Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dat doe ik zelfs al :mf_rosetinted: Niet van Ilse natuurlijk! :mf_rosetinted::naughty:

 

ooh

echt

deze MOET je kijken :wub2:

hierdoor kan ik ALTIJD goed slapen... moet je je indenken.. dit was om 2 uur 's nachts ofzo..

 

 

hoe Coen ook na het liedje zegt "ik start even een plaat in".. in dit filmpje zit het niet maar daarna liep hij om de tafel heen en gaf Ilse een hele grote knuffel.. echt ahwww :biggrin2::wub2::wub2:

Edited by bartjenl
Link to comment
Share on other sites

Awww cute! :wub2:

Coen is ook zo leuk! :teehee:

 

Moet altijd lachen om t Twentse accent :naughty:

 

jaa.. Ilses vriend heet ook Bart.. ik zou elke nacht wel zo in slaap gezongen willen worden :wub2:

 

en dit doet ze dan ook maar gewoon.. :biggrin2::

Link to comment
Share on other sites

hahaha ik kom nu in mijn youtube-favorietenlijst filmpjes tegen van Mika in het Westerpark van gebruikers als joseole85 (Rain) en IngievV (Mika speaking Dutch) :biggrin2:

 

maar toen wist ik nog niet wie jullie waren :biggrin2::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

cool! Van Atkinson! :biggrin2:

 

 

ik ben nog steeds 15, ja hoor! :mf_rosetinted:

Maar praat dan eens ofzo, ik krijg helemaal geen notificatie of iets dergelijks! :blink:

 

pff dat heb ik de laatste tijd vaker.. voeg mij even toe op msn anders, dan werkt 't misschien wel.. ik stuur je wel even een PM met mijn msn-adres :P

Link to comment
Share on other sites

pff dat heb ik de laatste tijd vaker.. voeg mij even toe op msn anders, dan werkt 't misschien wel.. ik stuur je wel even een PM met mijn msn-adres :P

 

Ik heb je toegevoegd! ik zie nog steeds niks! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

voor iedereen die dit mee aan 't lezen is en graag wil weten wat de status is: HET IS GELUKT!

 

na het 6 keer installeren van 3 verschillende versies van msn en het oplossen van foutcode 80072f19 ben ik nu weer online!! *nerd*

Link to comment
Share on other sites

ik ben nog steeds 15, ja hoor! :mf_rosetinted:

 

Zijn we hier niet gewoon allemaal 15? :mf_rosetinted:

 

ben ik nu ook de eerste die weer wakker is? :shocked:

 

goeiemoggel!

 

Of gewoon de eerste die de moeite heeft genomen de Dutch thread weer op te zoeken. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy