Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Anteeks en osaa lainata tolleen tekstii, mut siis te joilla olitte ne erikoiset puvut, ni teidät mä siis siinä ruotsissa mikaa odotellessa näin! Ku luulitte mua jokskuks muuks... =)) Sori ku ohittelin äipän kaa koko nimmarin pyytäjien jonon mut meil oli 8 minsaa aikaa vikaan metroon ja oisi alkanu itkee jos oisin ollu niin lähel mikan tapaamista mut en ois kuitenkaa tavannu.... Tai rupesin mä siinä khyl sitä halatessa itkemäänki....

 

Ja vähän nakersi se ku huomattiin äipän kaa metrossa että mein kummanki kännylät on suomen ajassa ja meil ois ollu tunti 8 minuuttii aikaa vikaan metroon... =// Mutta ehdinpä kuitenki parisanaa vaihtaa...

 

Paina 'quote' viestin alapuolella, jos haluat lainata sitä. :thumb_yello:

 

Joo, se olin minä, joka sun kanssa jutteli Mikaa odotellessa. Mulla oli päällä sellainen lyhkäinen Punahilkan mekko ja Mariannella oli Julia-asu. :biggrin2: Taidettiinpa olla ainoat, jotka oli pukeutuneet keikkaa varten. Ainakin kameramies bongasi meidät ennen keikkaa ja pyysi kertomaan asuista. Esittelin sille sen mun vilkkuvan sydämenkin. :naughty:

 

Mä taisin muuten luulla sua ensin annamannaksi. Sori! En ollut huomannut, että täältä oli tulossa muitakin suomalaisia meidän lisäksi. :wink2:

 

Harmi että lähditte pois liian aikaisin, mutta onneksi tulee uusia keikkoja. Ja sä kuitenkin tapasit Mikan! :punk:

Link to comment
Share on other sites

Lähen teiän mukaan Lontooseen, Marianne ja Anzuzu.

Haluun niin kovasti nähdä Mikan livenä, mutta porukat osaa pilata kaikki mahdollisuudet nähdä se : (

Haluaisko joku teistä lähtee minun kanssa ens vuonna jonnekki Mikan keikalle ?:D En suotta oo epätoivonen :D

Link to comment
Share on other sites

Muakin harmittaa, että kotona kukaan ei oo innostunu Mikasta. Tarjosin sukulaisilleni jopa ylimääräsiä lippujani Mikan keikoille, kun muutama on lähdössä Lontooseen mun kanssa. Mutta ei - matka riittää niille. :boxed:

 

Ens vuonna tulee takuuvarmasti uusia keikkoja. :biggrin2: Mulla on kyllä rahat aika vähissä vuoden alussa. Pitää mennä taas töihin raatamaan heti kun koulu loppuu, niin pääsen sitten myöhemmin tuhlaamaan uusiin matkoihin. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Juu haluisin mäki päästä taas mikan keikalle, mutku toi ruotsin matka oli meiän perheelle jo niiiiin liikaa, että seuraavan kerran mä nään pikkasenki rahaa tammikuussa =// Äippä hengailee nääs aika pienil sairaseläkkeillä... =//

Mut onneks se digailee Mikaa!! =))<333

Link to comment
Share on other sites

Lähen teiän mukaan Lontooseen, Marianne ja Anzuzu.

Haluun niin kovasti nähdä Mikan livenä, mutta porukat osaa pilata kaikki mahdollisuudet nähdä se : (

Haluaisko joku teistä lähtee minun kanssa ens vuonna jonnekki Mikan keikalle ?:D En suotta oo epätoivonen :D

 

MÄ LÄHDEN! Ens vuonna on pakko päästä, ainakin jos Mika tulee taas ruotsiin. PAKKO, en kyllä missaa enää yhtään mahdollisuutta :sneaky2:

 

Mulla ei oo porukoiden kanssa muuta ongelmaa kuin raha :thumbdown: Äiti jopa tykkää Mikasta. Anyways, ostin sen DVDn, tai tilasin :roftl: Sais tulla nopee!

Link to comment
Share on other sites

MÄ LÄHDEN! Ens vuonna on pakko päästä, ainakin jos Mika tulee taas ruotsiin. PAKKO, en kyllä missaa enää yhtään mahdollisuutta :sneaky2:

 

Mulla ei oo porukoiden kanssa muuta ongelmaa kuin raha :thumbdown: Äiti jopa tykkää Mikasta. Anyways, ostin sen DVDn, tai tilasin :roftl: Sais tulla nopee!

 

Minäki ajattelin samaa, että ois pitäny joku tuttu taivutella mukaan sinne ruotsiin tai pakottaa joku muu : DD

 

Mulla on lähtemiseen vaan se ongelma, että ku en oo 18.Vasta vähän yli 2 vuoden päästä :s Aina pitäs olla joku aikuinen mukana, muttaku en tiiä ketään jotka tykkäis Mikasta paitsi te tietty (: pläääähh on tämä suomi tyhmä paikka

Link to comment
Share on other sites

Uudet singlet Relax (Take It Easy) ja Lollipop!

Julkaisu uudenvuoden aattona 31. joulukuuta CD:llä ja erikoisella USB-tikku

formaatilla.

 

Internetistä ostettaviksi versiot ilmestyy jouluaattona mukana remixejä

tanskalaiselta Alphabeatiltä, Ashley Beadletä ja Frank Musikilta. Lollipop

sisältää uusia remixejä Fred Deakinin Lemon Jelly, Radioclit ja Boy 8 Bit.

 

Videot molempiin! Relax (take it easy) -video näyttää MIKAn live esityksen

Pariisin L'Olympia keikalta.

 

Relax (Take It Easy) -video

 

 

Lollipop -videon MIKA on ollut kiireinen tehdessään yhteistyötä Passion

Pictures (Gorillaz etc.) kanssa tehdessään animaation.

 

Lollipop -video

Link to comment
Share on other sites

 

Katos! Aika hyvin hoksattu! XD Heh, hassua...

Minäki ajattelin samaa, että ois pitäny joku tuttu taivutella mukaan sinne ruotsiin tai pakottaa joku muu : DD

 

Mulla on lähtemiseen vaan se ongelma, että ku en oo 18.Vasta vähän yli 2 vuoden päästä :s Aina pitäs olla joku aikuinen mukana, muttaku en tiiä ketään jotka tykkäis Mikasta paitsi te tietty (: pläääähh on tämä suomi tyhmä paikka

No jos Mika sattuis huhtikuun jälkeen tuleen niin sit mä ainakin olisin 18 :Dv

Mut ei mua kyl ihan aikuiseks voi sanoo silti ;>__> XD

Joo suomi :/ Failland

 

Oho, relaxista tulee uus sinkku? :o ok, cool.

Satu, noi linkit ei ainakaan mulla toimi :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Mullakin toimi noi MySpace-linkit, tosin vasta sitten kun nappasin ne suoraan Mikan blogista. :thumb_yello:

 

Tykkään molemmista videoista, mutta etenkin Lollipopista. :wub2: Mulle tulee siitä ihan ekana mieleen vanhat Beatles-animaatiot, Liisa Ihmemaassa ja Punahilkka. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oi, ihan virallinen youtube sivu :D Yay! (Sais muutkin ottaa mallia!)

Toi Relax (take it easy) MV on ihana, mutta kuten joku tonne youtubeen ehti jo kommentoida, niin mun mielestä se "alkuperäinen" video oli parempi, tää versio toimisi paremmin DVD mainoksena tjtn.. Mutta hyvä tämäkin on :Dv

 

Lollipop MV on ihan mainio <3 XD Se kettu tai mikälie on avian ihana :''D <3

 

Ja nyt kun vidoista tuli puhe niin haluan samanlaisen huoneen ku Mikalla on Happy ending videossa :< Tai ainakin seinän!

 

DVD tuli eilen postissa :D <3 Ihana. Onnistuin vahingossa löytämään ne piilotetut jututkin, ihan hauskoja mutta toivoin kyllä et ne ois ollu jotain ... enemmän Mikaa XD Mutta kerrassaan upea dvd kyllä 8D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy