Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Uusi suomalainen liittyy joukkoon :)

 

Olin Helsingin keikalla ja oli kyllä ihan huippua! Harmittaa, kun en tiennyt keikan jälkeisestä miitistä. Keikka sai minut kiinnostumaan vielä enemmän mikasta ja sen takia liityin nyt myös tänne.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Suomi-ketju on ollut aika eloton, mutta ihan huippua että MFC:llä on kuitenkin aktiivisia suomalaisia ja uusiakin ilmoittautuu aina silloin tällöin!

 

Toivottavasti uutta levyä aletaan soittaa suomalaisilla radiokanavilla ahkeraan. Tällä hetkellä Metro on ainoita kanavia, joissa silloin tällöin kuulee Grace Kellyn... Itiksessä soi Mika lähes aina harvoin kun siellä käyn (yleensä Blue Eyes!), ja Noa Noa ja Polar et Pyret -liikkeet soittavat LICM:läpi :biggrin2: Joskus olen jopa kysynyt, että kuka heidän soittolistansa tekee, mutta ainakin jälkimmäinen kertoi saavansa ne valmiina Ruotsista.

 

Jos onnistutte bongaamaan edes mainintoja suomalaisessa mediassa, olisi kiva kuulla! Eiköhän Suomi ole mukana siinä vaiheessa kun iso uusi kiertue joskus alkaa, toivotaan kuitenkin haastiksia ja radiosoittoa heti uuden levyn tullessa ulos.

Link to comment
Share on other sites

Toivottavasti uutta levyä aletaan soittaa suomalaisilla radiokanavilla ahkeraan. Tällä hetkellä Metro on ainoita kanavia, joissa silloin tällöin kuulee Grace Kellyn... Itiksessä soi Mika lähes aina harvoin kun siellä käyn (yleensä Blue Eyes!), ja Noa Noa ja Polar et Pyret -liikkeet soittavat LICM:läpi :biggrin2: Joskus olen jopa kysynyt, että kuka heidän soittolistansa tekee, mutta ainakin jälkimmäinen kertoi saavansa ne valmiina Ruotsista.

 

Wou, itse en ole kyllä onnistunut bongaamaan Mikaa julkisilla paikoilla sitten Grace Kellyn, Relaxin ja Big Girlin, ne muistan nähneeni telkkarista kun olivat juuri ilmestyneet. Muutaman kerran olen kyllä onnistunut saamaan dj:n soittamaan Mikaa yökerhoissa. :naughty:

 

Jos onnistutte bongaamaan edes mainintoja suomalaisessa mediassa, olisi kiva kuulla! Eiköhän Suomi ole mukana siinä vaiheessa kun iso uusi kiertue joskus alkaa, toivotaan kuitenkin haastiksia ja radiosoittoa heti uuden levyn tullessa ulos.

 

Kävin juuri vähän aikaa sitten poikaystäväni vanhat Rumbat läpi siinä toivossa että olisin löytänyt juttuja Mikasta, mutta aika köykäisesti niitä oli. Löysin vain LICM:n ja PDP:n arvostelut ja pienen mainoksen toisesta levystä.

Pidän kyllä varmasti silmät auki siinä vaiheessa kun jotain alkaa tapahtua, olisihan se ihana nähdä Mikan nassu suomalaisissakin lehdissä. :teehee: Valitettavasti Rumbakin on alkanut mennä hipsterimpään suuntaan, toivottavasti Mika ei ole liian mainstream kelvatakseen siihen julkaisuun. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
At the moment I must say apparently yes! :doh:

But I met some finnish people here and just waiting them to see the thread! :winksmiley02:

Ok, lets just say finnish are slow or then Im the number one ultimate most passionated Mika fan in the whole country!! :winner_first_h4h:

 

etpäs ole enää :biggrin2: onneks tääl sentään on muitakin suomalaisii:blink:

Link to comment
Share on other sites

Wou, itse en ole kyllä onnistunut bongaamaan Mikaa julkisilla paikoilla sitten Grace Kellyn, Relaxin ja Big Girlin, ne muistan nähneeni telkkarista kun olivat juuri ilmestyneet. Muutaman kerran olen kyllä onnistunut saamaan dj:n soittamaan Mikaa yökerhoissa. :naughty:

 

 

 

Kävin juuri vähän aikaa sitten poikaystäväni vanhat Rumbat läpi siinä toivossa että olisin löytänyt juttuja Mikasta, mutta aika köykäisesti niitä oli. Löysin vain LICM:n ja PDP:n arvostelut ja pienen mainoksen toisesta levystä.

Pidän kyllä varmasti silmät auki siinä vaiheessa kun jotain alkaa tapahtua, olisihan se ihana nähdä Mikan nassu suomalaisissakin lehdissä. :teehee: Valitettavasti Rumbakin

on alkanut mennä hipsterimpään suuntaan, toivottavasti Mika ei ole liian mainstream

kelvatakseen siihen julkaisuun. :naughty:

 

Uusi suomalainen ilmoittautuu!! :original:

itse olen vain joskus vuonna nakki ja makkara kuullu Relaxin ja Grace Kellyn peräkkäin(!) the voicelta, siihen se on sitten jäännytkin. ehkä joskus Rainin kuullut radio novalta:blink: EDIT: liittykää Finnish group:iin c:

Edited by liveforglitter
Link to comment
Share on other sites

Uusi suomalainen ilmoittautuu!! :original:

itse olen vain joskus vuonna nakki ja makkara kuullu Relaxin ja Grace Kellyn peräkkäin(!) the voicelta, siihen se on sitten jäännytkin. ehkä joskus Rainin kuullut radio novalta:blink: EDIT: liittykää Finnish group:iin c:

 

Jee, tervetuloa! :clap:

 

Mutta mikä Finnish group? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ai no niinpä tietenkin! :doh::roftl: Kävin liittymässä, eiköhän sinne muutkin tiensä löydä.

 

Haluisitko muuten kertoa meille jotain itsestäs? :teehee:

 

No voishan sitä kertoo:blush-anim-cl: Olen tämmöne tyttö 15v suht'uus Mika-fani (2011) Kertaankaan en ole Mikan keikalla ollut, mutta tapasin hänet viime kesänä Lontoossa. :wub2: MFC:hen liityin perjantaina. öööh... Vuokraan Harri nimistä hevosta jaja asun keski-suomessa.:biggrin2: mitäköhä muuta täs kertois:blink:

Link to comment
Share on other sites

Jee, täälläkin on eloa! Oon huomannut tämän ketjun jo aiemmin, mutta en viitsinyt kirjoittaa mitään kun oli sen verran elotonta eikä ollut mitään varsinaista asiaa :teehee:

 

No kuitenkin, tervetuloa liveforglitter! Ja liityin tuohon Finnish groupiin.

Link to comment
Share on other sites

No voishan sitä kertoo:blush-anim-cl: Olen tämmöne tyttö 15v suht'uus Mika-fani (2011) Kertaankaan en ole Mikan keikalla ollut, mutta tapasin hänet viime kesänä Lontoossa. :wub2: MFC:hen liityin perjantaina. öööh... Vuokraan Harri nimistä hevosta jaja asun keski-suomessa.:biggrin2: mitäköhä muuta täs kertois:blink:

 

Ohoh! Missä tapasit Mikan? Tai siis mitä oikein tapahtui? :teehee:En ole utelias, en.

Link to comment
Share on other sites

Ohoh! Missä tapasit Mikan? Tai siis mitä oikein tapahtui? :teehee:En ole utelias, en.

 

Oltiin serkun kans Harrodsilla (vai mikä se ny olikaa:blink:) ja Mika oli siel, olin eka silleen et onko se Mika vai ei. (Mikaa ei meinnannut tunnistaa:blink:) Sit vaa juostii ihmisjoukon läpi serkun kans ja huudettiin: Mika, wait!:biggrin2::wub2:

EDIT: ja tietenkään meillä ei ollu paperia mukana... nimmari vaan käsivartee:biggrin2:

Edited by liveforglitter
Link to comment
Share on other sites

Oltiin serkun kans Harrodsilla (vai mikä se ny olikaa:blink:) ja Mika oli siel, olin eka silleen et onko se Mika vai ei. (Mikaa ei meinnannut tunnistaa:blink:) Sit vaa juostii ihmisjoukon läpi serkun kans ja huudettiin: Mika, wait!:biggrin2::wub2:

EDIT: ja tietenkään meillä ei ollu paperia mukana... nimmari vaan käsivartee:biggrin2:

 

Aww! :teehee: Puhuitteko mitään sen kanssa?

Link to comment
Share on other sites

joo vähä kaikkee mm. mistä me ollaan? miten on päivä menny?:wub2:(ei tietenkään oltu ton jälkeen serkun kanssa ihan sekasin:teehee:)

 

Voooii! :fangurl: Oon kyllä saanutkin sellaisen käsityksen, että Mika on todella ystävällinen faneilleen. Itte olisin tuossa tilanteessa varmaan vaan tärissyt, oon aina ihan paniikissa jos tapaan jonkun muusikon josta tykkään. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Voooii! :fangurl: Oon kyllä saanutkin sellaisen käsityksen, että Mika on todella ystävällinen faneilleen. Itte olisin tuossa tilanteessa varmaan vaan tärissyt, oon aina ihan paniikissa jos tapaan jonkun muusikon josta tykkään. :roftl:

 

mä en ny nii paniikissa ollu, mut olisit nähny mun serkun:roftl: se puristi mun kättä täysillä ja sen jälkee siin oli semmoset punaset sormenjäljet:blink:

Link to comment
Share on other sites

tajusin muuten just et mä ehk osaan piirtää :blink:post-25322-14298369724_thumb.jpg (tiedän se on kamala :huh:)(klikkaamalla saa kuvan isommaks)

EDIT: ja sitten sain tämmöisen idean, olisko mahdollista kesällä pitää suomalaisten MFC-jäsenten miitti?? olis todella hienoa tavata toisia samanhenkisiä ihmisiä :D (syynä se kun kukaan kavereista ei välitä Mikasta, tiedän ne on hulluja)

Edited by liveforglitter
Link to comment
Share on other sites

tajusin muuten just et mä ehk osaan piirtää :blink:[ATTACH]8722[/ATTACH] (tiedän se on kamala :huh:)(klikkaamalla saa kuvan isommaks)

EDIT: ja sitten sain tämmöisen idean, olisko mahdollista kesällä pitää suomalaisten MFC-jäsenten miitti?? olis todella hienoa tavata toisia samanhenkisiä ihmisiä :D (syynä se kun kukaan kavereista ei välitä Mikasta, tiedän ne on hulluja)

 

Varmaan ainakin sitten kun Mika tulee Suomeen keikkailemaan niin on jonkinlainen miitti (huom. kun, ei jos :naughty: ). Mun mielestä olisi kyllä muutenkin hauska tavata ihmisiä. :blush-anim-cl:

 

PS. Söpö kuva! :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Varmaan ainakin sitten kun Mika tulee Suomeen keikkailemaan niin on jonkinlainen miitti (huom. kun, ei jos :naughty: ). Mun mielestä olisi kyllä muutenkin hauska tavata ihmisiä. :blush-anim-cl:

 

PS. Söpö kuva! :teehee:

 

Toivotaan et se päivä tulis pian:teehee: (mieluiten tänä kesänä:biggrin2:) (oon muuten kyl aika ylpee tost kuvast, kuviksen opettaja anto siit 9½ :blink:)

Link to comment
Share on other sites

No voishan sitä kertoo:blush-anim-cl: Olen tämmöne tyttö 15v suht'uus Mika-fani (2011) Kertaankaan en ole Mikan keikalla ollut, mutta tapasin hänet viime kesänä Lontoossa. :wub2: MFC:hen liityin perjantaina. öööh... Vuokraan Harri nimistä hevosta jaja asun keski-suomessa.:biggrin2: mitäköhä muuta täs kertois:blink:

 

EDIT:tajusin vaan et kirjotin ikäni väärin :doh: Olen siis 14v tyttö(osaan kirjottaa...)

Link to comment
Share on other sites

Toivotaan et se päivä tulis pian:teehee: (mieluiten tänä kesänä:biggrin2:) (oon muuten kyl aika ylpee tost kuvast, kuviksen opettaja anto siit 9½ :blink:)

 

Niinpä. Katsottuani tuon Montrealin show'n en kyllä jaksaisi odottaa enää yhtään! :wub2:

 

EDIT:tajusin vaan et kirjotin ikäni väärin :doh: Olen siis 14v tyttö(osaan kirjottaa...)

 

Multa kysyttiin yksi päivä että minkä ikäinen oon, jouduin miettimään vastaustani huolestuttavan kauan. :roftl: En meinaa tajuta ettei tämän vuoden syntymäpäivä ole vielä mennyt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy