Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

Hmmneen, dat is een feit ..

Al denk ik niet dat ik iemand zou laten staan enkel omwille van het feit dat ie rookt .. Ik zou er niet blij mee zijn, maar om te zeggen van: ik wil jou niet want je rookt .. Weet niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hmmneen, dat is een feit ..

Al denk ik niet dat ik iemand zou laten staan enkel omwille van het feit dat ie rookt .. Ik zou er niet blij mee zijn, maar om te zeggen van: ik wil jou niet want je rookt .. Weet niet :roftl:

 

Ik wel, roken is een grote afknapper. Het stinkt en stinken staat bij mij op nummer 1 van afknappers:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik wel, roken is een grote afknapper. Het stinkt en stinken staat bij mij op nummer 1 van afknappers:roftl:

 

:roftl:

Dus als die persoon voor de rest 100% perfect is voor jou (je weet nooit) dan zou je daar toch niet voor kiezen enkel omwille van het roken?

Link to comment
Share on other sites

Niks mee nemen, dat zoent niet lekker.:mf_rosetinted:

Lijkt me ook niet.

Hmmneen, dat is een feit ..

Al denk ik niet dat ik iemand zou laten staan enkel omwille van het feit dat ie rookt .. Ik zou er niet blij mee zijn, maar om te zeggen van: ik wil jou niet want je rookt .. Weet niet :roftl:

 

Nee dat denk ik ook niet. Ik bedoel, je zou ook kunnen vragen of ze het effe willen doen waar jij niet bij bent ofzo:naughty:

Maar het is voor mij ook een redelijke afknapper idd. Het hangt ervan af. Als een jongen echt heel leuk is, zou het me niet zoveel uitmaken.

Link to comment
Share on other sites

:roftl:

Dus als die persoon voor de rest 100% perfect is voor jou (je weet nooit) dan zou je daar toch niet voor kiezen enkel omwille van het roken?

 

Ja, tenzij die persoon het roken voor mij wil opgeven.

 

hoi ik rook niet.

 

Wat een verrassende reactie :roftl:

 

Ik wilde net zeggen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, tenzij die persoon het roken voor mij wil opgeven.

 

We zullen het er nog eens over hebben als het zover is :wink2:

 

 

 

 

 

 

Hoi Nielo! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Hmm .. ik zit te wachten tot het tijd is om naar het werk te vertrekken .... Jeeej ....

 

Aw, alweer nachtdienst? :huglove:

 

Heb je gisteren nog tijd gehad om iets te slapen?

Link to comment
Share on other sites

Aw, alweer nachtdienst? :huglove:

 

Heb je gisteren nog tijd gehad om iets te slapen?

 

Uhu ..

 

Neen, niks ..

Elke keer als ik dacht: nu ga ik liggen .. Dan stond ik binnen 5 minuten weer langs het bed omdat de telefoon ging :boxed:

 

Hoop echt niet dat het vannacht zo gaat zijn, want dan ben ik morgenvroeg dood .. Ook erg leuk dat die vermoeidheid op mijn keel slaat, had zo'n keelpijn vanmorgen! :blink:

 

Maarja .. we zien wel .. Ik ga er eens zo stilaan vandoor :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Het regent het regent de pannetjes worden nat, er kwamen 2 soldaatjes aan die vielen op hun gat!

 

Hier is t droog. :biggrin2:

 

Uhu ..

 

Neen, niks ..

Elke keer als ik dacht: nu ga ik liggen .. Dan stond ik binnen 5 minuten weer langs het bed omdat de telefoon ging :boxed:

 

Hoop echt niet dat het vannacht zo gaat zijn, want dan ben ik morgenvroeg dood .. Ook erg leuk dat die vermoeidheid op mijn keel slaat, had zo'n keelpijn vanmorgen! :blink:

 

Maarja .. we zien wel .. Ik ga er eens zo stilaan vandoor :wink2:

 

Aw, dat schiet ook niet op!

Hopelijk is t vannacht wat rustiger en heb je minder keelpijn! :huglove:

 

Werk ze! (En slaap ze. :mf_rosetinted:) :bye:

Link to comment
Share on other sites

Het regent het regent de pannetjes worden nat, er kwamen 2 soldaatjes aan die vielen op hun gat!

Het heeft hier bijna de hele dag geregend

Uhu ..

 

Neen, niks ..

Elke keer als ik dacht: nu ga ik liggen .. Dan stond ik binnen 5 minuten weer langs het bed omdat de telefoon ging :boxed:

 

Hoop echt niet dat het vannacht zo gaat zijn, want dan ben ik morgenvroeg dood .. Ook erg leuk dat die vermoeidheid op mijn keel slaat, had zo'n keelpijn vanmorgen! :blink:

 

Maarja .. we zien wel .. Ik ga er eens zo stilaan vandoor :wink2:

 

Veel plezier op je werk:bye:

Link to comment
Share on other sites

wat zag ik hier?

ging t over mannen en roken?

 

want

ik was het VOLLEDIG met ingrid eens, mijd de man die rookt

 

MAAAAAAAAR

 

helaasmoet ik zeggen dat Bienie gelijk heeft, want er kómt een dag dat je een man leuk vind...en die man rookt, en dan denk je 'pleurt dan maar op' maar hij is ZO leuk dat dat niet gaat. en dat je 'm toch maar vergeeft dat ie rookt... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Het is hier zo donker...lijkt net ofdat er een zonsverduistering heeft plaatsgevonden. Allemaal...jaaa jaaa een paard in de gang:mf_rosetinted:

 

Ja, nou heb ik dat dus in mn hoofd. :sneaky2:

 

 

 

:roftl:

 

wat zag ik hier?

ging t over mannen en roken?

 

want

ik was het VOLLEDIG met ingrid eens, mijd de man die rookt

 

MAAAAAAAAR

 

helaasmoet ik zeggen dat Bienie gelijk heeft, want er kómt een dag dat je een man leuk vind...en die man rookt, en dan denk je 'pleurt dan maar op' maar hij is ZO leuk dat dat niet gaat. en dat je 'm toch maar vergeeft dat ie rookt... :boxed:

 

Dan doe je toch wat elke vrouw schijnt te doen: je probeert m te veranderen en dus te laten stoppen met roken. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ervaring?:naughty:

 

helaas, een soort van :boxed:

 

 

 

Dan doe je toch wat elke vrouw schijnt te doen: je probeert m te veranderen en dus te laten stoppen met roken. :mf_rosetinted:

 

Ja, maar dan moet je wel eerst iets met 'm hebben...

En er spelen nogal wat factoren mee waardoor de kans dat ik óóit iets met 'm ga krijgen echt 0.000000234% is. :tears: en dat zuigt...

Link to comment
Share on other sites

Ja, nou heb ik dat dus in mn hoofd. :sneaky2:

 

 

 

:roftl:

 

 

 

Dan doe je toch wat elke vrouw schijnt te doen: je probeert m te veranderen en dus te laten stoppen met roken. :mf_rosetinted:

 

 

Graag gedaan:biggrin2:

 

 

Precies, daar zijn we vrouw voor:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy