Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Maar ik ga pitten! (zo dat was echt kort heej... en hier moet ik aan wennen? :boxed) Anouk is denk ik nu echt in slaap gevallen? :naughty good for her!

 

Weltrusten!! Slaap lekker! :huglove:

Nee, mijn internetverbinding was in slaap gevallen, ik niet. MAAR: ik heb dus wel iets aan mn Latijnse afkortingsonzin gedaan:thumb_yello:

 

Slaap lekker meis, hoop dat dat gaat lukken! Ik hoop je morgen te zien, Gerard komt hierheen maar die blijft niet slapen dus wie weet later op de avond wel:thumb_yello:

 

Sweet Dreams en tot héél snel!!!

:huglove:

 

Dat van Anouk dacht ik ookal ja :roftl:

Fout gedacht dan:bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anouk! Je bent er nog! :boing:

 

En laat ik het je sterker vertellen: Het lijkt zowaar of ik weer wat meer onder de levenden ben:naughty::mf_rosetinted:

 

Even nog een trui pakken hoor, heb t nog altijd koud en die deur hier moet openblijven geloof ik:blink::thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

En laat ik het je sterker vertellen: Het lijkt zowaar of ik weer wat meer onder de levenden ben:naughty::mf_rosetinted:

 

Even nog een trui pakken hoor, heb t nog altijd koud en die deur hier moet openblijven geloof ik:blink::thumbdown:

 

Wauw :boing:

 

En je hebt je persoonlijke verwarming niet in de buurt? :naughty:

(moet wel zeggen dat ik het ook niet warm heb, maar er is hier niks meer om dicht te doen :boxed:)

Link to comment
Share on other sites

Snorry :blush-anim-cl:

 

Ik zou in jouw geval hetzelfde gedacht hebben hoor..... Maar het was mijn internetverbinding die in slaap viel, niet ik. Mijn buren hebben hun netwerk wél beveiligd, vandaar mijn afwezigheid. Maar ik miste jou ook hoor:tears::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou in jouw geval hetzelfde gedacht hebben hoor..... Maar het was mijn internetverbinding die in slaap viel, niet ik. Mijn buren hebben hun netwerk wél beveiligd, vandaar mijn afwezigheid. Maar ik miste jou ook hoor:tears::mf_rosetinted:

 

Aw :huglove:

Ben ik blij dat ik vriendelijke buren heb (al weten ze het zelf niet :roftl:), anders was ik een heel tijdje afwezig geweest denk ik :blink: Naja, misschien had ik dan wel zin gehad een technieker te bellen.. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wauw :boing:

 

En je hebt je persoonlijke verwarming niet in de buurt? :naughty:

(moet wel zeggen dat ik het ook niet warm heb, maar er is hier niks meer om dicht te doen :boxed:)

 

Mijn persoonlijke verwarming ligt met een koptelefoon op naar Southpark te kijken. Ik laat m maar even, heb niet zoveel energie (lucht) nu maar hij des te meer:boxed: Als ik t zo koud blijf houden zal ik zo eens voorstellen gezellig een douche te nemen samen:naughty: Dat verdrijft de ergste kou meestal wel:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Mijn persoonlijke verwarming ligt met een koptelefoon op naar Southpark te kijken. Ik laat m maar even, heb niet zoveel energie (lucht) nu maar hij des te meer:boxed: Als ik t zo koud blijf houden zal ik zo eens voorstellen gezellig een douche te nemen samen:naughty: Dat verdrijft de ergste kou meestal wel:thumb_yello:

 

Dan helpt inderdaad meestal wel .. :naughty::mf_rosetinted:

Ik ben tegenwoordig alleen om te douchen .. dat is minder .. :tears:

Heb ik wel meer plaats :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aw :huglove:

Ben ik blij dat ik vriendelijke buren heb (al weten ze het zelf niet :roftl:), anders was ik een heel tijdje afwezig geweest denk ik :blink: Naja, misschien had ik dan wel zin gehad een technieker te bellen.. :roftl:

 

Nou, als het zo ook gaat geef ik je groot gelijk hoor, dan had ik ook niets of niemand gebeld. Dat is dan leuk voor als je ouders er weer zijn toch? Is immers HUN netwerk:naughty::mf_rosetinted:

 

Moet trouwens nog eens even de wachtwoorden van de pc van mn pa vragen, want de router staat via zijn pc aangemeld.....Als t eens flink gaat onweren ofzo moet ik de boel uitzetten en ik zie t best gebeuren dat t daarna niet meer aan gaat. En dát is dus niet de bedoeling he:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Nou, als het zo ook gaat geef ik je groot gelijk hoor, dan had ik ook niets of niemand gebeld. Dat is dan leuk voor als je ouders er weer zijn toch? Is immers HUN netwerk:naughty::mf_rosetinted:

 

Moet trouwens nog eens even de wachtwoorden van de pc van mn pa vragen, want de router staat via zijn pc aangemeld.....Als t eens flink gaat onweren ofzo moet ik de boel uitzetten en ik zie t best gebeuren dat t daarna niet meer aan gaat. En dát is dus niet de bedoeling he:thumbdown:

 

Uiteraard :mf_rosetinted::bleh:

 

Ja, dat is dan wel handig als je het weer gewoon kan aanzetten :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dan helpt inderdaad meestal wel .. :naughty::mf_rosetinted:

Ik ben tegenwoordig alleen om te douchen .. dat is minder .. :tears:

Heb ik wel meer plaats :bleh:

 

Awwwww....Nog steeds niets gehoord? Hij heeft Mica vandaag ook nog niet gebeld....Denk dat hij zelf ook absoluut niet lekker in zn vel zit hoor, ik durf te wedden dat hij jou net zo erg mist....Was er maar iets wat ik kon doen voor je :tears::huglove:

Link to comment
Share on other sites

 

Die had ik nog niet gezien!!!

Die wil ik met alle plezier delen! VET!!!:thumb_yello:

Nieteens duur!

Hoe gaan we dat aanpakken?

Link to comment
Share on other sites

Awwwww....Nog steeds niets gehoord? Hij heeft Mica vandaag ook nog niet gebeld....Denk dat hij zelf ook absoluut niet lekker in zn vel zit hoor, ik durf te wedden dat hij jou net zo erg mist....Was er maar iets wat ik kon doen voor je :tears::huglove:

 

Neen ... Heb ook opgegeven om zelf proberen contact te maken .. hij negeert mij toch .. Moet hij weten ...

 

 

 

 

 

 

 

:tears:

Link to comment
Share on other sites

Die had ik nog niet gezien!!!

Die wil ik met alle plezier delen! VET!!!:thumb_yello:

Nieteens duur!

Hoe gaan we dat aanpakken?

 

1 iemand koopt het en stuurt de helft op naar de ander.

Helft van het totaal bedrag (kopen, verzendkosten naar nederland, verzendkosten binnen nederland) kan dan via bank overgemaakt worden naar de ander of alvast gegeven worden aan de ander in de Efteling :naughty:

Link to comment
Share on other sites

1 iemand koopt het en stuurt de helft op naar de ander.

Helft van het totaal bedrag (kopen, verzendkosten naar nederland, verzendkosten binnen nederland) kan dan via bank overgemaakt worden naar de ander of alvast gegeven worden aan de ander in de Efteling :naughty:

 

:thumb_yello:...nu nog kijken, we kunnen beiden bieden zo last minute op die ene. Deste groter de kans dat in ieder geval 1 van ons wint!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy