Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wilde ook naar Werchter, maar ik had geen geld :thumbdown

Ik wil ook naar Pukkelpop, maar ik heb weer hetzelfde probleem :roftl::roftl:

eigenlijk heb ik nu wel geld, maar ik wil sparen voor een tv en voor een abonnement voor de fitness :mf_rosetinted:

 

Die zanger is ook niet echt mijn ding, maar als je Air Traffic ziet optreden op tv is de helft van de tijd alleen de zanger in beeld:bleh:

 

Ik ben zooooooooooo blij dat ik toch naar Werchter ben kunnen gaan .. amai ..

 

Dat is idd het nadeel aan tv .. maar als je eens op youtube kijkt dan valt dat wel weer mee :naughty: Ligt er juist aan waar de mensen staan hé ... ik had datzelfde ook op Werchter, heb de zanger (Chris trouwens) eigenlijk amper gezien :blush-anim-cl::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben zooooooooooo blij dat ik toch naar Werchter ben kunnen gaan .. amai ..

 

Dat is idd het nadeel aan tv .. maar als je eens op youtube kijkt dan valt dat wel weer mee :naughty: Ligt er juist aan waar de mensen staan hé ... ik had datzelfde ook op Werchter, heb de zanger (Chris trouwens) eigenlijk amper gezien :blush-anim-cl::naughty:

kheb die thread gezien, die zanger en die kerel die helemaal rechts zit herken ik zo, maar Jim en die andere niet :roftl:

 

Maar goed, op een gegeven moment was die zanger van een fles wijn aant lurken, ok, ik vind Air Traffic goed, maar moeten ze daarom drinken op t podium?:bleh:

Link to comment
Share on other sites

kheb die thread gezien, die zanger en die kerel die helemaal rechts zit herken ik zo, maar Jim en die andere niet :roftl:

 

Maar goed, op een gegeven moment was die zanger van een fles wijn aant lurken, ok, ik vind Air Traffic goed, maar moeten ze daarom drinken op t podium?:bleh:

 

Wat een gemis .. :naughty::bleh:

 

Ja neen .. dat is aanstellerij ofzo .. Weet niet, vind het ook niet meteen wat :roftl:

 

Jim drinkt ook trouwens .. wat weet ik niet, maar denk niet dat het water is :roftl::bleh:

http://www.youtube.com/watch?v=j4LvpfgufE4

Link to comment
Share on other sites

Wat een gemis .. :naughty::bleh:

 

Ja neen .. dat is aanstellerij ofzo .. Weet niet, vind het ook niet meteen wat :roftl:

 

Jim drinkt ook trouwens .. wat weet ik niet, maar denk niet dat het water is :roftl::bleh:

http://www.youtube.com/watch?v=j4LvpfgufE4

 

Ik vind toch dat drinken op een podium niet echt kan, maar zolang ze nie ladderzat zijn kan ik er nog mee leven.

Als ze zoals amy whinehouse op t podium staan, hebbe ze bij mij afgedaan:bleh:

leuke song btw

Link to comment
Share on other sites

José :boing:

 

Stillekes .. :blink:

 

Heeey! Hmm beetje jammer, tja ik heb hier de opdracht gekregen om minder online te zijn... maar ja.. ik kreeg afkickverschijnselen, en nu ben ik hier! :mf_rosetinted: Nog best lang volgehouden vind ik! :harp:

Link to comment
Share on other sites

JOSEEEEE:woot_jump:

Hoe is het nou? Alles goed? Moet steeds aan je denken....

 

Thanks hun :huglove:

Op zich gaat het wel goed nou... maar of t nou allemaal schijn is.. ik weet t niet.. :blink: ff aankijken maar weer..

kon t echt niet laten om even online te komen hoor! :naughty:

Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Heeey! Hmm beetje jammer, tja ik heb hier de opdracht gekregen om minder online te zijn... maar ja.. ik kreeg afkickverschijnselen, en nu ben ik hier! :mf_rosetinted: Nog best lang volgehouden vind ik! :harp:

 

:roftl:Dat zeker ja...

Ik had ook een goed voornemen; huiswerk maken. Mocht van mezelf online als ik een hoofdstuk af had. Maar zoals je al begrijpt; ik was toch al online dus om internet nou af te sluiten was ook zo wat he?

Ben alleen zo moe dat ik steeds in slaap val:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind toch dat drinken op een podium niet echt kan, maar zolang ze nie ladderzat zijn kan ik er nog mee leven.

Als ze zoals amy whinehouse op t podium staan, hebbe ze bij mij afgedaan:bleh

leuke song btw

 

Naja, ik vind die fles wijn ookal teveel hoor .. maarja .. je doet er niks aan natuurlijk :roftl:

 

Ik snap alleen niks van dat nummer, dat klinkt echt niet zoals dat nummer nu klinkt (of ik versta het toch niet zo in ieder geval, voor zover ik al iets van versta :roftl:), behalve het refrein dan .. Alleen dat daar Jim er nog bij zit in het refrein (:wub2:) en dat is nu dan weer niet .. dus ja .. denk dat ik daarom zo van die clip houd :naughty::blush-anim-cl:

 

Heeey! Hmm beetje jammer, tja ik heb hier de opdracht gekregen om minder online te zijn... maar ja.. ik kreeg afkickverschijnselen, en nu ben ik hier! :mf_rosetinted Nog best lang volgehouden vind ik! :harp

 

Oeioei .. dat klinkt ernstig.. :bleh:

 

Hier....zit te pitten geloof ik, sorry:boxed

 

:tears:

Link to comment
Share on other sites

:roftl:Dat zeker ja...

Ik had ook een goed voornemen; huiswerk maken. Mocht van mezelf online als ik een hoofdstuk af had. Maar zoals je al begrijpt; ik was toch al online dus om internet nou af te sluiten was ook zo wat he?

Ben alleen zo moe dat ik steeds in slaap val:boxed:

 

Haha, nou serieus, ik ben ook echt bewust niet online gegaan, nog niet eens om mn mail te checken! Ik heb anders hetzelfde probleem :roftl:

 

lekker slapen zo dan? :biggrin2: Heb je weekend nu?

 

Oeioei .. dat klinkt ernstig.. :bleh:

 

Njah... dat was het.. :blink: nu gaat t wel weer! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Thanks hun :huglove:

Op zich gaat het wel goed nou... maar of t nou allemaal schijn is.. ik weet t niet.. :blink: ff aankijken maar weer..

kon t echt niet laten om even online te komen hoor! :naughty:

Hoe is het met jou?

 

MOE, echt heel erg. Ga vanavond ook niet tot 3uur op blijven want dat werkt dus echt niet. Ga ook weer ziek(er) worden, had vandaag koorts toen ik ging werken en mn stem was weg. Wel lekker rustig voor de rest maar ik vind t maar niets. Heb keelpijn en als die holtes in mn kop zo door blijven zeuren mogen ze de boel van mij weer opengooien. Die operatie was niet tof, hielp ook niet echt lang, maar dit is ook niets:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Njah... dat was het.. :blink: nu gaat t wel weer! :wink2:

 

Fijn :original:

 

MOE, echt heel erg. Ga vanavond ook niet tot 3uur op blijven want dat werkt dus echt niet. Ga ook weer ziek(er) worden, had vandaag koorts toen ik ging werken en mn stem was weg. Wel lekker rustig voor de rest maar ik vind t maar niets. Heb keelpijn en als die holtes in mn kop zo door blijven zeuren mogen ze de boel van mij weer opengooien. Die operatie was niet tof, hielp ook niet echt lang, maar dit is ook niets:thumbdown:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik had overigens mijn schöne Mika poster binnen:thumb_yello:

 

Niet dat het iemand wat boeit, maar mij wel :P

 

Wist ik al welke?

Mika-posters zijn altijd goed :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

MOE, echt heel erg. Ga vanavond ook niet tot 3uur op blijven want dat werkt dus echt niet. Ga ook weer ziek(er) worden, had vandaag koorts toen ik ging werken en mn stem was weg. Wel lekker rustig voor de rest maar ik vind t maar niets. Heb keelpijn en als die holtes in mn kop zo door blijven zeuren mogen ze de boel van mij weer opengooien. Die operatie was niet tof, hielp ook niet echt lang, maar dit is ook niets:thumbdown:

 

ow ow :sad: wat is dat voor operatie? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

MOE, echt heel erg. Ga vanavond ook niet tot 3uur op blijven want dat werkt dus echt niet. Ga ook weer ziek(er) worden, had vandaag koorts toen ik ging werken en mn stem was weg. Wel lekker rustig voor de rest maar ik vind t maar niets. Heb keelpijn en als die holtes in mn kop zo door blijven zeuren mogen ze de boel van mij weer opengooien. Die operatie was niet tof, hielp ook niet echt lang, maar dit is ook niets:thumbdown:

 

Ja lekkere operatie, heb het ook al laten doen, maar heb toch liever een paar keer per jaar voorhoofdsholtontsteking dan dat ik het nog eens laat doen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy