Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:thumb_yello:...nu nog kijken, we kunnen beiden bieden zo last minute op die ene. Deste groter de kans dat in ieder geval 1 van ons wint!!

 

we zien wel over 3/4 dagen :naughty:

ik heb je op msn dus dan kunnen we het dan bespreken :punk:

 

ik ga nu naar bedje toe

 

bye bye

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

we zien wel over 3/4 dagen :naughty:

ik heb je op msn dus dan kunnen we het dan bespreken :punk:

 

ik ga nu naar bedje toe

 

bye bye

:huglove:

 

Ik ook. Wilde al half uur geleden eigenlijk gaan, majah.

Hey goed plan, gaan we doen!

 

Trusten allemaal!!!!!

 

X

Link to comment
Share on other sites

Neen ... Heb ook opgegeven om zelf proberen contact te maken .. hij negeert mij toch .. Moet hij weten ...

 

 

 

 

 

 

 

:tears:

 

Je moet je echt niet zo snel gewonnen geven hoor meis, jullie waren zo'n leuk stel :tears: Dit verdien je echt niet :huglove:

En Jim? Wat zegt hij er nou eigenlijk van? Is hij nog altijd zo lief voor je? Of nog liever zelfs?:blink::naughty:

 

Mica wil van t weekend gaan zwemmen, waar hij dat ineens vandaan heeft weet ik ook niet. Ik weet alleen dat ik daar geen zin in heb..... ALS ik al iets zou doen dit weekend, dan was t naar Marktpop in Leuven. Maar dat gaat er nu niet inzitten. De danceparade is dit weekend dus waarschijnlijk wordt het een vrij alleen-ig weekend...... Misschien ga ik wel even naar mn oma ofzo....Of ik doe gewoon helemaal niets, is ook wel een lekker plan....Hooguit wat huiswerk....:naughty:

Link to comment
Share on other sites

we zien wel over 3/4 dagen :naughty:

ik heb je op msn dus dan kunnen we het dan bespreken :punk:

 

ik ga nu naar bedje toe

 

bye bye

:huglove:

 

Ik ook. Wilde al half uur geleden eigenlijk gaan, majah.

Hey goed plan, gaan we doen!

 

Trusten allemaal!!!!!

 

X

 

Slaap lekker allebei!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Je moet je echt niet zo snel gewonnen geven hoor meis, jullie waren zo'n leuk stel :tears: Dit verdien je echt niet :huglove:

En Jim? Wat zegt hij er nou eigenlijk van? Is hij nog altijd zo lief voor je? Of nog liever zelfs?:blink :naughty

 

Mica wil van t weekend gaan zwemmen, waar hij dat ineens vandaan heeft weet ik ook niet. Ik weet alleen dat ik daar geen zin in heb..... ALS ik al iets zou doen dit weekend, dan was t naar Marktpop in Leuven. Maar dat gaat er nu niet inzitten. De danceparade is dit weekend dus waarschijnlijk wordt het een vrij alleen-ig weekend...... Misschien ga ik wel even naar mn oma ofzo....Of ik doe gewoon helemaal niets, is ook wel een lekker plan....Hooguit wat huiswerk....:naughty

 

Tja, wat moet ik anders doen? Ik weet het zo even niet meer hoor ..

En Jim? Jim is veel te lief :blush-anim-cl::blink:

Had vannacht een slechte nacht, kon niet slapen, lag de hele tijd te draaien en had het heel erg koud .. Jim kon daardoor ook niet slapen natuurlijk .. En wat doet ie? Hij staat op en komt bij me liggen .. Wilde eerst niet maar pfff .. het maakte mij eigenlijk ook helemaal niet uit .. Hij heeft niks gezegd, is gewoon bij me komen liggen en heeft me vastgenomen .. En geslapen dat ik heb :shocked: Weet niet goed wat ik er nu mee moet .. kijk niet echt uit naar vannacht.. ben het gaan slapen beetje aan het uitstellen ...

 

Zwemmen?!

Dat is nu eens iets wat ik al een eeuw niet meer gedaan heb :roftl:

Gewoon helemaal niks doen zal zo slecht eens niet zijn denk ik :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Tja, wat moet ik anders doen? Ik weet het zo even niet meer hoor ..

En Jim? Jim is veel te lief :blush-anim-cl:blink

Had vannacht een slechte nacht, kon niet slapen, lag de hele tijd te draaien en had het heel erg koud .. Jim kon daardoor ook niet slapen natuurlijk .. En wat doet ie? Hij staat op en komt bij me liggen .. Wilde eerst niet maar pfff .. het maakte mij eigenlijk ook helemaal niet uit .. Hij heeft niks gezegd, is gewoon bij me komen liggen en heeft me vastgenomen .. En geslapen dat ik heb :shocked Weet niet goed wat ik er nu mee moet .. kijk niet echt uit naar vannacht.. ben het gaan slapen beetje aan het uitstellen ...

 

Zwemmen?!

Dat is nu eens iets wat ik al een eeuw niet meer gedaan heb :roftl

Gewoon helemaal niks doen zal zo slecht eens niet zijn denk ik :wink2

Nou weet je, ik kan me aan de ene kant voorstellen dat je zoiets had van 'bekijk het maar', maar dat je nu het slapen uit aan t stellen bent....Verwarrende gevoelens lijkt me. Aan de ene kant zul je zoiets hebben tegenover Mika van Barst, zoek het lekker uit....Aan de andere kant ben je gek op m en wil je m niet kwijt en geen pijn doen....Maar JIJ bent niet degene die fout zit hoor Hij moest eens gewoon wat meer volwassen doen (met zn To Fu dolls :sneaky2:.....) en jou uit laten praten, in plaats van je nu te negeren enzo. Verwend ventje, sorry dat ik t zeg maar ik zou m nu wel eens goed de waarheid willen zeggen hoor. Jou zomaar verdriet doen, durft ie wel? :sneaky2:

 

Zwemmen.....Ach, ik heb inmiddels 3 hele toffe bikini's verzameld maar ondertussen zou ik die nooit aandoen, ja hooguit in de tuin als niemand thuis is en er niemand is die t ziet.....De laatste is wel geschikt voor openbare gelegenheden; dat is zo'n top die je buik bedekt:thumb_yello: Maar alleen al vanwege het feit dat je badkleding aan moet heb ik een hekel aan zwemmen....Een Burkini is zo gek eigenlijk nog niet:thumb_yello:

 

Truste (ik was nog even stiekum op een ander draadje, maar nu ECHT bedtijd!)

 

byebye

Slaap lekker en tot morgen meis!!! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Nou weet je, ik kan me aan de ene kant voorstellen dat je zoiets had van 'bekijk het maar', maar dat je nu het slapen uit aan t stellen bent....Verwarrende gevoelens lijkt me. Aan de ene kant zul je zoiets hebben tegenover Mika van Barst, zoek het lekker uit....Aan de andere kant ben je gek op m en wil je m niet kwijt en geen pijn doen....Maar JIJ bent niet degene die fout zit hoor Hij moest eens gewoon wat meer volwassen doen (met zn To Fu dolls :sneaky2:.....) en jou uit laten praten, in plaats van je nu te negeren enzo. Verwend ventje, sorry dat ik t zeg maar ik zou m nu wel eens goed de waarheid willen zeggen hoor. Jou zomaar verdriet doen, durft ie wel? :sneaky2:

 

Zwemmen.....Ach, ik heb inmiddels 3 hele toffe bikini's verzameld maar ondertussen zou ik die nooit aandoen, ja hooguit in de tuin als niemand thuis is en er niemand is die t ziet.....De laatste is wel geschikt voor openbare gelegenheden; dat is zo'n top die je buik bedekt:thumb_yello: Maar alleen al vanwege het feit dat je badkleding aan moet heb ik een hekel aan zwemmen....Een Burkini is zo gek eigenlijk nog niet:thumb_yello

 

:roftl: Het gaat hier weer goed op dit uur..

 

Blijkbaar durft ie wel hé..

Ik denk trouwens ook wel dat er meer achter zit dan de gebeurtenissen van de laatste dagen .. Ik bedoel: HIJ was degene die maandag niet naar huis kwam zonder iets te laten weten (ja, ergens midden in de nacht, god weet hoelaat het was) .. Ergens heb ik ook zoiets van: foert .. hij kan me wat .. Maarja, het is wel Mika .. :tears:

En ja, ik moet toegeven dat ik het niet zie zitten om te gaan slapen .. omwille van Jim .. ik weet gewoon niet wat ik ermee moet .. :boxed:

 

En Burkini .. juist :roftl:

Maar ik ben ook geen zwemmer, helemaaaaaal niet ..

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Het gaat hier weer goed op dit uur..

 

Blijkbaar durft ie wel hé..

Ik denk trouwens ook wel dat er meer achter zit dan de gebeurtenissen van de laatste dagen .. Ik bedoel: HIJ was degene die maandag niet naar huis kwam zonder iets te laten weten (ja, ergens midden in de nacht, god weet hoelaat het was) .. Ergens heb ik ook zoiets van: foert .. hij kan me wat .. Maarja, het is wel Mika .. :tears:

En ja, ik moet toegeven dat ik het niet zie zitten om te gaan slapen .. omwille van Jim .. ik weet gewoon niet wat ik ermee moet .. :boxed:

 

En Burkini .. juist :roftl:

Maar ik ben ook geen zwemmer, helemaaaaaal niet ..

 

Hoe later het wordt, des te boeiender de gesprekken al zeg ik het zelf. Denk overigens wel dat we de enigen zijn die er zo over denken, maar ach....

 

Weet je; ik geef je helemaal gelijk. Zowel in je redenatie van 'hij kan me wat' als in die van 'maar het is wel Mika'......Het leven is soms echt moeilijk....Maar wie weet waarom Jim juist nú op je pad gekomen is.... Ik vind het allemaal niet makkelijk, laat staan hoe het voor jou moet wezen....

 

Vind eht overigens ook niet makkelijk een leuk albumpje samen te stellen van de concerten van Werchter en Amsterdam....Ben al een tijdje aan het graven naar goede foto's maar vooral met Werchter is dat mission impossible. Maarja, daar heb ik dan weer wat leuke filmpjes van he, met dank aan een zeker persoon:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hoe later het wordt, des te boeiender de gesprekken al zeg ik het zelf. Denk overigens wel dat we de enigen zijn die er zo over denken, maar ach....

 

Weet je; ik geef je helemaal gelijk. Zowel in je redenatie van 'hij kan me wat' als in die van 'maar het is wel Mika'......Het leven is soms echt moeilijk....Maar wie weet waarom Jim juist nú op je pad gekomen is.... Ik vind het allemaal niet makkelijk, laat staan hoe het voor jou moet wezen....

 

Vind eht overigens ook niet makkelijk een leuk albumpje samen te stellen van de concerten van Werchter en Amsterdam....Ben al een tijdje aan het graven naar goede foto's maar vooral met Werchter is dat mission impossible. Maarja, daar heb ik dan weer wat leuke filmpjes van he, met dank aan een zeker persoon:naughty:

 

Waarschijnlijk :roftl:

 

Zou het? Zou Jim ... ? Nah ... niet toch? Of wel? :blink:

(of zoiets :roftl:)

 

Denk dat er van Werchter idd niet veel te vinden is qua foto's .. niet dat ik echt gezocht heb maar anders zouden ze wel al te voorschijn zijn gekomen tegen nu .. Maar goed dat die filmpjes er zijn hé :naughty::bleh::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Denk dat er van Werchter idd niet veel te vinden is qua foto's .. niet dat ik echt gezocht heb maar anders zouden ze wel al te voorschijn zijn gekomen tegen nu .. Maar goed dat die filmpjes er zijn hé :naughty::bleh::mf_rosetinted

 

Het is zeer zeker goed dat die filmpjes er zijn!:thumb_yello:Ben diegene die ze gemaakt heeft echt eeuwig dankbaar:wub2::mf_rosetinted:

 

Pffffff, ik geloof dat mn accu weer leeg is......En niet die van mn laptop, maar mn eigen.....Misschien dat ik toch maar beter naar bed kan gaan, dit gaat niet echt opschieten zo. En tegen de tijd dat ik lig ben ik toch al snel een half uur tot drie kwartier verder:thumbdown:Blehhhhh.... Ik wil niet weg, maar dit schiet echt niet op. Doe er echt beter aan om lekker in Mica's armen te kruipen en lekker te gaan slapen, want ik zit nu echt tegen mn slaap te vechten. En dat ga ik niet winnen.....Heb t ook nog zo super koud....Kortom: tijd om te smeren:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik was hetzelfde van plan ... (nuja, die armen dat moet ik nog even zien wat ik daarmee doe :blink:) .. het is ineens op hier .. :roftl:

 

Dus .. uhm .. slaap ze?

En tot morgen?

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik was hetzelfde van plan ... (nuja, die armen dat moet ik nog even zien wat ik daarmee doe :blink:) .. het is ineens op hier .. :roftl:

 

Dus .. uhm .. slaap ze?

En tot morgen?

 

:huglove:

 

Uiteraard, tot morgen!!!

Hoop dat je lekker slaapt ondanks alles meis, ik denk aan je!

Sweet dreams, en tot morgen!!!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy