Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat is heel vreemd. Ze zouden het 2 maanden geleden al vertellen, toen is het dus uitgesteld naar 1 april, op 1 april zeiden ze dat ze het vandaag bekend zouden maken (dat we officieel waren en wat onze voordelen dan zijn en hoe enzo) Maar er is nog niets bekend. In de news section: Niks! Op myspace: Niks!:boxed:

 

Oh ... dat ... Wel, uhm ... we hebben het daar eigenlijk nooit over :naughty:

Link to comment
Share on other sites

thanks :naughty:

ik moet toch wat doen met mijn tijd :naughty:

 

Jaja .. net zoals ik .. Ben nog altijd met de dvd bezig :roftl:

Maar hij is bijna klaar :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

albino.giforanje.gifvlek.gif:wub2:

Gaaf, die zijn koel!!:wub2:

Dat is heel vreemd. Ze zouden het 2 maanden geleden al vertellen, toen is het dus uitgesteld naar 1 april, op 1 april zeiden ze dat ze het vandaag bekend zouden maken (dat we officieel waren en wat onze voordelen dan zijn en hoe enzo) Maar er is nog niets bekend. In de news section: Niks! Op myspace: Niks!:boxed

 

Oh ... dat ... Wel, uhm ... we hebben het daar eigenlijk nooit over :naughty

 

Wij houden ons met andere kwesties bezig he? :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Over kwesties gesproken .. paar dagen geleden ging het toch niet zo goed :thumbdown: Weet je, toen met al die foto's ...

Toen was Mika ineens weg .. vond ik 'm zo in de living:

 

442bm6.jpg

 

*slik*

Link to comment
Share on other sites

Over kwesties gesproken .. paar dagen geleden ging het toch niet zo goed :thumbdown: Weet je, toen met al die foto's ...

Toen was Mika ineens weg .. vond ik 'm zo in de living:

 

442bm6.jpg

 

*slik*

 

:shocked: Ja...Hij moet het wel raar vinden dat iedereen zo weg van m is. Gaat het nu weer beter dan met hem? Het moet niet ten koste gaan van jullie relatie hoor:boxed:

Ik wilde net deze gaan posten en erbij zeggen dat Mica zich zo verveelt in zn eentje:naughty:

2aprilbig.jpg

Link to comment
Share on other sites

*wordt gestoord van het gepraat over Mikaklonen in de Mikagasmic Thread EN de Dutch Thread*

 

Moet je gezellig meedoen hé :roftl:

 

:shocked: Ja...Hij moet het wel raar vinden dat iedereen zo weg van m is. Gaat het nu weer beter dan met hem? Het moet niet ten koste gaan van jullie relatie hoor:boxed:

Ik wilde net deze gaan posten en erbij zeggen dat Mica zich zo verveelt in zn eentje:naughty

http://i249.photobucket.com/albums/gg212/ewockwicket/new%20more%20Mika/2aprilbig.jpg

 

Ja hoor.. we hebben een lang gesprek gehad (nuja, eigenlijk niet zo lang :naughty:) en alles is weer helemaal ok :mf_rosetinted::wub2:

 

Je weet wat je moet doen als ie zich eenzaam voelt hé ... :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja man, ik ben zo jaloers op dingen die niet bestaan:mf_rosetinted:

 

Ach, het gaat toch om de gedachte :mf_rosetinted:

Van dromen of fantaseren ga je niet dood hoor .. :naughty:

 

 

 

 

 

 

 

 

Mijn dvd is af! :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Moet je gezellig meedoen hé :roftl

 

 

 

Ja hoor.. we hebben een lang gesprek gehad (nuja, eigenlijk niet zo lang :naughty:) en alles is weer helemaal ok :mf_rosetinted::wub2:

 

Je weet wat je moet doen als ie zich eenzaam voelt hé ... :naughty:

Ja, maar al te goed. Vind het ook nooit erg als ie zich eenzaam voelt hoor, of als ik om een andere reden iets goed te maken heb. Soms maak ik zn thee expres net iets te sterk, jij weet ook wel hoe je dat kunt herstellen *ja, er wat meer heet water bijgooien, maar dat bedoel ik niet* :naughty::roftl: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, maar al te goed. Vind het ook nooit erg als ie zich eenzaam voelt hoor, of als ik om een andere reden iets goed te maken heb. Soms maak ik zn thee expres net iets te sterk, jij weet ook wel hoe je dat kunt herstellen *ja, er wat meer heet water bijgooien, maar dat bedoel ik niet* :naughty::roftl: :roftl:

 

Hmmneen, dat weet ik nu net niet :boxed:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ach, het gaat toch om de gedachte :mf_rosetinted:

Van dromen of fantaseren ga je niet dood hoor .. :naughty:

 

 

 

 

 

 

 

 

Mijn dvd is af! :woot_jump:

 

Precies. Dromen maken de wereld een stuk vrolijker en ik ben belast met een levendige (soms iet té levendig...) fantasie:mf_rosetinted:

Mooi dat je dvd af is, hij is volgens mij zwaar gaaf:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Precies. Dromen maken de wereld een stuk vrolijker en ik ben belast met een levendige (soms iet té levendig...) fantasie:mf_rosetinted:

Mooi dat je dvd af is, hij is volgens mij zwaar gaaf:thumb_yello:

 

Echt wel :wub2:

Nog meer Mika ... hij is er weer gelukkig mee :roftl:

 

Ben nu aan het denken of ik aan de volgende zou beginnen of het maar zo zou laten voor vandaag.. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, dat weet ik nu net niet :boxed:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roftl:

Voor die reactie was ik al bang....:naughty::roftl: Hetzelfde als wanneer hij eenzaam is. Een lekker bakje thee zetten voor m dus, niet te sterk:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Voor die reactie was ik al bang....:naughty::roftl: Hetzelfde als wanneer hij eenzaam is. Een lekker bakje thee zetten voor m dus, niet te sterk:mf_rosetinted:

 

Maar Mika is nooit eenzaam :mf_rosetinted: Dus ik weet niet of bij hem wel werkt wat ik veronderstel dat je dan in zo'n situatie moet doen ...

 

 

 

 

Of zoiets :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar Mika is nooit eenzaam :mf_rosetinted: Dus ik weet niet of bij hem wel werkt wat ik veronderstel dat je dan in zo'n situatie moet doen ...

 

 

 

 

Of zoiets :roftl:

 

Op die foto zag hij er wel wat alleentjes uit.... Maar dat kan ook komen omdat hij gewoon ontspannen tv zit te kijken ofzo, weet ik veel....Ik laat Mica eigenlijk ook nooit langer dan een paar minuutjes alleen. Zou niet durven:blink: :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Op die foto zag hij er wel wat alleentjes uit.... Maar dat kan ook komen omdat hij gewoon ontspannen tv zit te kijken ofzo, weet ik veel....Ik laat Mica eigenlijk ook nooit langer dan een paar minuutjes alleen. Zou niet durven:blink: :roftl:

 

Welke foto?

Die wat ik gepost heb? Op die foto was hij boos ...

Liep hij ineens weg en trof ik hem een paar minuten later (toen ik ging kijken) zo aan .. :boxed:

 

Ik ga eten

 

Eet ze! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga eten

Eet smakelijk!!

Welke foto?

Die wat ik gepost heb? Op die foto was hij boos ...

Liep hij ineens weg en trof ik hem een paar minuten later (toen ik ging kijken) zo aan .. :boxed:

Oe, dat is echt minder dan ja. Gelukkig maar dat je het uit hebt kunnen praten. Maar hij kan zowiezo niet erg lang boos blijven he? Mica niet in elk geval. Als ik die ringtone met zn lach laat horen schiet hij vanzelf weer in de lach. Rare jongens zijn het. Is Mika trouwens al een beetje aan die poster gewend?:blink::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Eet smakelijk!!

 

Oe, dat is echt minder dan ja. Gelukkig maar dat je het uit hebt kunnen praten. Maar hij kan zowiezo niet erg lang boos blijven he? Mica niet in elk geval. Als ik die ringtone met zn lach laat horen schiet hij vanzelf weer in de lach. Rare jongens zijn het. Is Mika trouwens al een beetje aan die poster gewend?:blink::mf_rosetinted:

 

Ach, ik ben geen moeilijk mens hé, en hij ook niet ... (*ahum* :roftl:).

Het was vrij snel weer in orde ja :naughty:

 

Die poster begint ook in orde te komen, uiteindelijk wen je alles hé :roftl:

(maar eigenlijk was ik het die daaraan moest wennen, want eerst hing dat een andere foto dus dat is nu best wel raar :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy