Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Äiti suunnittelee kunnon tollast putkee.... Et autol damii ja sen jälkeen ranskaan kahelle mikan keikalle ja sit käytäis espanias ja toivotaan et se tulee espaniaan tai saksaan keikalle ja sit kaikki ois wooow ! Ja päästäis sinnekki !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mä kyllä selostan kaiken selostamisen arvoisen MySpace-blogissani kunhan saan sen tehtyä. On vielä hirveästi kuviakin järjestämättä! :) Torstain keikka oli kyllä paras ikinä. Ja Martin kertoi nähneensä mut monesti vaikka nyt vasta tavattiin ekaa kertaa! :stretcher: "I can't wait to come to Finland!" Shock shock me! :lmao:

Link to comment
Share on other sites

Äiti suunnittelee kunnon tollast putkee.... Et autol damii ja sen jälkeen ranskaan kahelle mikan keikalle ja sit käytäis espanias ja toivotaan et se tulee espaniaan tai saksaan keikalle ja sit kaikki ois wooow ! Ja päästäis sinnekki !

 

Mä ainakin oon wooow, aika mahtavaa!

Toivottavasti pääset! :yay:

 

Martin kertoi nähneensä mut monesti vaikka nyt vasta tavattiin ekaa kertaa! :stretcher:

 

Ei ihme... monesko keikka tää nyt sulle olikaan?

Voit olla varma, että tuun lukemaan sun raportit! :fisch:

 

"I can't wait to come to Finland!"

Mitä siis, yksinkö se nyt on tulossa? Parasta raahata :band: mukanaan tänne!

Link to comment
Share on other sites

En mä tiedä onko se tulossa yksin vai Mikan kanssa. Olin niin järkyttyny että ei tullu mieleen kysyä sen suunnitelmista. Mutta kyllä se halusi Suomeen "so bad". :naughty: Voi olla että oli vähän kännissä, kun mä tapasin sen siellä Mikan juhlissa. :lmfao: Toi oli mun kuudes keikka. :glasses3:

Link to comment
Share on other sites

Mikset mennyt nyt Lontooseen? Joku muuten kysyi että ootko säkin siellä. En nyt muista kuka. :bleh:

 

Ai niin, se oli se yks slovakialainen... Rebecka tai jotain. :) Me oltiin taas siinä baari 38:ssa keskiviikkona.

 

Mä olisin itse asiassa halunnu mennä nukkumaan aikaisin sinä iltana, mutta sitten tää yks hollantilainen Debbie tekstas mulle, että Palladium on laittanu mun piirrokset nettisivuilleen! :biggrin2: Oli vähän pakko mennä ottamaan selvää mistä oli kyse, hehe! Ei laulettu tällä kertaa, vaan luettiin lehtiä ja juteltiin.

Link to comment
Share on other sites

 

 

...tottakai mä oon kade! :yikes:

 

No mä kans, kääks.

:insane:

 

Kuulostaa toi Saidan reissu ihan mahtavalta! sitäpaitsi Euroopassa autoilu on kivaa ja näkee kaikkia jänniä paikkoja mihin ei tulis ikinä muuten mentyä mutta kun "sattuu ajamaan ohi" niin osuu paikalle.

 

Valitettavasti tää mun matkakumppani täällä ei lämpene millekään Mika-kiertueelle, vaikka mä sainkin raahattua sen sinne Tanskaan viime kesänä.. huoh... millähän sitä sais repästyä ittensä irti tästä "aikuisen" arjesta ja tehtyä jotain ... ikimuistoista :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Mä kyllä selostan kaiken selostamisen arvoisen MySpace-blogissani kunhan saan sen tehtyä. On vielä hirveästi kuviakin järjestämättä! :) Torstain keikka oli kyllä paras ikinä. Ja Martin kertoi nähneensä mut monesti vaikka nyt vasta tavattiin ekaa kertaa! :stretcher: "I can't wait to come to Finland!" Shock shock me! :lmao:

 

Hahaha! Toivottavasti se ei muista erästä ikimuistoista aamiaista eräästä nimeltämainitsemattomasta ruotsalaisesta hotellista. :roftl::blush-anim-cl:

 

Voitko muuten uskoa, että me nähdään Rufus parin viikon sisällä? :wub2:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
Minulle ainakin kuuluu hyvää kun koulut vihdoinkin loppu :)

Mikan kuunteleminen on viime aikoina jääny vähälle.

 

Mitäs muille kuuluu? : D

 

Sama täällä, mutta odotan kyllä innolla uutta tuotantoa :D

Täälläkin on ollut aika hiljaista viimeaikoina? :o

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Noh, onhan täällä ollut vähän kuollutta! :blush-anim-cl:

 

Hyvää joulua sullekki, Marianne! Vähän myöhässä. :sneaky2: Ja kaikille muille samalla mukavaa joulun aikaa jälkikäteen.

 

Ja sitä Uutta Vuotta! :partytime2:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

jee jee jee... Loggasin inee varmaa ekaa kertaaa kesän jälkee =DD On ollu vähä dead.

 

Pakko khyl tällleee vähän myöhään tulleen mut kertoo et ku olin kesällä kattoo mika damissa, aixlesbainsissa ja madridissa, ni tuon madridin keikan jälkeen mein ohi meni auto joskus puol kuuden aikaa aamulla... Olin äitille silleee et hei tuol oli mikan manageri ja sit se auto vaan pysähty ja sielt kurkkas mikan pää sillee "HI again!" Sit se vaan tuli silleen juttelee mein kaa siihen ulos... Siin oli minä mun äippä mika sen manageri ja äiti ja juteltii aika kauan niitten kaa ... Se oli khyl aika unelma !" =D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Onks tääl kukaa elos? :D

 

Ootteko jo logannu ittenne tonne uusille sivuille? :) Meikä pyörii siellä nimellä evergreenoflife - saa lisätä kaveriks jos huvittaa ;)

 

Pitäis yrittää herättää tää thread taas eloon!!! :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy