Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Moi menni, tervetuloa joukkoon :thumb_yello: Täällä aika hiljaista yleensä, mutta ehkä saadaan tänne vähän säpinää nyt kun Mikakin kävi suomessa!! :wink2:

 

Ite en törmännyt keneenkään foorumilaiseen jonossa, mutta tulinkin paikkalle aika myöhään. Pääsin kuitenkin aika eteen, oli kyllä ikimuistoinen keikka :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Moi!

 

That's all I know:roftl:

 

That's a pretty good start :thumb_yello:

 

 

Mooi :D

 

I'm a new Finnish Mika fan that was so amazed by Mika's talent at the Helsinki concert that I'm still thinking about the concert every 5 min. :D

 

Moikka! Welcome to the club :D He's quite amazing isn't he? Let's hope he'll come back again sometime, at least he seemed very pleased with the gig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:D kyl mä luulen, et se tulee <3 jos ei, nii pitää mennä sit kattoo, ku se esiintyy Lontoos. Vitsi mua harmittaa, etten oo tajunnu sitä kuinka sairaaan hyvä Mika on tätä enne, ku meen Lontooseen tosi usein (oon puoliks englantilainen) ja ois voinu ain mennä sen keikoil sielläki :biggrin2: Seuraavan kerra sitte.
Link to comment
Share on other sites

:D kyl mä luulen, et se tulee <3 jos ei, nii pitää mennä sit kattoo, ku se esiintyy Lontoos. Vitsi mua harmittaa, etten oo tajunnu sitä kuinka sairaaan hyvä Mika on tätä enne, ku meen Lontooseen tosi usein (oon puoliks englantilainen) ja ois voinu ain mennä sen keikoil sielläki :biggrin2: Seuraavan kerra sitte.

 

Onnekas! Mä olin joskus menossa ruotsiin keikalle, mutta sit se jouduttiinkin peruuttamaan ja rahatilanne ei oo koskaan sallinu lähteä pidemmälle vaan keikkaa katsomaan :boxed: Mut onneks nyt vihdoin pääsin näkemään livenä, koska MIKA on todellakin näkemisen arvoinen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Joooo Mika on todellaki näkemisen arvoinen :D ja ihana muute toi sun allekirjotukses, Proud mutt. :D Munki pitää joinaa sinne.

 

Vähä nauroin äske, ku katoin ton yhe videon Mikast Virossa, ku silt kysyttii, et haittaaks sitä, et virolaiset luulee sen olevan suomalainen, koska sen nimi on Mika.

 

"No, I think it's a compliment, at least they don't think my name is weird" :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Sanonpahan vain, että viime perjantainen keikka oli varmasti koko elämäni paras, tuskin voi tulla enää yhtään parempaa. Mikäli joku kaipaa selitystä:

 

1) Se oli sentään ensimmäinen Mikan keikka, jolla olin, eikä ensimmäistä voi voittaa millään.

2) Olen rauhallinen ja ujo, eikä minusta ole lainkaan luonnollista hyppiä tai nostaa käsiä ilmaan tai huutaa julkisesti (eikä välttämättä yksityisestikään), mutta siitä huolimatta olin 110 prosenttisesti mukana, vaikka lopulla vähän kuolinkin.

3) MIKA!

 

:wub2:

Link to comment
Share on other sites

jooo :D hahaha. Vitsi nauroin siel keikal iha sikan. En tienny ollenkaa mitä odottaa. Oli niin kivaa. Sä oot varmaa ollu kauanki jo Mika-fani?

 

Joo samoin! Yllätyin siitä miten paljon suomea se puhu siellä :D Mun pikkusisko nauraa vielläkin sille "Olen Mika, olen kuollut." jutulle :roftl: Ja jep, alusta asti :thumb_yello:

 

Riikk, se keikka todella oli paras!!:teehee:

Link to comment
Share on other sites

Joo samoin! Yllätyin siitä miten paljon suomea se puhu siellä :D Mun pikkusisko nauraa vielläkin sille "Olen Mika, olen kuollut." jutulle :roftl: Ja jep, alusta asti :thumb_yello:

 

Riikk, se keikka todella oli paras!!:teehee:

 

Jooo :D Ihan hulluu. Ois pitäny kysyy, et miten se oikee muisti kaiken nii hyvin. Oliks sil ympäriinsä jotai muistilappui :'D

 

Mä muistan, ku Grace Kelly soi radios koko aja ja monet mun kavereist osti sen levyn yms ja olin aina et iha sika hyvä, mutten sit aatellu sen enempää :D Sitku sitä ei soitettu radiossa pitkään aikaan, nii Mika jäi mun osalt vähä unholaan, mut sit yks päivä keväällä tuli Mikan Kick Ass musavideo telkkarista ja olin äidille sillee, et vitsi ois kiva, jos Mika esiintyis Suomes. Sen keikalle menisin. Sit mun äiti oli sillee, et etkö oo nähny mainoksii? Se on tulossa kesällä :D

 

:D Mut emmä Mikaa oo mitenkää fanittanu. Ostin levynki vast nytte. Nyt kuuntelen sitä koko ajan. Tälläki hetkel :D haha

Link to comment
Share on other sites

Mukava huomata elämää täällä Suomi-ketjussa! Meitä ei olekaan ollut täällä kovin montaa aktiivista. :) Kirjoitin keikka-arvostelun suomeksi Mika-fanisivulleni (linkki alhaalla), vielä pitäis kääntää se enkuksi.

 

Kai huomasitte maanantain Hesarissa erittäin positiivisen keikka-arvostelun? Se oli jotain ihan muuta kuin perjantain Nyt-liitteessä ollut laimea artikkeli. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Sanonpahan vain, että viime perjantainen keikka oli varmasti koko elämäni paras, tuskin voi tulla enää yhtään parempaa. Mikäli joku kaipaa selitystä:

 

1) Se oli sentään ensimmäinen Mikan keikka, jolla olin, eikä ensimmäistä voi voittaa millään.

2) Olen rauhallinen ja ujo, eikä minusta ole lainkaan luonnollista hyppiä tai nostaa käsiä ilmaan tai huutaa julkisesti (eikä välttämättä yksityisestikään), mutta siitä huolimatta olin 110 prosenttisesti mukana, vaikka lopulla vähän kuolinkin.

3) MIKA!

 

:wub2:

 

Voi voi! Sitten kun oot nähnyt monta keikkaa huomaat kyllä miten Mika kehittyy jatkuvasti ja keikat paranee. :naughty: Ujoudellakin on taipumus karista vähitellen. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Joooo Mika on todellaki näkemisen arvoinen :D ja ihana muute toi sun allekirjotukses, Proud mutt. :D Munki pitää joinaa sinne.

 

Vähä nauroin äske, ku katoin ton yhe videon Mikast Virossa, ku silt kysyttii, et haittaaks sitä, et virolaiset luulee sen olevan suomalainen, koska sen nimi on Mika.

 

"No, I think it's a compliment, at least they don't think my name is weird" :roftl:

 

 

Mikä video? Missä? Oliko sillä joku haastattelu? Harmi että Suomessa ei sellaista järjestetty. :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Mikä video? Missä? Oliko sillä joku haastattelu? Harmi että Suomessa ei sellaista järjestetty. :sneaky2:

 

Se on siel Mika Media osios, mis on niit 2010 haastatteluit =)) Nii harmi, ettei suomes ollu mitää :/ Mika ei antanu Suomes haastattelui kellekää. Ne oli tääl kyl aika vähä aikaa.

 

:thumb_yello: Mä kirjotan sinäminään tosta Mikan keiksta ^^ Lisäsin sen mun jutun loppuun linkin sun nettisivulle ^

Link to comment
Share on other sites

Mukava huomata elämää täällä Suomi-ketjussa! Meitä ei olekaan ollut täällä kovin montaa aktiivista. :)

 

Eikö? :D Mulla unohtu salasana ja kaikki niin loin uuden (ent. closetchild_), toivottavasti tälläkertaa ei unohdu! Nyt ainakin näyttää olevan aktiivisempaa tällä ketjulla :wink2:

 

Harmittaa vähän etten ollut seuraillut foorumia, en tiennyt mitään että keikan jälkeen oli joku miitti :crybaby: meni ihan ohi moinen tilaisuus!

 

edit// Hei oliko muuten se "Stuck in the middle of finnish mika fans" banneri jonkun foorumilaisen...?

Link to comment
Share on other sites

Olisit varmasti saanut uuden salasanan ottamalla yhteyttä johonkuhun modeista. Ne on kaikki hyvin avuliaita täällä. :wink2:

 

Ei kai meillä varsinaisesti mitään miittiä ollut. Mä kyllä tein parhaani levittämällä tietoa tästä klubista niille jotka oli ekaa kertaa Mikan keikalla. :biggrin2: Mika meni konsertin jälkeen talon taakse jakamaan nimmareita, niin kuin sillä lähes aina on tapana tehdä. :thumb_yello: Annoin sille yhden tekemäni pilapiirroksen. :naughty:

 

 

Se on siel Mika Media osios, mis on niit 2010 haastatteluit =)) Nii harmi, ettei suomes ollu mitää :/ Mika ei antanu Suomes haastattelui kellekää. Ne oli tääl kyl aika vähä aikaa.

 

:thumb_yello: Mä kirjotan sinäminään tosta Mikan keiksta ^^ Lisäsin sen mun jutun loppuun linkin sun nettisivulle ^

 

 

Kiitti! Hienoa jos joku löytää mun nettisivun sen lehden kautta. :naughty: Millaisen artikkelin kirjoitat? Onko sulta ihan tilattu juttu Mikasta?

Link to comment
Share on other sites

Tervehdys pitkästä aikaa :biggrin2:

 

Putosin MFC-kelkasta joskus loppuvuodesta 2007. Foorumille tulvi valtavasti uusia faneja enkä enää ehtinyt lukea juuri mitään juttuja. Siispä siirryin fanittamaan privaatimmin vaikka tää foorumi onkin aivan ihana :wub2:

 

Kävin keikalla Lontoossa maaliskuussa ja nyt Helsingissä. Olisi ollut kiva tavata MFC:n porukkaa, mutta ei valitettavasti ollut aikaa hengata keikkapaikan edessä vaan tulin vasta kuuden jälkeen jonottamaan. Onneksi pääsin ihan ookoo paikalle vaikka yksin odottelu olikin vähän kypsää :thumb_yello:

 

Keikka oli ehdottomasti yks parhaista mitä oon nähnyt, verrattuna ihan keneen tahansa. :blush-anim-cl: Esiintyjä, biisit, yleisö, kaikki oli sellaista mitä oon aina Mikan keikalta toivonut. Lontoossa ei ollut samanlaista fanimassaa, vaan jengi oli vanhempaa ja viileämpää. Pitää kirjoittaa vähän tarkempaa analyysiä tuonne Circuksen keikkathreadiin

 

Ja kyllä, se Finnish MIKA Fans banderolli oli mun tekosia, ideointiin osallistui toki muitakin :roftl: Toin banderollin ahkerille jonottajille alkuiltapäivästä ja sinneppä se oli seinälle päätynyt. Ja sinne myös jäi, tää kuva on otettu etukäteen :cool:

6452243.jpg

Link to comment
Share on other sites

Se oli kyllä upea banderolli! Oliko teksti ja kuvitus printattu siihen vai maalattu? Näyttää ihan joltain printatulta fontilta. Tosi ammattimaisen näköistä jälkeä! :thumb_yello:

 

Ja mukava tietysti kuulla, että löysit takaisin tänne. :) Mehän suunniteltiin joskus menevämme jonnekin Way Out West -festivaalillekin, kunnes Mika perui osallistumisensa. Nyt se on kuulemma muuttanut tapojaan niin, ettei sairastu enää koko ajan. :naughty:

Edited by Marianne84
Link to comment
Share on other sites

Riikk, se keikka todella oli paras!!:teehee:

:thumb_yello:

 

Kai huomasitte maanantain Hesarissa erittäin positiivisen keikka-arvostelun? Se oli jotain ihan muuta kuin perjantain Nyt-liitteessä ollut laimea artikkeli. :naughty:

 

En lue Hesaria, joten en ole huomannut. Haluaisitko jotenkin vaikka tiivistäen kertoa, mitä siinä sanottiin? Kiinnostaisi tietää!

 

Voi voi! Sitten kun oot nähnyt monta keikkaa huomaat kyllä miten Mika kehittyy jatkuvasti ja keikat paranee. :naughty: Ujoudellakin on taipumus karista vähitellen. :wink2:

 

Ah, varmasti aivan totta, mutta pointtini on se, että koska tämä oli ensimmäinen keikka, sillä oli erityinen merkitys. Vaikka Mika olisi seuraavalla näkemälläni keikalla sata kertaa parempi kuin nyt, ei se silti olisi kokemuksena enää sama, koska nyt olen kertaalleen jo nähnyt hänet. Jos tässä nyt on mitään järkeä? :naughty:

 

Harmittaa vähän etten ollut seuraillut foorumia, en tiennyt mitään että keikan jälkeen oli joku miitti :crybaby: meni ihan ohi moinen tilaisuus!

 

Ei kai meillä varsinaisesti mitään miittiä ollut. Mä kyllä tein parhaani levittämällä tietoa tästä klubista niille jotka oli ekaa kertaa Mikan keikalla. :biggrin2: Mika meni konsertin jälkeen talon taakse jakamaan nimmareita, niin kuin sillä lähes aina on tapana tehdä. :thumb_yello: Annoin sille yhden tekemäni pilapiirroksen. :naughty:

 

Minäkään en tiennyt, enkä ollu varma, tulisiko tilaisuutta tavata Mikaa. Toisaalta, enpä olisi sillä tiedolla paljon tehnytkään, tulin niin huonovointiseksi siinä aivan keikan lopuilla, että sen jälkeen kaverin piti melkein taluttaa minut syömään ranskalaisia, että tärinä lakkaisi ja pääsisin vielä kävelemään bussiin asti. Mutta arvatkaa kuinka paljon ottaa päähän, että Mika oli käymässä Suomessa, enkä päässyt tapaamaan! :sneaky2: Typerä terveys! (vai epäterveys tässä tapauksessa?)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Haha, hei ihmiset, uusi suomalainen MFC:läinen ilmoittautuu. :''3

 

No mutta, olen aika outsiideri keikka-asiassa. En päässyt. Oli vieläpä mun syntymäpäivänä. D: Maailma on julma. Noh, toisaalta en syntymäpäiviä oikein minään pidä, mutta silti.

 

No okei, rupesin fanittamaankin Mikaa enemmän vasta joskus heinäkuun alussa... Aikasemminkin tykkäsin paljon niistä biiseistä, joita olin kuunnellut mutta sitten se fanitus jotenkin lähti kunnolla käyntiin. 8D Nykyään joka päivä/lähes joka päivä stalkkaan Mikan Twitteriä ja Mikasounds.comia. Ja nyt sitten tännekkin rekisteröidyin.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy