Jump to content

Dutchie Meeting Day Thingie


xlindee

Recommended Posts

  • Replies 464
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Seg mensjes, ik wil ook ... (zeker als ik ook naar Londen ga) maar uhm .. de datum weet ik niet of dat gaat en uhm ... 157 km is ook niet niks :boxed:

 

Wat nu? :tears:

Link to comment
Share on other sites

Seg mensjes, ik wil ook ... (zeker als ik ook naar Londen ga) maar uhm .. de datum weet ik niet of dat gaat en uhm ... 157 km is ook niet niks :boxed:

 

Wat nu? :tears:

 

:tears::tears:

ik weet niet, je moet het zelf weten of je komt of niet.. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

uh.. :lmfao:

niet dat ik weet :boxed:

ik moet je trouwens nog vragen hoe de gig van gister was? :roftl:

 

oooooh twas leuk. maar niet zoals mika natuurlijk, in de verste verte niet:bleh:

diene zanger deed ook zo'n trommeldeel, maar dan met echte professionele trommels en mét tshirt:thumbdown: laaaang niet zo .. euhm.. intressant:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

oooooh twas leuk. maar niet zoals mika natuurlijk, in de verste verte niet:bleh:

diene zanger deed ook zo'n trommeldeel, maar dan met echte professionele trommels en mét tshirt:thumbdown: laaaang niet zo .. euhm.. intressant:biggrin2:

 

:roftl::roftl:

of terwijl; MIKA IS MUCH LEUKER!!!! :wub2:

:lol3:

Link to comment
Share on other sites

mika mika mikaaa!! :biggrin2:

ik wil de 28ste naar die gig :no:

:roftl:

maar jy wilt de 26ste! ;D

maar de 26e gaan gewoon meer dutchies.. Ik wil gewoon gaan waar veel mensjes zijn die ik ken want mijn kleien broertje gaat mee:boxed:

 

jawel.

 

3 januari, utrecht, 13.00, station, onder de borden waar op staat hoe laat de treinen vertrekken.

ik zal het proberen, en ik hooooooop dat ik mag!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Misschien moeten we voor de zekerheid iets aandoen waardoor we elkaar herkennen, ik doe wel 1 van mn gekleurde skinnys aan

 

gekleurde skinnies zijn best in de mode dus dan ga ik alle meisjes die er een dragen aanspreken :bleh:

 

mij kun je redelijk eenvoudig herkennen, ik heb donkerpaars/rood haar en een lippiercing :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

maar de 26e gaan gewoon meer dutchies.. Ik wil gewoon gaan waar veel mensjes zijn die ik ken want mijn kleien broertje gaat mee:boxed:

 

Dan ga jij maar fijn de 28e :roftl:

(heb het niet zo op kleine mensjes :blush-anim-cl: )

 

Wat is nu eigenlijk de afspraak?

3 januari om 13.00u in Utrecht Centraal? (dat is het station veronderstel ik?)

Link to comment
Share on other sites

gekleurde skinnies zijn best in de mode dus dan ga ik alle meisjes die er een dragen aanspreken

 

mij kun je redelijk eenvoudig herkennen, ik heb donkerpaars/rood haar en een lippiercing :mf_rosetinted:

 

Dan doe ik mn zwarte bretels er bij aan:mf_rosetinted: Ik heb zwarte all stars, een zwarte jas, blond haar, een moeder bij me waarschijnlijk, ik ben ongeveer 1.65 m (ja ik ben klein:boxed: ) en ik ga wel keihard een Mikalied zingen als ik me afvraag waar jullie zijn:mf_rosetinted: :roftl:

 

Komen we daar straks aan met zon vage Mikageobsedeerde groep, denken jullie dat Utrecht daar klaar voor is?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

ja, onder het bord waar op staat hoe laat de treinen komen

 

Hmmja ok ... ik ga er nog eens over denken maar het is echt wel ver :blink:

Zijn er geen plannen voor een meeting iets meer naar het zuiden toe? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy