Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Se oli khyl aika unelma !" =D

 

Heh!

 

En ole tilannut EP:tä, mutta hyvältä noi biisit kuulostaa. Mun mielestä aika samantyylisiä kun aikaisemmatkin. Blue Eyes ehkä suosikki, osuu parhaiten omalle kohdalle... toisinaan. :biggrin2:

 

Hyvää keikkaa, Marianne!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kiitos, Satu! Eksyin nyt vasta tänne taas pitkästä aikaa. :naughty:

 

Oli muuten mahtava keikka! :mf_lustslow: Ja Mini Mika muutti Mikan luokse. :teehee:

 

Mun lempparit noista uusista lauluista on Lady Jane ja Toy Boy. Onhan ne EP-versiotkin upeat, mutta musta ne herää kunnolla eloon keikalla. Mika lauloi kuin enkeli. :harp: Mika on niin harvinaislaatuinen muusikko, että kuulostaa livenä jopa paremmalta kuin levyllä. :wub2:

 

Se EP-kirjan taide on myös UPEAA! Etenkin ne Lady Janen pohjalta taiteillut teokset. Ihanan mystisiä. Tulee mieleen Grimmin veljesten ja Hans Christian Andersenin julmat sadut!

Edited by Marianne84
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Kiitos vinkistä! Osallistuin vaikka mun kopio on matkalla Play.comista. Jos voitan niin löytyy aina joku värvätty fani joka ei vaivaudu ostamaan tuota albumia mutta joka tahtoo sen kuitenkin .:naughty:

 

Mä oon yrittäny googlettaa suomenkielistä tietoa Mikan uudesta albumista, mutta mitään ei löytyny - ainoastaan pari nettikauppaa joiden mukaan se ilmestyy Suomessa 23. päivä.

 

Musta tuntuu, että Suomenkin lehdistö alkaa pikkuhiljaa kiinnostua Mikasta nyt kun toinen albumi tulee ulos. Ehkä meillä on jo ensi vuonna mahkuja nähdä Mika Suomessa! :thumb_yello:

 

Pitäisköhän meidän viestittää radioasemille että tällainenkin lahjakas muusikko on olemassa? Musta se olis hyvä idea. Mä en kuuntele paljon radiota, mutta sitä kautta Mika sais lisää faneja. Aika huvittavaa miten tuolla Suosikin nettisivulla sanotaan "pari vuotta sitten hurmannut". Ihan kuin Mika olis hävinny johonkin ja tekis nyt paluun. Näin varmaan suomalaiset sen näkee, koska Mikahan on pääasiassa hurmannu suomalaisia vain debyyttilevyllään.

Edited by Marianne84
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Mika Suomeen maaliskuussa?

 

Mahdollisesti, mikäli tähän Elisan uutiseen on uskomista...

 

http://elisa.net/uutiset/viihde/?id=41008

 

Saapa nähdä. :teehee:

 

 

Toi on pelkkää arvailua, mutta olis kyllä ihan mahtavaa jos Mika tulis tuolloin Suomeen. Toivottavasti mahdollinen Suomen-keikka selviää pian. Olis ikävä olla just silloin ulkomailla. :naughty:

 

 

Looks cool. :naughty: Are there always a lot of double letters in Finnish? Because I spot so many..

 

 

Yes! We have them a lot. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Toi on pelkkää arvailua, mutta olis kyllä ihan mahtavaa jos Mika tulis tuolloin Suomeen. Toivottavasti mahdollinen Suomen-keikka selviää pian. Olis ikävä olla just silloin ulkomailla. :naughty:

 

Toi Elisan uutinen tais olla lähinnä huono vitsi... :naughty:

 

Onkohan täältä lähdössä paljon suomalaisia Mikan Tukholman keikalle? :teehee:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Toi Elisan uutinen tais olla lähinnä huono vitsi... :naughty:

 

 

 

Joo, mä en edes muistanu koko artikkelia. Siinä oli Mikan esikoisalbumin nimikin ihan päin mäntyä! :roftl:

 

Onneksi saadaan sentään Rufus taas Suomeen, vaikka Mika ei olekaan vielä tulossa. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Oh boy!:shocked:

 

I thought I should take a look in your thread because I know a couple of you Finnish people and you are all so nice :wub2: nice, but I can't understand a word!:roftl:

 

 

Glad you tried anyway! :thumb_yello: Finnish must be as hard for you as Swedish is for me. Or, maybe a bit harder. I'm supposed to have studied Swedish for a few years, but the grammar still gives me a head ache. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nyt on ollu huhuja Mikan menosta keikalle Pietariin, Riikaan, Prahaan... jopa Liettuaan johonkin päin. Kaikki vissiin sellaisia kaupunkeja joissa Mika ei ole käynyt tai ainakaan keikkaillut. Mitä luulette, oliskohan kohta jo Suomen vuoro? Elokuussa olis Mikan keikkakalenterissa tilaa. :fisch: Kannattaa pitää silmällä sopivien konserttihallien nettisivuja. Mitähän niitä nyt olis? Mikan eka Suomen-keikka on todennäköisesti Helsingissä. Onko täällä ylipäätänsä Mikalle sopivia paikkoja? Mulle ei tule mieleen kuin Kulttuuritalo, eikä sinne mahdu kuin 900. :blink: Paitsi tietty jos ne tuolit saa siirrettyä niin vois mahtua parikin tuhatta henkeä.

Edited by Marianne84
Link to comment
Share on other sites

Mä oon ennustaja, hehehe! :naughty: Hassua miten vasta päivää ennen tuota uutista kutsuin Mikan ja Jimmyn Suomeen Twitterissä. Mika tuskin sitä luki kuitenkaan... Tietääköhän se edes että on tulossa? :roftl: Toivon mukaan uutinen vahvistetaan pian! :thumb_yello:

 

The Circus -yökerhoon mahtuu joku 1500 ihmistä, korkeintaan 2000. Pitäis tulla aika tunnelmallinen keikka! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Oh boy!:shocked:

 

I thought I should take a look in your thread because I know a couple of you Finnish people and you are all so nice :wub2: nice, but I can't understand a word!:roftl:

 

Are you coming to see the Helsinki gig, Sienna? Would love to see you there :wub2:

 

Joo, tää Suomi-ketju taitaa olla aika hiljainen? Nyt saattais vilkastua kun saatiin Helsinkiin keikka :biggrin2: The Circus vaikuttaa ihanteelliselta paikalta Mikaa varten! Mutta kesän aikataulu tulee olemaan tiukka :aah: Mieluiten näkisin vaikka keikkoja jätettävän väliin kuin liian tiivistä ohjelmaa, katotaan miten käy...

Link to comment
Share on other sites

Mä oon ennustaja, hehehe! :naughty: Hassua miten vasta päivää ennen tuota uutista kutsuin Mikan ja Jimmyn Suomeen Twitterissä. Mika tuskin sitä luki kuitenkaan... Tietääköhän se edes että on tulossa? :roftl: Toivon mukaan uutinen vahvistetaan pian! :thumb_yello:

 

The Circus -yökerhoon mahtuu joku 1500 ihmistä, korkeintaan 2000. Pitäis tulla aika tunnelmallinen keikka! :wub2:

 

Se varmaan tietää tulostaan vasta viikkoa ennen keikkaa. :aah:

 

Circukseen mahtuu 2000 ihmistä siinä tapauksessa, että kaikki tilat on käytössä. Keikoilla on käytössä alakerran baari, johon mahtuu korkeintaan 1500 ihmistä. Eli aika pieni keikka on tiedossa. :thumb_yello:

 

Are you coming to see the Helsinki gig, Sienna? Would love to see you there :wub2:

 

Joo, tää Suomi-ketju taitaa olla aika hiljainen? Nyt saattais vilkastua kun saatiin Helsinkiin keikka :biggrin2: The Circus vaikuttaa ihanteelliselta paikalta Mikaa varten! Mutta kesän aikataulu tulee olemaan tiukka :aah: Mieluiten näkisin vaikka keikkoja jätettävän väliin kuin liian tiivistä ohjelmaa, katotaan miten käy...

 

SIENNA! Du måste komma till Finland! :teehee:

 

Circus on just täydellinen keikkapaikka. :wub2: Yökerhossa on aivan erilainen tunnelma kuin esim. Kulttuuritalolla. Kultsa sopii mun mielestä parhaiten akustiselle musiikille (erityisesti Rufukselle, heh).

 

Ei tuo kesän kiertueaikataulu ihan mahdottomalta näytä. Aasian kiertueen jälkeen näyttäis olevan enimmäkseen festarikeikkoja (ennen Itä-Euroopan ja Venäjän kiertuetta). Festareilla esiintyminen on artistin äänen kannalta huomattavasti kevyempää hommaa kuin soolokeikkailu. Festareilla keskivertoesiintymisen pituus on about 45 min ja tavallisilla keikolla Mika vetää 1,5 h setin. Tuskin tuota Suomen keikkaa kovin kevyin perustein perutaan, sehän on kuitenkin promokeikka. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Mä jo ilmoitin Mikalle Twitterissä että se on tulossa Suomeen ja kysyin onko se tietoinen tästä. :naughty: Ei sillä että se ehtis lukea. Sillä on varmaan harjoitukset menossa nyt. Kirjoitin muuten vastineen siihen Hesarin juttuun kun siihen oli ihmiset kommentoineet, että "kuka Mika". Laitoin viestiin mun uuden nettisivun osoitteen, jotta ne sais aukkonsa sivistyksessä paikattua. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hi! :mf_rosetinted:

 

Well, I don't know if you had already talked about it in this thread (I mean, I can read the word "circus", but that's about it :blush-anim-cl:), but I was just wondering whether you have already been to a gig at the Circus? What kind of venue is it? How many people do fit in there?

 

Ah, I would so love going to this gig, let's hope that they won't let me have an exam the LAST day of my exams period. :mf_popeanim:

 

Btw, it just occurred to me that Mika might even be talking a few sentences of Finnish that night. :harp: I so need to make it. *sighs*

Link to comment
Share on other sites

Hi! :mf_rosetinted:

 

Well, I don't know if you had already talked about it in this thread (I mean, I can read the word "circus", but that's about it :blush-anim-cl:), but I was just wondering whether you have already been to a gig at the Circus? What kind of venue is it? How many people do fit in there?

 

Ah, I would so love going to this gig, let's hope that they won't let me have an exam the LAST day of my exams period. :mf_popeanim:

 

Btw, it just occurred to me that Mika might even be talking a few sentences of Finnish that night. :harp: I so need to make it. *sighs*

 

Mika talking Finnish :fangurl: I so want to hear it.

 

I have not been at the venue, but it's a quite modern night club, and Anzuzu just told that about 1500 people could fit in. I'm planning to bring my sons with me, they could finally see Mika, they have been waiting for years...

 

I hope so much you can make it, would love to see you there, and I know you like Finland too :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oh gosh, Mika speaking Finnish is one of the things I'm looking forward to most! :mf_lustslow:

 

The gig will be at the bar downstairs according to Anzuzu, and will hold 1500 ppl. I have never been inside the house. It was opened as a restaurang only last month I think, and it's a club on Friday and Saturday nights and on other days it's a restaurang. The gig will be on a Friday.

 

I walk past the venue every week day! I can go there next week with my camera and take some photos for you of the front and backstage entrances. :biggrin2:

 

I really hope you can make it there Marion! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hi! :mf_rosetinted:

 

Well, I don't know if you had already talked about it in this thread (I mean, I can read the word "circus", but that's about it :blush-anim-cl:), but I was just wondering whether you have already been to a gig at the Circus? What kind of venue is it? How many people do fit in there?

 

Ah, I would so love going to this gig, let's hope that they won't let me have an exam the LAST day of my exams period. :mf_popeanim:

 

Btw, it just occurred to me that Mika might even be talking a few sentences of Finnish that night. :harp: I so need to make it. *sighs*

 

The Circus has it's own website:

 

http://www.thecircus.fi/

 

Pictures in "Galleria". There are six different bars in The Circus. The whole night club holds about 2000 ppl. The gigs are usually downstairs and maximum amount of people for each gig is 1500 ppl. I haven't heard yet how many tickets they are going to sell for Mika's show but I probably know more after Thursday.

 

I hope you're able to come to Finland. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Moi kaikki! Mitäs tänne kuuluu? Eikö ollut mahtava konsertti?! :mf_lustslow:

En muistanut ollenkaan tätä foorumia, joten ei tullut käytyä katsomassa jos olisi ollut jonkinmoista fanimiittiä, oliko? Tuli vaan mieleen siitä "Stuck in the middle of finnish MIKA fans" bannerista siellä keikalla mieleen että oliko se jonkun foorumilaisen tuotos? :teehee:

 

Pyörin siis jokusen aikaa takaperin täällä closetchild_ nikin alla, mutten enää muistanut salasanaa, saatika sähköpostiosoitetta jolla nikin loin joten oli pakko luoda uusi..! Eli jos joku muistaa niin sama henkilö täällä edelleen, 1039821 kertaa onnellisempana tosin kun viimeinkin pääsi Mikan keikalle!! :roftl:

 

Btw, yllätyin melkein siitä ihmismäärästä joka siellä lopulta oli paikalla!!

Link to comment
Share on other sites

Heips!

Sains vasta Helsingin keikan jonossa kuulla tästä fan clubista ja tässä meni pari päivää ennen kuin muistin itse liittyä jäseneksi.

Enivei, oon 17-vuotias Mika-fani jo kolmen vuoden ajalta, Grece Kelly -musavideon nähtyäni olin myyty.

Helsingin keikan vietin eturivissä, fiilistellen ehkä maailman mahtavinta live-esiintyjää (miks en oo tajunnu lähteä ulkomaille kattomaan Mikaa??)

Eipä mulla tässä muuta.....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy