Jump to content

Dutch MFC Meeting in August (Efteling)


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 579
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

*geeft knuffel en huilt met je mee*

:huglove::crybaby:

 

Awwwww....dat is lief:blush-anim-cl:

Ik had me er zo op verheugd, waarom mag ik nooit eens gewoon doen waar ik zin in heb? Ben allang blij dat ik naar Werchter en Amsterdam kon, maar zou wel leuk zijn als dat niet het enige was...Ik wil gewoon mee:crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Mischien gaat het volgende week wel beter!:shocked:

 

 

 

Bij de weg, Sinas geloof ik, kun je mij nog zo'n kortingsbon opsturen?:roftl:

 

Nou aangezien ik nu in het ziekenhuis lig met een longontsteking is de kans dat ik mee kan volgende week zo'n 0,5% :boxed:

Meestal lig ik minimaal 10 dagen aan de antibiotica, hoewel dit er een is die met 7 dagen klaar is, als het mee zit. En dan nog, al zou ik weer thuis zijn, dan is het nog altijd niet erg verstandig om gelijk weer te doen alsof er niets aan de hand is....Hoe graag ik het ook zou willen....

Link to comment
Share on other sites

Awwwww....dat is lief:blush-anim-cl:

Ik had me er zo op verheugd, waarom mag ik nooit eens gewoon doen waar ik zin in heb? Ben allang blij dat ik naar Werchter en Amsterdam kon, maar zou wel leuk zijn als dat niet het enige was...Ik wil gewoon mee:crybaby:

 

Hehe lol, ik begon net in de Dutch thread over Werchter en Amsterdam! :naughty:

 

Je moet gewoon mee! Kunnen we je niet op bed met infuus en al meeslepen? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hehe lol, ik begon net in de Dutch thread over Werchter en Amsterdam! :naughty:

 

Je moet gewoon mee! Kunnen we je niet op bed met infuus en al meeslepen? :mf_rosetinted:

 

Past ook wel in m'n auto denk ik :naughty:

Ff serieus, natuurlijk moet je op jezelf passen Anouk, ook als je toch op tijd uit het ziekenhuis wordt ontslagen. Maar als je je op het laatste moment bedenkt hoor ik het wel.

Link to comment
Share on other sites

:crybaby::crybaby

 

Jammer, ik had me er zo op verheugd. Heb je toch weer een longontsteking gekregen? Wat moet je je rot voelen :huglove:

Ja, voelde me van de week alweer steeds minder goed, had weer een forse sinusitis (voorhoofdsholte-ontsteking, dat heb ik chronisch maar van de week is er weer een verse lading overheen gekomen, dat zijn altijd tricky momenten....) en die is dus weer 'afgedaald' naar mijn longen. Dat blijft nu eenmaal mn zwakke plek en daar word ik als eerste getroffen....

De kans dat ik mee kan ik zéér minimaal, eigenlijk is het gewoon uitgesloten maar ik blijf altijd hoop houden, waar ben je zonder hoop? Ik heb in elk geval een doel om snel beter te worden:mf_rosetinted:

Ik had me er ook echt ontzettend op verheugd....waarom is niet gewoon mn buurvrouw ziek geworden ofzo?

 

Hehe lol, ik begon net in de Dutch thread over Werchter en Amsterdam! :naughty:

 

Je moet gewoon mee! Kunnen we je niet op bed met infuus en al meeslepen? :mf_rosetinted:

Nou moe, ik kwam in de Dutch er ook weer op terug. Kappen nou:roftl:

Ik weet niet of dat bed in alle attracties past:blink:

Link to comment
Share on other sites

Past ook wel in m'n auto denk ik :naughty:

Ff serieus, natuurlijk moet je op jezelf passen Anouk, ook als je toch op tijd uit het ziekenhuis wordt ontslagen. Maar als je je op het laatste moment bedenkt hoor ik het wel.

 

Ik weet het, het zou gewoon dom zijn om mee te gaan, ook als ik op tijd ontslagen zou worden. Die eerste dagen thuis zijn toch meestal een verschrikking omdat je je in het ziekenhuis best redelijk voelt (je hoeft hier immers nauwelijks wat te doen....) en je jezelf eenmaal thuis weer tegenkomt....Maar...mocht ik me echt supergoed voelen dan hoor je het zeker. Zou er alleen niet teveel op rekenen:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Nou moe, ik kwam in de Dutch er ook weer op terug. Kappen nou:roftl:

Ik weet niet of dat bed in alle attracties past:blink:

 

haha, I know, je maakt me bang! :bleh:

 

Hmm dat is waar... we zullen wel de aandacht trekken dan iig! :naughty:

 

 

maar nee hoor, we organiseren gewoon wat later nog een meeting! :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

haha, I know, je maakt me bang! :bleh:

 

Hmm dat is waar... we zullen wel de aandacht trekken dan iig! :naughty:

 

 

maar nee hoor, we organiseren gewoon wat later nog een meeting! :thumb_yello:

 

Nou, je ziet dat ik niets kan plannen. Dus moeten we het strikt geheim houden voor mn lijf anders gooit dat weer roet in het eten. Echt, alles wat ik de laatste 4 jaren plande, is in het water gevallen door hetzij een heftige ontsteking hetzij zwaar ontspoorde sarcoïdose:thumbdown:

Maar een herkansing zou ik niet erg vinden hoor:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mijn naam kan van het lijstje geschrapt worden....:tears::crybaby:

POKKELIJF:sneaky2:

 

:tears:

 

Awww... das echt kut! Dan moeten we snel maar nog een meeting organiseren waar je wel kan komen. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm lieve mensen, ik denk toch niet dat ik het ga redden. Redenen genoeg, maar in ieder geval was ik even vergeten dat ik zaterdag een concert heb en dat dat erg laat wordt. Ook vervoer is een probleem en ik ben solidair met Anouk. Misschien dat ik haar wel even met een bezoekje verblijd....

 

Sorrie, volgende keer beter..

Link to comment
Share on other sites

Wie gaan er allemaal mette auto?

Als Sinas het wel red om te komen, kunnen onze mikamail dozen dan even ergens achterin geparkeerd worden?

 

 

Ennn misschien zou zij kunnen slapen bij iemand die dichterbij het park woont?

Maybe?

Weet niet wat zij ervan vindt, maar ik vind namelijk dat ze wel moet gaan:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Wie gaan er allemaal mette auto?

Als Sinas het wel red om te komen, kunnen onze mikamail dozen dan even ergens achterin geparkeerd worden?

 

 

Ennn misschien zou zij kunnen slapen bij iemand die dichterbij het park woont?

Maybe?

Weet niet wat zij ervan vindt, maar ik vind namelijk dat ze wel moet gaan:bleh:

 

Ik heb een bestelwagen, ruimte genoeg voor een paar dozen :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Het is al bijna zondag :shocked:

Weet helemaal niet of ik er wel klaar voor ben :blink::roftl:

 

Ik moet wel zeggen ... ik verwacht dat ik tegen zondag weer helemaal ok ben (al zal ik er niet uitzien misschien maar dat is dan toch niet veel verschil met anders :bleh:) maar moest het niet zo zijn en ik heb die hoofdpijn enzo nog die ik nu heb .. dan vrees ik dat ik moet passen .. zie het dan echt niet zitten om met de auto zo'n stuk te rijden enzo :boxed:

 

Maar we zien wel, het zal wel goedkomen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Het is al bijna zondag :shocked:

Weet helemaal niet of ik er wel klaar voor ben :blink::roftl:

 

Ik moet wel zeggen ... ik verwacht dat ik tegen zondag weer helemaal ok ben (al zal ik er niet uitzien misschien maar dat is dan toch niet veel verschil met anders :bleh:) maar moest het niet zo zijn en ik heb die hoofdpijn enzo nog die ik nu heb .. dan vrees ik dat ik moet passen .. zie het dan echt niet zitten om met de auto zo'n stuk te rijden enzo :boxed:

 

Maar we zien wel, het zal wel goedkomen :wink2:

 

Het ergste is vandaag en morgen en dan zakt alles weer, dus tijd zat:thumb_yello:

Je komt gewoon. Simpel.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy