Jump to content

Dutch Thread Part 22


Guest

Recommended Posts

Mijn pols heeft het weer moeilijk :blink:

Begin me nu toch wel af te vragen wat ik ermee uitgespookt heb .. dat moet toch ergens van komen? Heb het al een paar dagen maar dan vooral naar de avond (nacht) toe, omdat ik toch wel de hele dag vanalles doe .. Maar nu al?

 

Misschien toch overbelast met iets .. maar ik zou echt niet weten met wat :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Mijn pols heeft het weer moeilijk :blink:

Begin me nu toch wel af te vragen wat ik ermee uitgespookt heb .. dat moet toch ergens van komen? Heb het al een paar dagen maar dan vooral naar de avond (nacht) toe, omdat ik toch wel de hele dag vanalles doe .. Maar nu al?

 

Misschien toch overbelast met iets .. maar ik zou echt niet weten met wat :blink:

 

Klinkt inderdaad als een overbelasting.

Ik heb daar ook vaak last van.

Het beste is om die arm rust te geven.

Link to comment
Share on other sites

Hmm .. arm rust geven .. dat is een moeilijk iets :roftl:

Eens zien of hier nergens een zalfje ofzo ligt .. je weet nooit dat het helpt :bleh:

 

I know :naughty: helemaal als het je muishand is

 

succes met het zoeken :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Dat is het nu wel niet :bleh: maar toch ...

(het is mijn linkerpols, heb die in mijn jonge jaren ook wel eens gebroken, denk dat die daarom altijd al wel gevoeliger is geweest, maar heb er eigenlijk nooit zo last van gehad als nu .. :boxed:)

Link to comment
Share on other sites

Dat is het nu wel niet :bleh: maar toch ...

(het is mijn linkerpols, heb die in mijn jonge jaren ook wel eens gebroken, denk dat die daarom altijd al wel gevoeliger is geweest, maar heb er eigenlijk nooit zo last van gehad als nu .. :boxed:)

 

ik het je typ hand?

 

ik gebruik mijn linkerhand om te typen en daardoor raakt hij overbelast

Link to comment
Share on other sites

Ik typ blind met beide handen, dus denk niet dat het dat is :wink2:

Maarja, heb er nu zalf op gedaan en een verband rond (wat best wel goed ging alleen, had ik niet verwacht :roftl:), dan is er toch iets of wat steun ..

 

Ben benieuwd .. ik ga morgen paardrijden .. heb toch wel geen zin om niet te gaan .. het is al zolang geleden :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik typ blind met beide handen, dus denk niet dat het dat is :wink2:

Maarja, heb er nu zalf op gedaan en een verband rond (wat best wel goed ging alleen, had ik niet verwacht :roftl:), dan is er toch iets of wat steun ..

 

Ben benieuwd .. ik ga morgen paardrijden .. heb toch wel geen zin om niet te gaan .. het is al zolang geleden :blink:

 

ok :naughty:

 

Ik hoop dat de zalf en het verband werkt:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Heb net de opening van de Olympische spelen bekeken. Ik zag wel heel veel Mika elementen terug, het was enorm kleurrijk. Voorbijvliegende mensen aan touwen, mannen in ruimtepakken, heel veel lichteffecten... Love it :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Mensen!!!:roftl::roftl:

Ja, normaal is er rond dit uur niet veel te beleven, maar nu dus wel!!!:roftl:

hallo btw :bleh:

 

Sky :woot_jump:

 

Heb net de opening van de Olympische spelen bekeken. Ik zag wel heel veel Mika elementen terug, het was enorm kleurrijk. Voorbijvliegende mensen aan touwen, mannen in ruimtepakken, heel veel lichteffecten... Love it :bleh

 

Ach, tegenwoordig is alles wat kleur heeft wel een Mika-element of weet ik het .. Net alsof er voor Mika geen kleur in de wereld zat :roftl:

 

ga dan een spelletje spelen :lmao

 

Zoals? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy