Jump to content

Dutch MFC Meeting in August (Efteling)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 579
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik heb kortingsbonnen, 4 stuks, moet ik alleen nog ff voor langs de Shell, dan krijg je 5 euro korting :wink2:

 

Ohja, die had jij inderdaad .. maar dat kan dan gewoon ter plaatse allemaal geregeld worden zeker? We zien mekaar toch voordat we binnen gaan denk ik?

 

Waar willen jullie eten in de Efteling? Bij de friettent of 'echt' in een restaurant daar?:naughty:

 

Voor mij is een friettent goed genoeg hoor :roftl:

 

De 17de wordt wel een drukke dag volgens de site:naughty:

 

Pfff :boxed:

Link to comment
Share on other sites

De 17de wordt wel een drukke dag volgens de site:naughty:

 

Ze lullen...:mf_rosetinted:

 

nee echt, want het is net juist niet druk bij de efteling...

de zomeravonden worden super slecht bezocht...(wat wil je met de artiesten die ze dit jaar hebben) en de extra parkeerplaatsen waren alleen gisteren open...verder is het nog geen een dag nodig geweest.

Link to comment
Share on other sites

Waar willen jullie eten in de Efteling? Bij de friettent of 'echt' in een restaurant daar?:naughty:

 

Mij maakt het niet uit, het is natuurlijk wel heel wat duurder in een restaurant...

 

klein friet met mayo = 1.95

grote friets (aka, holle bolle buil) met mayo 2.95

drinken (0.5 liter) 2.30 (dat koop ik dus echt never nooit)

 

in een restaurant schelen de porties friet niet veel, het enige verschil is dat je het op een bord krijgt...met bestek... maar daar betaal je wel 2.5/3.5 euro meer voor:blink:

 

Veel mensen kopen gewoon friet en gaan op een grasveld zitten ergens, of langs het water...:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Die drukte hebben we wat op: Mijn rolstoel:naughty:

Jullie horen allemaal bij mij, dus we mogen allemaal voordringen:thumb_yello::roftl:

 

Ik heb ook nog kortingsbonnen, ook 5 euro korting per persoon. Liefhebbers?

Link to comment
Share on other sites

Frieeeet! Ik wil alleen ongezonde dingen ala lollies, chocola, chips en friet eten met Mika-related uitjes :mf_rosetinted:

 

Das de instelling!:thumb_yello: ik doe zeer vrolijk daaraan mee (ik ben een Big Girl of ik ben het niet)...o misschien beter dat we pizza eten met een diet coke:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Frieeeet! Ik wil alleen ongezonde dingen ala lollies, chocola, chips en friet eten met Mika-related uitjes :mf_rosetinted:

 

Nou dat wordt trekken hoor:naughty: Ze hebben ook verschillende snoepwinkels daar:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy