Jump to content

Dutch mfc meeting [efteling] photos/videos


lindemfc

Recommended Posts

  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wow :shocked::roftl:

Dat is dan toch het geheel mag ik hopen? En niet het eerste deel ofzo ... :bleh:

 

De dag duurde langer dan 7 minuten en 15 seconden:bleh: en daar Ingie zo ongeveer elke seconde gefilmd/gefotografeerd heeft....:bleh:

 

Komen de foto's wel nog ergens op internet zodat wij ze eraf kunnen plukken?

Link to comment
Share on other sites

Dat we morgen naar de efteling kunnen gaan!!!

Want ik ben vrij

 

xxx

 

 

 

 

wooops...:blink:

 

 

en ingie

ik haat je

you know why

 

:roftl:

 

Ik begrijp het niet...dan werk je dus in de Efteling...en dan wil je op je vrije dag ook naar de Efteling...:blink:

 

Dus je gaat?:roftl:

Link to comment
Share on other sites

De dag duurde langer dan 7 minuten en 15 seconden:bleh: en daar Ingie zo ongeveer elke seconde gefilmd/gefotografeerd heeft....:bleh:

 

Komen de foto's wel nog ergens op internet zodat wij ze eraf kunnen plukken?

 

Pff, laat maar zijn :roftl:

Denk dat 1 filmpje wel meer dan genoeg is :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aw, you guys seem to have had such a great time together celebrating Mikas birthday!:wub2:

 

Not that I know Dutch, well a little of it has some similarity with my language!:naughty:

 

why don’t you post the link to the happy birthday song on Mikas blog, it’s beautiful, and one could really see how much you enjoyed singing it!:thumb_yello:

 

…feeling a little lonely in my country…:blink:

Link to comment
Share on other sites

JOSEEEEEE!!! DANK JE WEL!!!!

Ik ben blij te zien dat jullie zo van jullie bananen genoten hebben hoor meiden! Volgende keer doe ik vrolijk mee:naughty:

 

I abused my mod skills to the max but that picture is too horrible and should not be seen by anyone. Seriously! :shocked:

 

Owwww dat is valsspelen:thumbdown:

 

Jeetje zeg, nu ik al die foto's en filmpjes zie heb ik echt nog meer de balen in dat ik er niet bij was. Voor zover dat kan dan......De grap van de dag: Vandaag vertelde mn nieuwe arts me dat ik in elk geval in t weekend met verlof zou mogen.....Hadden we dus een week later een meeting gehad, had ik erbij kunnen zijn:crybaby: Of dat érg verstandig geweest was doet er niet toe, het gaat mij om t principe en t rotgevoel wat ik daarvan krijg:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

JOSEEEEEE!!! DANK JE WEL!!!!

Ik ben blij te zien dat jullie zo van jullie bananen genoten hebben hoor meiden! Volgende keer doe ik vrolijk mee:naughty:

 

 

 

Owwww dat is valsspelen:thumbdown:

 

Jeetje zeg, nu ik al die foto's en filmpjes zie heb ik echt nog meer de balen in dat ik er niet bij was. Voor zover dat kan dan......De grap van de dag: Vandaag vertelde mn nieuwe arts me dat ik in elk geval in t weekend met verlof zou mogen.....Hadden we dus een week later een meeting gehad, had ik erbij kunnen zijn:crybaby: Of dat érg verstandig geweest was doet er niet toe, het gaat mij om t principe en t rotgevoel wat ik daarvan krijg:thumbdown:

 

Jemig, dat is echt balen! Ik had je nou zo graag "in het echt" willen ontmoeten. En het was vast niet verstandig geweest, maar je kunt niet altijd verstandig zijn in het leven. Soms is er ook wat plezier nodig.

Link to comment
Share on other sites

I abused my mod skills to the max but that picture is too horrible and should not be seen by anyone. Seriously! :shcked:

 

pfffff :lmao:

Ik zal m wel croppen ja? :aah:

 

JOSEEEEEE!!! DANK JE WEL!!!!

Ik ben blij te zien dat jullie zo van jullie bananen genoten hebben hoor meiden! Volgende keer doe ik vrolijk mee:naughty:

 

Jeetje zeg, nu ik al die foto's en filmpjes zie heb ik echt nog meer de balen in dat ik er niet bij was. Voor zover dat kan dan......De grap van de dag: Vandaag vertelde mn nieuwe arts me dat ik in elk geval in t weekend met verlof zou mogen.....Hadden we dus een week later een meeting gehad, had ik erbij kunnen zijn:crybaby: Of dat érg verstandig geweest was doet er niet toe, het gaat mij om t principe en t rotgevoel wat ik daarvan krijg:thumbdown:

 

hmmmm :tears:

Nouja.. in ieder geval goed nieuws dat je mogelijk weer naar huis mag dit weekend dan! :pbjt:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy