Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

 

ettei ollut teistä joku? XD

 

Haha, nauroin!

 

No tota mulla on laukussa iso mikan life in cartoon motionin kannen kuva... Ja soittoäänenä love today relax ja erase... =)

 

...mutta ilmeisesti me ollaan aika pieni piiri!

Onkohan se ainoo Mika-laukku koko maassa! No? Muut? Laukkuja? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha, nauroin!

 

 

 

...mutta ilmeisesti me ollaan aika pieni piiri!

Onkohan se ainoo Mika-laukku koko maassa! No? Muut? Laukkuja? :naughty:

 

 

On varmasti : D en tiiä sitä paitsi ketään muita Mika-faneja kun te !!

Minusta ei päällepäin näe, että tykkään Mikasta, eli minua ei voi mitenkään tunnistaa ainakaan sen perusteella.

Link to comment
Share on other sites

Mulla kilahtelee Ring ring soittoäänenä nykyisin kun sain sellaisen puhelimen että siihen saa itse ladattua biisejä :) ja meiän (tyttö)koiran yks lempinimi on Mika - käytössä silloin kun se on pahanteossa. Tämä juontaa juurensa viime kesään kun manailin koko Tanskan matkan Mikan keikan perumista ja kotona taisin torua koiraa että oot sääki kyllä yks pikkumika :doh:

 

Muuten ei kyllä päälle päin näy että tykkäisin juuri Mikasta. Paitoja on muutamille eri bändeille, kaulaliinassa lukee Muse, lapasissa oli Depeche Mode -aiheita ja iPodin kuoreen on kaiverretty David Bowieta. Eli kyllä mä aika lailla toitotan ulospäin näitä mun fanituksen kohteita, mutta tasaisesti kaikkee :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hoho. Mulla on mika kiertue t- paita, äitin tekemät mika- anorakki, huppari, laukku, kello ja muistipeli... =DD Vois kuvitella et oisin kävelevä mika mainostolppa, mu ei se kummiskaa ihan niin oo... ! Ei mulla oo ees viikottain mika vaatteit tai jtn. Paitsi laukku...

 

Mutta kengät on taiteiltu ihan mewin logoil ja mew paita ja lippis löytyy... =DD On mulla muutamia muitakin bändi paitoja ja ja ja sit mulla on sininen jakku jossa on mewin laulajan piirtämä mewin logo !! <3

Link to comment
Share on other sites

Mulla kilahtelee Ring ring soittoäänenä nykyisin kun sain sellaisen puhelimen että siihen saa itse ladattua biisejä :) ja meiän (tyttö)koiran yks lempinimi on Mika - käytössä silloin kun se on pahanteossa. Tämä juontaa juurensa viime kesään kun manailin koko Tanskan matkan Mikan keikan perumista ja kotona taisin torua koiraa että oot sääki kyllä yks pikkumika :doh:

 

 

Ainiin minulla on Ring ring soittoääni myös : D Oli pakko laittaa ku se käy niin hyvin.

Link to comment
Share on other sites

No tota mulla on laukussa iso mikan life in cartoon motionin kannen kuva... Ja soittoäänenä love today relax ja erase... =)

hah :D

 

Mullakaan ole mitään mikä paljastaisi mun Mika fanituksen, paitsi t-paita, mutta sitäkään paljon kukaan tunnista D: yh.

 

Hei btw onko tää nyt niinku teh official Mika fan club?

Link to comment
Share on other sites

Hei btw onko tää nyt niinku teh official Mika fan club?

 

Ei vielä virallinen fanisivu. Tulee olemaan, kyllä!

 

Mul on mun t-paita ja huppari, jota oon käyttäny vaan Mikan keikoilla - oikeestaan jokaisessa missä oon ollu. :blink:

Link to comment
Share on other sites

En taidakaan eksyä kesällä pariisiin... Keikka paikka on jotenkin pelottavan iso, mutta ehkis äipän kanssa sitten sinne amsterdamiin =)<3

 

Voiei, olis niin kiva päästä muualle Mikan keikalle, mut ei toivoakaan:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy