Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

maar eh zijn jullie allemaal tegelijk ongesteld ofzo? :biggrin2:

Niet eens. Je hoeft niet persé lek te zijn om trek in chocola te hebben hoor, ik niet in elk geval. Feit is bij mij dat ik tijdens zkh-opnames echt zakken vol M&M's weg zit te stouwen (alles beter dan ziekenhuisvoer he:naughty:) en ik daar thuis eigenlijk vrij makkelijk af kan blijven. Maar kom bij mij niet aan met Luikse wafels, die vind ik verslavend lekker (zeker met wat gesmolten chocola erover, dat dan weer wel.....)

 

Go ahead, we zijn toch lekker biseksueel hier met zn allen! :naughty:

Gezelligheid kent geen tijd immers:naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk he, dit haat ik nu ... Heb ik me er eindelijk op ingesteld dat ik gewoon ga slapen, heeft ineens iedereen bloedonderzoeken nodig .. Ik vind het niet leuk :crybaby:

 

Aww, stom zeg!

Hoe durven ze?! :bleh:

 

ja ik kan zo toch niet zien wie dat zijn :blush-anim-cl:

 

Actrices uit Charmed. Heb zo snel ff geen betere foto. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Niet eens. Je hoeft niet persé lek te zijn om trek in chocola te hebben hoor, ik niet in elk geval. Feit is bij mij dat ik tijdens zkh-opnames echt zakken vol M&M's weg zit te stouwen (alles beter dan ziekenhuisvoer he:naughty:) en ik daar thuis eigenlijk vrij makkelijk af kan blijven. Maar kom bij mij niet aan met Luikse wafels, die vind ik verslavend lekker (zeker met wat gesmolten chocola erover, dat dan weer wel.....)

 

ik hou ook van M&M's (pinda of niet-pinda?) en luikse wafels! die laatste trouwens wel liever zonder chocola..

 

ben ik nu ook een vrouw? :shocked::shocked:

Link to comment
Share on other sites

En José, die depressies zijn wisselend hoor .. het ene moment ben je blij, het volgende moment weet je niet waar je moet kruipen .. Gaat bij mij al 2 dagen zo :rotl:

 

:naughty: Nouja, ik heb alweer gelachen, dus ik kom er wel overheen denk ik! :naughty:

 

Oké, tis dan wel geen vrouw, maar deze foto vond ik vandaag op Perezhilton.com en ik moet m gewoon ff posten. :roftl:

 

younggeorgeclooney.jpg

 

OMG!!! GEORGE!! :lmfao:

 

Gezelligheid kent geen tijd immers:naughty:

 

Precies! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

haha jij wel nu? biggrin2:

 

:shun::bash::badmood::crybaby::lmfao: Duidelijk?

 

Oké, tis dan wel geen vrouw, maar deze foto vond ik vandaag op Perezhilton.com en ik moet m gewoon ff posten. :roftl:

 

younggeorgeclooney.jpg

 

Ik herkende hem niet!

Link to comment
Share on other sites

ik hou ook van M&M's (pinda of niet-pinda?) en luikse wafels! die laatste trouwens wel liever zonder chocola..

 

ben ik nu ook een vrouw? :shocked::shocked:

 

Ja. :mf_rosetinted:

 

 

 

:roftl:

 

OMG!!! GEORGE!! :lmfao:

 

Ja man! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

oh maar ik val veel meer voor een nuchtere hollandse meid :teehee:

 

Dus voor jou kunnen we beter foto's van Sophie Hilbrand en Carice van Houten gaan plaatsen dan van Hollywood babes? :bleh:

 

Ik herkende hem niet!

 

:roftl:

En hij heeft nog wel zo'n blij hoofd. :roftl:

 

"This forum requires that you wait 35 seconds between posts. Please try again in 1 seconds."

 

*frustratie*

 

Ah ja, dat gebeurt mij ook wel eens. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

ik hou ook van M&M's (pinda of niet-pinda?) en luikse wafels! die laatste trouwens wel liever zonder chocola..

 

ben ik nu ook een vrouw? :shocked::shocked:

 

Je hebt iig bepaalde trekjes... Maar dat kan uiteraard ook op iets anders duiden :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Had ik beter ook kunnen doen. Is eigenlijk veel interessanter, maar daar kwam ik dus pas achter toen iedereen eraan gewend geraakt was dat ik altijd goede cijfers haalde en geen sociaal leven had. :roftl:

Tja, dat is dan eigenlijk te laat inderdaad.....Dat wilde ik dus voorkomen:naughty:

 

Kijk he, dit haat ik nu ... Heb ik me er eindelijk op ingesteld dat ik gewoon ga slapen, heeft ineens iedereen bloedonderzoeken nodig .. Ik vind het niet leuk :crybaby:

Zeg gewoon dat de apparatuur kapot is en er tot half negen morgenochtend géén onderzoeken uitgevoerd kunnen worden.

Triest, arme jij....Je hebt inderdaad van die nachten erbij...Zo heb je geen moer te doen en dan nét als je lekker midden in n film zit ofzo breekt de hel los en loop je je de eerste uren kapot....

Sterkte, hoop dat de rust snel wederkeert! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Zeg gewoon dat de apparatuur kapot is en er tot half negen morgenochtend géén onderzoeken uitgevoerd kunnen worden.

Triest, arme jij....Je hebt inderdaad van die nachten erbij...Zo heb je geen moer te doen en dan nét als je lekker midden in n film zit ofzo breekt de hel los en loop je je de eerste uren kapot....

Sterkte, hoop dat de rust snel wederkeert! :huglove:

 

Ohja .. als dat eens zou kunnen ...

Nadeel is dat er van alle toestellen back-up toestellen zijn, dus voordat er niks meer werkt moet hier al een bom ontploffen ofzo .. En dat toch maar liever niet :roftl:

 

 

Ik wil Mika :tears:

 

 

 

Sorry :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dus voor jou kunnen we beter foto's van Sophie Hilbrand en Carice van Houten gaan plaatsen dan van Hollywood babes? :bleh:

eh ja bijvoorbeeld. :blush-anim-cl::wub2:

 

Je hebt iig bepaalde trekjes... Maar dat kan uiteraard ook op iets anders duiden :mf_rosetinted:

 

ik heb vanavond enige alcohol op, dus misschien snap ik het niet helemaal, maar wil je iets zeggen schat? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik hou ook van M&M's (pinda of niet-pinda?) en luikse wafels! die laatste trouwens wel liever zonder chocola..

 

ben ik nu ook een vrouw? :shocked::shocked:

 

Allebei, alleen die crisps hoeven voor mij niet. Op t moment zit ik nog wat zonder pinda weg te kanen, moet nuchter zijn morgenochtend en pinda's verteren niet zo snel :aah:

 

Of je ook n vrouw bent? Dat weet ik niet, daar ken ik je niet goed genoeg voor. Laten we het erop houden dat je gewoon n goede smaak hebt:thumb_yello:

ow wat ben ik vriendelijk, ik kan met de rest mee gaan pesten maar op een of andere manier heb ik daar geen zin in. Wat n zkh al niet met me doet.....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Allebei, alleen die crisps hoeven voor mij niet. Op t moment zit ik nog wat zonder pinda weg te kanen, moet nuchter zijn morgenochtend en pinda's verteren niet zo snel :aah:

 

Of je ook n vrouw bent? Dat weet ik niet, daar ken ik je niet goed genoeg voor. Laten we het erop houden dat je gewoon n goede smaak hebt:thumb_yello:

ow wat ben ik vriendelijk, ik kan met de rest mee gaan pesten maar op een of andere manier heb ik daar geen zin in. Wat n zkh al niet met me doet.....:blink:

 

hahaha hèhè, eindelijk wat vriendelijkheid hier! :bleh::teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ohja .. als dat eens zou kunnen ...

Nadeel is dat er van alle toestellen back-up toestellen zijn, dus voordat er niks meer werkt moet hier al een bom ontploffen ofzo .. En dat toch maar liever niet :roftl

 

 

Ik wil Mika :tears

 

 

 

Sorry :roftl

 

Awww! :huglove:

 

OMG :shocked :roftl Look what I've found!!!

 

156d20z.jpg

 

 

banaan-mobieltje.jpg

 

:lmfao:

 

Briljant!

 

Wil iemand mij alsjeblieft naar bed sturen? Het is al veel te laat, ik moet morgen om 8 uur de deur weer uit. :shocked:

 

Ga ns naar bed. :mf_rosetinted:

 

Moet ik eigenlijk ook eens doen... ik val hier zowat in slaap. Maar ik heb geen zin om naar bed te gaan. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wil iemand mij alsjeblieft naar bed sturen? Het is al veel te laat, ik moet morgen om 8 uur de deur weer uit. :shocked:

Ik hoef dan de deur wel niet uit morgen, mag zelfs 'heerlijk' in mn bedje blijven liggen, maar ik heb zo'n gevoel dat een beetje slaap mij ook goed zou doen...:blink:

 

hahaha hèhè, eindelijk wat vriendelijkheid hier! :blh: :teehee:

Ik ben de vriendelijkheid zelve:mf_rosetinted:

 

Ga ns naar bed. :mf_rosetinted:

 

Moet ik eigenlijk ook eens doen... ik val hier zowat in slaap. Maar ik heb geen zin om naar bed te gaan. :roftl:

Als we nou gewoon allemaal gaan slapen (behalve Bienie dan, die moet nog wat stalen onderzoeken:naughty:) dan is het niet zo moeilijk om dit forum te verlaten.....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy