Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Joo näytti tykkäävän arvostelija, oli kuulemma hyvin viimeistelty levy. Muulle kun faneille ehkä hiukan liian pitkä.

Ne ihmetteli vaan kun Mika esiintyy t-paita päällä - oli odottanu jotain teatreelisempaa musiikin perusteella.

Link to comment
Share on other sites

Hei pitkästä aikaa :)

 

Teillähän oli tosi ihania kokemuksia Ruotsista! Pääsitte vielä tapaamaan Mikaa. Tosi hienoa! Mä en ole koskaan tavannut ketään ihailemaani tähteä :wub2: Juoksisin varmaan seinään jännityksestä...

 

Mä olen toivonut tota Mikan DVD:tä (se kirjaversio ehdottomasti) joululahjaksi. Yleensä ostan kaikki levyt itse mutta nyt päätin, että pidän itseäni vähän jännityksessä tämän kanssa :shocked:

 

Mika kiertue taitaa loppua nyt näihin Lontoon keikkoihin?

Olisi hienoa ensi kesänä lähteä yrittämään uudestaan keikalle johonkin. Harmittaa todella, että jäi tämä ensimmäinen kiertue näkemättä. Uskon, että Mikan urasta tulee monipuolinen ja pitkä, mutta tyylikin uudistuu välillä. Samoja juttuja tuskin nähdään enää ensi vuonna. Jospa DVD:n kanssa pääsisi kunnon keikkatunnelmiin, onneksi sentään tuo äänentoisto on kohdallaan tässä taloudessa :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Moi Anna, kiva nähdä suaki välillä!

Mut eiks tää oo ainakin toinen kiertue jo?

Kiersi jo toisen kerran Eurooppaa siis...

 

Joo, on toinen kiertue. Tai tavallaan syyskiertue, jonka nimi oli muuten Dodgy Holidays Tour 2007. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

^Ai se vaihto nimee välillä, mut vaihtuiko ohjelmisto? Oon mäkin taas vahvasti kärryillä tämän suhteen :boxed:

 

No seuraavan levyn kiertuetta odotellessa siis!

 

Haha, ihan hyvin sä varmasti oot. Ekalla kiertueella ei tainnu olla nimeä ollenkaan, se oli eh... eka kiertue? :sweatdrop:

 

Oon muuten samaa mieltä AnnaIndie: seuraavan levyn kiertue ennen kolmatta kiertuetta LICM:stä olis asiaa!

Tosin kesäfestarit asia erikseen... (paitsi Skandinavian vastaavat). :fisch:

Link to comment
Share on other sites

Eiks se ekakiertue menny ihan sen levyn nimen mukaa??

 

Btw. tulin eilen kotiin, ja ku kävelin portaitpitki yläkertaa, olin ihan varma et kuulin mikan lauluu. Ku pääsen olkkariin ni siel valkokankaal pyörii mika dvd, äippä istuu vaan kaverinsa kaa keittiössä ja keskustelee mikasta.... Äipän kaveri oli semmonen 50 vuotias äijä... =DD Seki digaili mikaa! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Harmi kun Mika lykkäsi noi keikat, mutta mä yritän päästä Lontooseen helmikuussa. Onhan se Mika kivempi nähdä huippukunnossa kuin sairaana. :( Kun vaan nyt hoitais ittensä kuntoon.

 

Ei tullu tavattua sitä nyt Lontoossa, mutta sen sijaan tapasin yökerhossa Palladiumin rumpalin. Se tahtoo Suomeen! :biggrin2: Mulla on pöhkö kuva sen kanssa. Voin vaikka huomenna näyttää sen. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Harmi kun Mika lykkäsi noi keikat, mutta mä yritän päästä Lontooseen helmikuussa. Onhan se Mika kivempi nähdä huippukunnossa kuin sairaana. :( Kun vaan nyt hoitais ittensä kuntoon.

 

Ei tullu tavattua sitä nyt Lontoossa, mutta sen sijaan tapasin yökerhossa Palladiumin rumpalin. Se tahtoo Suomeen! :biggrin2: Mulla on pöhkö kuva sen kanssa. Voin vaikka huomenna näyttää sen. :naughty:

 

Siis lauloiko se yhen keikan vaan? Harmi kun se tuli kipeeks:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Eiks se ekakiertue menny ihan sen levyn nimen mukaa??

 

Btw. tulin eilen kotiin, ja ku kävelin portaitpitki yläkertaa, olin ihan varma et kuulin mikan lauluu. Ku pääsen olkkariin ni siel valkokankaal pyörii mika dvd, äippä istuu vaan kaverinsa kaa keittiössä ja keskustelee mikasta.... Äipän kaveri oli semmonen 50 vuotias äijä... =DD Seki digaili mikaa! :biggrin2:

Loistavaa, en yhtään ihmettele. Kerro terveisiä, että mun isäki tykkää. Oli keikalla mun kanssa huhtikuussa. :punk:

Link to comment
Share on other sites

Loistavaa, en yhtään ihmettele. Kerro terveisiä, että mun isäki tykkää. Oli keikalla mun kanssa huhtikuussa. :punk:

 

 

Joo munki äippä keikalla eturivissä viimekuussa.... Halas jopa mikaa!<3:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Harmi kun Mika lykkäsi noi keikat, mutta mä yritän päästä Lontooseen helmikuussa. Onhan se Mika kivempi nähdä huippukunnossa kuin sairaana. :( Kun vaan nyt hoitais ittensä kuntoon.

 

Hei taas! :biggrin2: Meikäläinenkin on nyt viimein selvinnyt kotiin Lontoosta. Harmi että jäi näkemättä kauan odotetut Mikan keikat, mutta yritän päästä ehdottomasti paikalle helmikuussa. :punk: Palladiumin keikalla oli joka tapauksessa hauskaa ja muutenkin matka sujui loistavasti. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy