Jump to content

Dutch MFC Meeting in August (Efteling)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 579
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik zorg voor fototoestel en video (YOUTUBE) en voor genoeg batterij!!!:naughty:

 

Ik neem ook mijn fantabuleuse en beroemde camera mee! :wub2:

 

Ik heb er zin in! Hopelijk wel wat beter weer dan vandaag:thumbdown:

 

Anders doen we allemaal een poncho aan!! Effing charmant! :aah:

Link to comment
Share on other sites

ik neem de mijne ook mee :naughty:

 

ik kan of 2000 foto's maken of 1,5 uur filmen :roftl: of een combinatie van de 2 :naughty:

 

Ik heb 2 memorycards EN 2 accu's:naughty:

 

Jose: goed plan, poncho gaat gewoon mee:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Dat is de instelling!:mf_rosetinted: En we willen nog steeds een vlog:mf_rosetinted:

 

Weet je wat ik liever wil? Dat Mika gehoor geeft aan de uitnodiging op de Efteling en dattie de hele dag met ons optrekt! Dan hebben we die dag iig geen vlog nodig!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Weet je wat ik liever wil? Dat Mika gehoor geeft aan de uitnodiging op de Efteling en dattie de hele dag met ons optrekt! Dan hebben we die dag iig geen vlog nodig!:thumb_yello:

 

Jaa en toen werd ze wakker, onze man is dan aan het rotsklimmen in Frankrijk:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Het is wel tijd voor een nieuwe videoblog :mf_rosetinted: alhoewel die van MFC aan de afwas in Uithoorn natuurlijk niet te overtreffen is.

 

Btw nu ik dus niet met de auto kan, is er een pre-meeting op station Eindhoven?? Want daar moet ik dan maar heenkomen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Het is wel tijd voor een nieuwe videoblog :mf_rosetinted: alhoewel die van MFC aan de afwas in Uithoorn natuurlijk niet te overtreffen is.

 

Btw nu ik dus niet met de auto kan, is er een pre-meeting op station Eindhoven?? Want daar moet ik dan maar heenkomen :blink:

 

Ik kom langs eindhoven!

Mobiele nr hebbe?

:)

 

Waar is de video van mfc aan de afwas?

Link to comment
Share on other sites

Trouwens, rotsklimmen, wat is dat nou weer voor 'n gelul :mf_rosetinted: wie gaat er nou in z'n vrij tijd dat soort dingen doen

 

'k Moet er niet aan denken :roftl: Als ie maar oppast dat ie z'n kostbare vingers niet beschadigt aan de scherpe randjes :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik kom langs eindhoven!

Mobiele nr hebbe?

:)

 

Waar is de video van mfc aan de afwas?

 

Lijkt me n plan, ik PM je wel even :wink2:

 

De video van de afwas zit in de grote MFC videoblog van de Amsterdam gig, ik heb alleen geen idee meer waar die te vinden is :blush-anim-cl: Maar Niki weet t wel, ik zal even zoeken.

Link to comment
Share on other sites

Lijkt me n plan, ik PM je wel even :wink2:

 

De video van de afwas zit in de grote MFC videoblog van de Amsterdam gig, ik heb alleen geen idee meer waar die te vinden is :blush-anim-cl: Maar Niki weet t wel, ik zal even zoeken.

 

PM-ed back :P

 

Ik wil link ik wil link:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy