Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry, maar ik moest even m'n persoonlijke belangen voor wat betreft leeftijdsverschillen in de gaten houden :lmfao:

 

Ja .. maar .. kleed het dan even in ofzo wil je?

Zo van: éénmaal boven de 25 maakt het allemaal niet meer uit. Daaronder ...

 

Weet je wel? :boxed:

 

 

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Is er ook nog iets leuks te melden?

En niet zeggen hoe cool Mika in Londen was, want daar word ik nu ook niet vrolijk van! :teehee:

 

Mika heeft Lonely Alcoholic gedaan :sneaky2:

 

 

 

En ik heb echt niks leuks te melden :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja .. maar .. kleed het dan even in ofzo wil je?

Zo van: éénmaal boven de 25 maakt het allemaal niet meer uit. Daaronder ...

 

Weet je wel? :boxed:

 

 

 

:bleh:

 

Oh ja. Ik doe het even overnieuw dan.

 

Voor zo'n jonge meid is het ook veel beter om achter Fortuné aan te gaan. Voor Mika ligt dat anders, die is al 25, en dan speelt dat allemaal niet meer. Die gaat gewoon voor de persoonlijkheid. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Oh ja. Ik doe het even overnieuw dan.

 

Voor zo'n jonge meid is het ook veel beter om achter Fortuné aan te gaan. Voor Mika ligt dat anders, die is al 25, en dan speelt dat allemaal niet meer. Die gaat gewoon voor de persoonlijkheid. :mf_rosetinted:

 

:blink: Laat maar .. het werkt duidelijk niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat had ik gelezen ja! Ben benieuwd naar videomateriaal! :wub2:

 

 

Dudes... I'm sad... en ik weet niet waarom :sad:

 

kuchpostmikagigdepressionkuch

Link to comment
Share on other sites

Vergeet ik bijna op Johnny te reageren. :licks_lips:

 

(sorry Bart, 't is vanavond weer helemaal mis, bij gebrek aan chocola)

 

:roftl:

 

Ooh ja, we hebben nu een heteroman in de thread. Moeten we nu ook pics van leuke vrouwen gaan plaatsen? :bleh:

Link to comment
Share on other sites

dat zou ik niet vervelend vinden!

 

32720426.jpg

 

 

Hm. Deze foto had eigenlijk groter moeten zijn. Maar dat lukt om een of andere reden niet. :blink:

 

maar eh zijn jullie allemaal tegelijk ongesteld ofzo? :biggrin2:

 

:lmfao:

Ik zou t niet weten. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik fietste, en toen kwam er een tegenligger, zonder licht aan. En toen ie ten hoogte van mij was zei ie: Heej schatje. Dus ik doorfietsen, maar toen hoorde ik m stoppen :blink: en ik was echt heel bang dat ie achter me aan zou komen! :shocked: Dus ik heb de hele weg echt naar huis gescheurd!

Late reactie, ben inmiddels bijgelezen maar heb geen zin om mn quotes aan te passen...

Wat een engerd inderdaad! Dat alleen is al een reden dat ik het af en toe niet erg vind dat ik geen lucht genoeg heb om te fietsen, scheelt ook dit soort ongein!

 

Das waar ja. Ik had eerst juist niet zo'n instelling. (Heb gymnasium gedaan en de eerste 2 jaar had ik voornamelijk 8en en 9s. Daarna ging bergafwaarts :roftl:) Nu leer ik zo weinig dat ik elke keer weer verwacht dat ik keihard onderuit ga, maar dat gebeurt dus maar niet. Wat ook niet echt voor meer motivatie zorgt. :naughty:

 

Lekker niets doen op de HAVO is ook leuk, zeker als je toch al weet dat je HBO wil gaan doen. :thumb_yello:

Had ik ook het eerste halfjaar van de brugklas, hele hoge cijfers en echt willen leren. Tot mijn ene opa plotseling overleed en de ander erg ziek werd, toen had ik zoiets van "doei, waar doe ik al die moeite voor?" en ging ik me verdiepen in hele andere dingen, zoals het spelen in bandjes enzo:naughty: Veel interessanter!

Link to comment
Share on other sites

Had ik ook het eerste halfjaar van de brugklas, hele hoge cijfers en echt willen leren. Tot mijn ene opa plotseling overleed en de ander erg ziek werd, toen had ik zoiets van "doei, waar doe ik al die moeite voor?" en ging ik me verdiepen in hele andere dingen, zoals het spelen in bandjes enzo:naughty: Veel interessanter!

 

Had ik beter ook kunnen doen. Is eigenlijk veel interessanter, maar daar kwam ik dus pas achter toen iedereen eraan gewend geraakt was dat ik altijd goede cijfers haalde en geen sociaal leven had. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Kijk he, dit haat ik nu ... Heb ik me er eindelijk op ingesteld dat ik gewoon ga slapen, heeft ineens iedereen bloedonderzoeken nodig .. Ik vind het niet leuk :crybaby:

 

 

En José, die depressies zijn wisselend hoor .. het ene moment ben je blij, het volgende moment weet je niet waar je moet kruipen .. Gaat bij mij al 2 dagen zo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

32720426.jpg

 

 

Hm. Deze foto had eigenlijk groter moeten zijn. Maar dat lukt om een of andere reden niet. :b link:

ja ik kan zo toch niet zien wie dat zijn :blush-anim-cl:

:lmfao:

Ik zou t niet weten. : roftl:

haha mja nouja ze zeggen het hè..

Zo gaat dat he, binnen één leefgemeenschap :mf_rosetinted:

 

Don't worry, you'll get used to it... Or maybe not... : mf_rosetinted:

ja idd.. ben benieuwd

Van de anderen weet ik het niet, maar eh... :biggrin2:

 

haha jij wel nu? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy