Jump to content

Dutchie Meeting Day Thingie


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 464
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je bent verplicht volgens de wet om te komen :roftl: :roftl:

 

:roftl::roftl:

kykk; http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1073490633461&pagename=www.ns.nl%2FPlanner%2Fplannerplus_resultaat_uitgebreid&naarStationVal=Utrecht+Centraal&state=0%2C4%2C0%2C0%2C0%2C0%2Ctrue%2C6%2C0%2C%2CNL%2CNL&vanStationVal=Roosendaal&p=1071147988062&date=03%2C01%2C2008%2C09%2C08〈=nl&vanStationAbbr=rsd&naarStationAbbr=ut

 

 

:biggrin2: precies op tijd, en dan kan ik samen met linde ! :woot_jump:

als dat niet leeeeuk is! =DDDDDDDD

maar ik ben verplicht om te komen, ik bedoel, ik heb meer als 10,000 posts en dan zou ik niet mogen komen van mijn pa? :shocked:

iedere dutchie kent mij wel denk ik ;D

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

kykk; http://www.ns.nl/servlet/Satellite?cid=1073490633461&pagename=www.ns.nl%2FPlanner%2Fplannerplus_resultaat_uitgebreid&naarStationVal=Utrecht+Centraal&state=0%2C4%2C0%2C0%2C0%2C0%2Ctrue%2C6%2C0%2C%2CNL%2CNL&vanStationVal=Roosendaal&p=1071147988062&date=03%2C01%2C2008%2C09%2C08〈=nl&vanStationAbbr=rsd&naarStationAbbr=ut

 

 

:biggrin2: precies op tijd, en dan kan ik samen met linde ! :woot_jump:

als dat niet leeeeuk is!

maar ik ben verplicht om te komen, ik bedoel, ik heb meer als 10,000 posts en dan zou ik niet mogen komen van mijn pa? :shocked:

iedere dutchie kent mij wel denk ik

 

:woot_jump: :woot_jump:

 

nu je pa nog overtuigen :boxed:

Link to comment
Share on other sites

nou ik heb er in ieder geval heel veel zin in :thumb_yello:

 

voor mij is het ook minder eng omdat ik starrats na al onze gezamelijke avonturen natuurlijk al wel ken :biggrin2:

 

Eeeen je hebt snoep van mij gehad zonder dood neer te vallen:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Eeeen je hebt snoep van mij gehad zonder dood neer te vallen:biggrin2:

 

nou ik heb er in ieder geval heel veel zin in :thumb_yello:

 

voor mij is het ook minder eng omdat ik starrats na al onze gezamelijke avonturen natuurlijk al wel ken :biggrin2:

 

En jullie hebben glowsticks van mij gehad tijdens het concert en jullie leven ook nog :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

oja! en met iemand aan wie ik meteen vertel dat ik camera's meesmokkel in m'n onderbroek heb ik sowieso gewoon een band :mf_rosetinted:

 

Ja haha...serieus ik zei later nog tegen mijn nichtje, ik vond dit al vervelend zitten in mijn decolleté laat staan dat ie in je onderbroek zou zitten:blink:

 

Hoe heb je die er trouwens uitgehaald zonder dat het er heeeel fout uitzag:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja haha...serieus ik zei later nog tegen mijn nichtje, ik vond dit al vervelend zitten in mijn decolleté laat staan dat ie in je onderbroek zou zitten:blink:

 

Hoe heb je die er trouwens uitgehaald zonder dat het er heeeel fout uitzag:roftl:

 

goeie vraag :mf_rosetinted:

 

nouja, ik had een redelijk lange jurk aan en een driedubbele petticoat dus het kon redelijk buiten het zicht gebeuren :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

goeie vraag :mf_rosetinted:

 

nouja, ik had een redelijk lange jurk aan en een driedubbele petticoat dus het kon redelijk buiten het zicht gebeuren :biggrin2:

 

Sliiiiiiiiiiiiiiiiiim:roftl:

 

 

Btw, ik moet wel rond 4/half 5 de trein weer terug nemen:blink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy