Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

Ik zal je onwetendheid vergeven voor deze keer. Mika's broertje:naughty:

 

Die veel beter bij haar past qua leeftijd enzo .. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Is t feit dat ik allebei mn tentamens gehaald blijk te hebben voldoende afleiding voor t moment? :roftl:

 

't Is wel heel goed nieuws :thumb_yello: (je onderschat jezelf elke keer weer he), maar 't is niet genoeg.

 

Tijd om de vlokken tevoorschijn te halen :roftl:

 

 

Ik vrees het ook.

Link to comment
Share on other sites

Ik zal je onwetendheid vergeven voor deze keer. Mika's broertje:naughty:

 

Phew! :bow:

Aaah, goed om te weten.

(Bestaan er ook foto's van hem? :fisch:)

 

Gefeliciteerd :yay:

 

Dank. :biggrin2:

Met een 6,5 en een 6 weliswaar, maar voor vrijwel niets leren en weinig van de vragen snappen vind ik t nog een hele prestatie. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ohja, dat hebben we hier dus ook (niet dat er hier mensen sterven hoor :bleh:), een tijd terug hebben ze besloten dat ze van de intensieve diensten hun stalen wel al om 6u kunnen sturen .. Heb je dus de hele nacht gewerkt (of ben je wakker geweest in ieder geval, je mag wel slapen maarja ..) en dan kijk je uit naar het einde van je werkdag en dan krijg je ineens nog zo'n 30 stalen ofzo rond je nek :boxed:

Wat een hufters, het lijkt wel een complot!! En dat is juist de tijd dat ik gaar begon te worden, zo rond vier uur had ik even n dip maar rond zessen was ik t wel zat. En dan leuk dat soort dingen gaan regelen:sneaky2:

 

:roftl: De meeste mensen stierven rond 6 uur?

Ja, dat leek wel een afspraak ofzo. Dacht je nog even op je gemak wat pillen uit te kunnen gaan zetten en rapporten te kunnen schrijven, kon je ineens van alles gaan regelen met artsen, familie, mortuarium (zie maar eens dat ze opgehaald werden, dat was ook een sport zo af en toe). Ook leuk: Spoedopnames vlak voor de dienstwisseling.....

 

Dit gehucht weet niet wat een nachtwinkel is. Maar ik heb nog vlokken... Nah, dat is wel heel erg verslaafd. :teehee:

Ik heb M&M's, je mag er wel n paar, moet toch nuchter zijn voor morgen. Hoewel ik daar nog een uur maling aan heb want ik vind ze zelf toch ook wel erg lekker....Handig: Mijn pappie weet van mn M&M's-verslaving (heb ik vooral in t zkh, thuis kan ik me inhouden) en zorgt voor een constante aanvoer:thumb_yello: Kan momenteel niet eens zoveel kwaad, zijn toch weer wat extra calorieën:naughty:

Link to comment
Share on other sites

't Is wel heel goed nieuws :thumb_yello: (je onderschat jezelf elke keer weer he), maar 't is niet genoeg.

 

Of de universiteit maakt gewoon slechte tentamens en kijkt ze ook nog eens slecht na. :mf_rosetinted::roftl:

 

 

Leidt dit meer af?

julian69.jpg

 

 

:das:

Link to comment
Share on other sites

Ik vrees het ook.

Weet je wat ook hemels is? De extra dikke hagelslag van Appie....Daar kan ik ook niet vanaf blijven...:biggrin2:

 

Met een 6,5 en een 6 weliswaar, maar voor vrijwel niets leren en weinig van de vragen snappen vind ik t nog een hele prestatie. :roftl:

Wat doet dat ertoe? Meer dan n 5,5 heb je in principe niet nodig toch? Als het op zo'n manier kan is dat toch prima?? Zo'n instelling had ik ook regelmatig, meteen de reden dat ik -zwaar tegen de zin van mn mentor in de brugklas in- HAVO ging doen in plaats van VWO. De HAVO heb ik echt met twee vingers in mn neus gehaald met gemiddelde een 8 en daar heb ik niet veel voor hoeven doen, alleen beetje opletten tijdens de lessen. Als ik VWO had gedaan had ik waarschijnlijk een stuk harder moeten werken en bovendien wilde ik toch naar t HBO. Luiheid met beleid, al jaren mijn motto:naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Zusje, wat is er gebeurd????:shocked::boxed:

 

Ik fietste, en toen kwam er een tegenligger, zonder licht aan. En toen ie ten hoogte van mij was zei ie: Heej schatje. Dus ik doorfietsen, maar toen hoorde ik m stoppen :blink: en ik was echt heel bang dat ie achter me aan zou komen! :shocked: Dus ik heb de hele weg echt naar huis gescheurd!

Link to comment
Share on other sites

omg ik was zo bang op de fiets net! :shocked::tears

 

:shocked:

Wat was er dan? :huglove:

 

Wat doet dat ertoe? Meer dan n 5,5 heb je in principe niet nodig toch? Als het op zo'n manier kan is dat toch prima?? Zo'n instelling had ik ook regelmatig, meteen de reden dat ik -zwaar tegen de zin van mn mentor in de brugklas in- HAVO ging doen in plaats van VWO. De HAVO heb ik echt met twee vingers in mn neus gehaald met gemiddelde een 8 en daar heb ik niet veel voor hoeven doen, alleen beetje opletten tijdens de lessen. Als ik VWO had gedaan had ik waarschijnlijk een stuk harder moeten werken en bovendien wilde ik toch naar t HBO. Luiheid met beleid, al jaren mijn motto:naughty::mf_rosetinted

 

Das waar ja. Ik had eerst juist niet zo'n instelling. (Heb gymnasium gedaan en de eerste 2 jaar had ik voornamelijk 8en en 9s. Daarna ging bergafwaarts :roftl:) Nu leer ik zo weinig dat ik elke keer weer verwacht dat ik keihard onderuit ga, maar dat gebeurt dus maar niet. Wat ook niet echt voor meer motivatie zorgt. :naughty:

 

Lekker niets doen op de HAVO is ook leuk, zeker als je toch al weet dat je HBO wil gaan doen. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Kaatje .. je helpt niet :sneaky2:

 

Ik weet het. :teehee:

 

Leidt dit meer af?

julian69.jpg

 

 

:das:

 

Dat komt aardig in de richting ja.

 

omg ik was zo bang op de fiets net! :shcked::tears:

 

Vertel!

 

Weet je wat ook hemels is? De extra dikke hagelslag van Appie....Daar kan ik ook niet vanaf blijven...:biggrin2:

 

 

:drool:

 

dag dames.

 

Dag jongeman!

Link to comment
Share on other sites

Ik fietste, en toen kwam er een tegenligger, zonder licht aan. En toen ie ten hoogte van mij was zei ie: Heej schatje. Dus ik doorfietsen, maar toen hoorde ik m stoppen :blink: en ik was echt heel bang dat ie achter me aan zou komen! :shocked: Dus ik heb de hele weg echt naar huis gescheurd!

 

:blink: Wat een creep!!! Gelukkig is hij niet achter je aangekomen, maar je schrikt zeker dan ja!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

dag dames.

 

Dag heer. :biggrin2:

 

Ik fietste, en toen kwam er een tegenligger, zonder licht aan. En toen ie ten hoogte van mij was zei ie: Heej schatje. Dus ik doorfietsen, maar toen hoorde ik m stoppen :blink: en ik was echt heel bang dat ie achter me aan zou komen! :shocked: Dus ik heb de hele weg echt naar huis gescheurd!

 

Ieeh, scary! Je hebt er echt van die creeps tussenzitten die je dan ook nog echt gaan volgen ja.

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

:blink: Wat een creep!!! Gelukkig is hij niet achter je aangekomen, maar je schrikt zeker dan ja!! :huglove:

 

Ja, ik bedoel... je hebt wel vaker dat mensen dingen naar je roepen 's nachts, maar deze leek echt te stoppen enzo.. bah! [ik woon ook echt in een niet zo veilige buurt :teehee:] Ik durfde ook echt heel lang niet achter me te kijken! :blush-anim-cl::teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ieeh, scary! Je hebt er echt van die creeps tussenzitten die je dan ook nog echt gaan volgen ja.

:huglove:

 

Ja! Toen na Mika, toen ik naar t station liep had ik dat ook. Zo'n zwerver die een stuk met me mee fietste... maar op de een of andere manier vond ik dat dan weer niet echt eng! :teehee: [waarschijnlijk omdat er toen nog veel mensen op straat liepen]

Link to comment
Share on other sites

Vind het niet leuk van je :tears:

 

Sorry, maar ik moest even m'n persoonlijke belangen voor wat betreft leeftijdsverschillen in de gaten houden :lmfao:

 

Ja, ik bedoel... je hebt wel vaker dat mensen dingen naar je roepen 's nachts, maar deze leek echt te stoppen enzo.. bah! [ik woon ook echt in een niet zo veilige buurt :teehee:] Ik durfde ook echt heel lang niet achter me te kijken! :blush-anim-cl::teehee:

 

Getver. Ik zou ook heel hard zijn doorgefietst.

 

nou.. verschil moet er wezen hè :biggrin2:

 

Het kan maar duidelijk zijn. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

maar hoe staat het leven hier? :wub2:

 

Goed hoor. Wachten op gig reports. :biggrin2:

 

Ja! Toen na Mika, toen ik naar t station liep had ik dat ook. Zo'n zwerver die een stuk met me mee fietste... maar op de een of andere manier vond ik dat dan weer niet echt eng! :teehee: [waarschijnlijk omdat er toen nog veel mensen op straat liepen]

 

T scheelt als er andere mensen zijn, maar soms ligt t ook gewoon aan de persoon zelf: sommigen stralen gewoon uit dat ze creepy genoeg zijn om echt iets te doen, terwijl anderen gewoon vreemd zijn. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy