Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ben weer eerste commentaar geloof ik...nie normaal:shocked: denk dat ik maar ophou commentaar te leveren...:blink: (mikasounds blog)

 

*herstel* nee gelukkig toch niet! Was nog nie goedgekeurd! *PFEW!*

Link to comment
Share on other sites

Wel cool dat ie een blog heeft gemaakt over Alan Aldridge! Toen ik het zag dacht ik gelijk aan Miles Aldridge, een van mn favoriete fotografen! En toen dacht ik van: laat ik eens zoeken of het familie is! En ja hoor! Alan is de vader van Miles! :roftl:

 

Awesome!!

Link to comment
Share on other sites

Heb op msn over schilderijen enzo

Mijn favorieterigste "schilderij" ever:

 

"Meet" Roy Lichtenstein

 

roy2%5B1%5D.jpg

 

:wub2:

Ik hou van zijn art!!

 

Lol, ja Mika laat ons op MSN nog eens over intelligente dingen praten, ik zat dus ook al ervaringen uit te delen! :fisch:

 

hehe mensen die Roy Lichtenstein niet kennen mogen zich schamen! :bleh: Maar inderdaad, great work! Pop art! Gosh I love art!

Link to comment
Share on other sites

Nou.. leuk toch? Miles Aldridge vind ik echt super! En ik vind het leuk dat ie zijn smaak met ons wilt delen! Alleen jammer dat ie zo weinig over zichzelf schrijft he! :mf_rosetinted:

 

Serieus, check it out http://www.milesaldridge.com (trippy site)

 

Tja .. leuk .. voor sommigen meer dan anderen waarschijnlijk :wink2:

Hij zal zichzelf niet interessant genoeg vinden .. wat kan hij nog schrijven wat wij niet weten? :mf_rosetinted:

 

Heeft wel iets .. heb het alleen niet volledig bekeken, duurde me te lang, sorry..

Link to comment
Share on other sites

Nou.. leuk toch? Miles Aldridge vind ik echt super! En ik vind het leuk dat ie zijn smaak met ons wilt delen! Alleen jammer dat ie zo weinig over zichzelf schrijft he! :mf_rosetinted:

 

Serieus, check it out http://www.milesaldridge.com (trippy site)

 

Das wel sjiek. beetje stripboekachtig/cartoon maar dan echt:shocked: nog nooit gezien, wel heul heul mooi!:thumb_yello:

Hoe ben je daar achter gekomen? Ik nog nooit van die gast gehoord..

Link to comment
Share on other sites

Lol, ja Mika laat ons op MSN nog eens over intelligente dingen praten, ik zat dus ook al ervaringen uit te delen! :fisch:

 

hehe mensen die Roy Lichtenstein niet kennen mogen zich schamen! :bleh: Maar inderdaad, great work! Pop art! Gosh I love art!

 

Yup same here!!!:thumb_yello::thumb_yello:

Ik zag Roy Lichtenstein in museum in Köln en wel dat schilderij...was meteen verkocht. We moesten 1 schilderij uitzoeken daar en namaken maar met onze eigen interpretatie, dus ik ben sowieso al heel lang met dit schilderij "bezig" geweest en heb er nu een soort van "band" mee.

Geweldig!

 

Sowieso hadden ze in dat museum waanzinnig veel superinteressante dingen!

EN ik ben GEK op surrealisme! Ben dus blij dat Mika dat ook top vind, want zo zie ik nog es wat !!!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Lol, ja Mika laat ons op MSN nog eens over intelligente dingen praten, ik zat dus ook al ervaringen uit te delen! :fisch:

 

hehe mensen die Roy Lichtenstein niet kennen mogen zich schamen! :bleh: Maar inderdaad, great work! Pop art! Gosh I love art!

 

Ik had er nog nooit van gehoord :mf_rosetinted:

 

 

En Biekje http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=280251068818

dus ja heb hem ook gekocht :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Tja .. leuk .. voor sommigen meer dan anderen waarschijnlijk :wik2:

Hij zal zichzelf niet interessant genoeg vinden .. wat kan hij nog schrijven wat wij niet weten? :mf_rosetinted:

 

Heeft wel iets .. heb het alleen niet volledig bekeken, duurde me te lang, sorry..

 

Haha, nouja ik vind het ook best boeiend om te lezen als ie weer een buikkramp heeft hoor! :lmao:

 

Das wel sjiek. beetje stripboekachtig/cartoon maar dan echt:shocked: nog nooit gezien, wel heul heul mooi!:thumb_yello:

Hoe ben je daar achter gekomen? Ik nog nooit van die gast gehoord..

 

Euhm, nouja, ik zoek/lees gewoon veel over fotografie, en heb zo mn voorkeur voor bepaalde fotografen gekregen! :thumb_yello: Waaronder dus Miles! Maar nooit geweten dat Alan zn vader was! :shocked: zo cool! Creatieve familie! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha, nouja ik vind het ook best boeiend om te lezen als ie weer een buikkramp heeft hoor! :lmao:

 

Ja, dat is inderdaad ook altijd interessant om te weten ...

 

 

 

 

 

 

:blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat is inderdaad ook altijd interessant om te weten ...

 

 

 

 

:blnk:

 

 

 

 

 

 

 

:bleh:

 

:roftl: ja okee... niet echt.. :roftl: vast ook de reden dat ie die blog verwijderd had! Niet omdat t toevallig ook over MGMT ging! :mf_rosetinted:

 

 

Maar ik ga pitten! (zo dat was echt kort heej... en hier moet ik aan wennen? :boxed:) Anouk is denk ik nu echt in slaap gevallen? :naughty: good for her!

 

Weltrusten!! Slaap lekker! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: ja okee... niet echt.. :roftl: vast ook de reden dat ie die blog verwijderd had! Niet omdat t toevallig ook over MGMT ging! :mf_rosetinted:

 

 

Maar ik ga pitten! (zo dat was echt kort heej... en hier moet ik aan wennen? :boxed) Anouk is denk ik nu echt in slaap gevallen? :naughty good for her!

 

Weltrusten!! Slaap lekker! :huglove

 

Denk jij dat maar ja .. als gezonde persoon vindt ie MGMT gewoon niks :naughty::bleh:

 

Dat van Anouk dacht ik ookal ja :roftl:

 

Slaap goed!

 

ikke verveel me:boxed:

 

Ik ook ...

Link to comment
Share on other sites

ow ow :sad: wat is dat voor operatie? :boxed:

Een zogenoemde FESS-operatie. Mijn voorhoofds-kaak-en bijholtes zijn te klein waardoor de troep van ontstekingen er niet uit kan. Heb al sinds ik in groep vijf zat chronische sinusitis maar had er eigenlijk nooit écht pijn van. Voelde me dan met een verste opvlamming even flink ziek, maarja dat voel ik me wel vaker dus boeiend....Ik wilde die operatie, waarbij ze met grof geweld die holtes groter maken, ook nooit, maar omdat zowel de immunoloog als de longarts bleven zeuren dat al die longontstekingen heel goed door de 'onrust' daar veroorzaakt zouden worden, heb ik het vorig jaar ten einde raad maar laten doen. Was echt weer tof, uiteraard weer een flinke nabloeding die nacht na de ok zodat ik weer terug mocht naar de operatietafel. Toen de neustampons na een paar dagen eruit gingen dacht ik "WOW, lucht!!" Dat was half november. Half december zaten met name mijn voorhoofdsholtes alweer dichtgegroeid. De KNO-artsen staan te popelen het geintje nog eens te doen, ik niet. Zeker niet aangezien de kans dat het volgende keer weer even snel dichtzit als vorige keer, gewoon heel groot is door de sarcoïdose. EN ik heb toch niet echt zin om 5 keer per jaar zo'n operatie te gaan doen.....De enige resterende optie is om van die holtes één grote ruimte te maken maar dan wordt de kans op infecties in mijn geval ook weer groter......Het kan ook allemaal niet te makkelijk gaan he:thumbdown:

 

Ja lekkere operatie, heb het ook al laten doen, maar heb toch liever een paar keer per jaar voorhoofdsholtontsteking dan dat ik het nog eens laat doen.

Ik heb continu ontstekingen zitten en die voorhoofdsholte-ontstekingen vind ik het ergste niet, maar de longontstekingen die eruit voortkomen zijn dat wel. Die laatste 45% longfunctie wil ik graag niet te snel verliezen:wink2:

Maar je hebt wel gelijk hoor. Het is een snertoperatie, terwijl ze zeggen dat t allemaal zó gebeurd is:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy