Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Harmi et sinne ruotsiin en saanu viedä saliin mun lipun tikkuu, jouduin ottaa sen irti.... =// Mut sit se lippu khyl pääty lavalle =)

 

Löysin kans joku pv. youtubest videon sielt ruostist ja siel näky minä! =) eturivis tanssimas... =DDD Olin ihan ääk, et oon samalla videolla mikan kaa, ja sit linkitin sen kaikille kavereille... =D

Link to comment
Share on other sites

Joo hyvää jouluu!!

 

Äippä oli väsässy mulle ihan sika kivan Mika muistipelin, siin on 70 pariii, eli 70 eri kuvaa mikasta.... Se on ihan sika hyvälaatunenki! Sit se oli tehny mulle mika laukun ja mika anorakkitakin! <33

Link to comment
Share on other sites

Heippa kaikki ja hyvää uutta vuotta!

 

Joulupukki toi Mikan dvd:n. Tosi hieno keikka ja huolella tehty dokumentti. Tykkäsin tosi paljon! Vähän hirvitti että tuleeko tuo dvd tehtyä kiireellä (en ole toipunut Relaxin musavideon surkeudesta vieläkään :blink: ) mutta tämä on ehdottomasti yksi parhaista mitä oon nähnyt. Mikan ja bändin häröilyt Milanossa nauratti ihan tosissaan :roftl:

 

Mikalla oli jotenkin tosi suloinen lookki, tykkäsin kun sillä oli aika rennot vaatteet ja tukka silmillä :wub2: Tuolla aiemmin oli jossain ihmetelty miks se esiintyi vain t-paidassa. Musta sopi hyvin, kuitenkin sen musiikki ja lavaesiintyminen on muutenkin aika rentoa ja iloista. :thumb_yello:

 

Mulle on Happy Ending -sinkku matkalla postissa, tais olla jostain Austraaliasta tulossa. Siinä ei ollut mitään uusia biisejä, ainoastaan uusia versioita mutta jotain ennenkuulematonta silti. Sitä odotellessa...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Joo, täällä suomiosastolla on hiljaista, mut tuolla muissa ryhmissä puhutaan niin etten oo pysyny perässä moneen kuukauteen :blink:

 

Mä sain hankittua Relax-singlen USB-tikkuversion. Se on kyllä tosi hieno ja hauska, johan nuita cd-levyjä onkin melko läjät :naughty:

 

Vaihdoin työpaikkaa, joten lomaa ei ole tänä vuonna ja jää Mikat näkemättä tänä vuonna, vaikka keikkoja olisikin. Yritän kestää vaikka harmittaa. Elämä on eikä kaikkea ei voi saada jne. :annoyed_h4h: mut saampahan säästettyä rahaa jotain tulevaa keikkaa varten sitten :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

AI, voi ei...

Mutta hei, eihän sitä etukäteen tiedä jos vaikka jotain (Mikaa) järjestyy. console.gif

 

Mä oikeestaan tykkään tästä verkkasesta tahdista täällä. Ehkä just verrattuna muuhun foorumiin...

Mika-rintamalla liikaa liikettä ole ollutkaan viimeaikoina.

 

Aika hyvin AI muuten toi sun youtube-video menesty; se tulee heti toisena vaihtoehtona jos hakee "Mika Interview".

Melkein vuosi siitäkin. :blink:

 

Link to comment
Share on other sites

Onko se suomalainen haastattelu AnnaIndien? Menestyminen johtuu varmaan siitä, että mä oon kattonu sen niin monesti! :naughty: Kiitos siitä! :wub2::thumb_yello:

 

Sama täällä! :naughty: Mä oon kattonut sen varmaan 100 000 kertaa. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Se oli eka haastattelu jonka mä näin. :shocked:

 

Niin mullakin, olin just innostunu Mikan musiikista ja myös sopinu kaverin kanssa,

että kyllä hankitaan tamagotchit ja sit näin haastattelun ja se oli paras. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Se oli eka haastattelu jonka mä näin. :shocked: Mika puhui tamagotchista kuin elävästä olennosta ja mun sydän oli myyty. :blush-anim-cl::roftl:

 

Mun mielestä puolestaan paras kohta on se Snoopy-supersankari ja why not-motto. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

^Joo oli se Pop-ikonin haastis mun lähettämä, mutta ei saa kertoo kellekään :fisch: en haluu että tuo mun youtube-osoite yhdistetään tähän nimimerkkiin :glasses2:

 

Niin todellakin, se sinun laittama Pop ikonin - haastattelu oli ihan paras : DD

 

Minä kyllä meinasin nähdä Mikaa jossain vaiheessa ehkä tänä vuonna jos se euroopassa kiertelee (:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy