaal ;)!!!

Link to comment
Share on other sites

Neeee..

Volgende keer ga ik serieus in mijn eentje!! :sneak2:

Mijn vriendinnen lopen nu te zeuren dat ze 4 en een half uur moeten wachten en of het dan een uurtje later kan..

dmfhkjlgfhgjdkjfdgghf

 

Daar heb ik dus ook last van! :sneaky2:

 

Ik leef met je mee! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy