Jump to content

Dutch mfc meeting [efteling] photos/videos


lindemfc

Recommended Posts

  • Replies 281
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

pfffff :lmao:

Ik zal m wel croppen ja? :aah:

 

Thanks! :naughty:

 

Oh, die ken ik ja, daar heb ik er zelf ook heel veel van :roftl:

 

Fijn zijn zulke foto's hè? :roftl:

 

Ik ben dat ding opnieuw aan het uploaden want JouwBuis was een bits dus zit ik nu op Dailymotion:mf_rosetinted:

 

:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben dat ding opnieuw aan het uploaden want JouwBuis was een bits dus zit ik nu op Dailymotion:mf_rosetinted:

 

JouwBuis:roftl::roftl:

 

Kan je hem via msn ofzo later toesturen?Kan hem nie van DagelijkseBeweging (ofzoiets):roftl: downloaden...:naughty:

Link to comment
Share on other sites

JouwBuis:roftl::roftl:

 

Kan je hem via msn ofzo later toesturen?Kan hem nie van DagelijkseBeweging (ofzoiets):roftl: downloaden...:naughty:

 

Misschien wel misschien niet, alhoewel ik bank ben dat msn dat niet grappig gaat vinden aangezien het ding huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge is:blink:

 

 

En daarbij haben ich Sie nicht op msn

Link to comment
Share on other sites

Jemig, dat is echt balen! Ik had je nou zo graag "in het echt" willen ontmoeten. En het was vast niet verstandig geweest, maar je kunt niet altijd verstandig zijn in het leven. Soms is er ook wat plezier nodig.

Kijk, jij begrijpt het. Plezier is inderdaad zo af en toe heel wat belangrijker dan verstand. Kan wel altijd verstandig doen en heel 'slim' thuis blijven zitten omdat ik anders meer pijn krijg enzo, maar van een dagje goed gek doen en lachen krijg je dus ook gigantisch veel positieve energie waardoor je er weer een poosje tegen kunt. :thumb_yello:

 

hmmmm :tears:

Nouja.. in ieder geval goed nieuws dat je mogelijk weer naar huis mag dit weekend dan! :pbjt:

Ja, ik mag hoe dan ook met verlof. De kans is best wel aanzienlijk dat ze de zaken niet in een weekje rond hebben, ook omdat de uitslagen van sommige onderzoeken langer op zich kunnen laten wachten en ze gewoon echt willen weten OF die sarcoïdose zo actief is en zoja WAAR hij momenteel opvlamt. Kan even duren voor ze dat gevonden hebben is mijn ervaring. Dus is het sowieso fijn om te weten dat ik zaterdag dan naar huis mag omdat ze in t weekend toch niets doen hier. Thuis zit ik beter, kan ik eindelijk even wat post versturen he:naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Misschien wel misschien niet, alhoewel ik bank ben dat msn dat niet grappig gaat vinden aangezien het ding huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuge is:blink:

 

 

En daarbij haben ich Sie nicht op msn

 

Dan mussen Sie mich dazu hin fugen (ofzoget)

 

Biekmail@hotmail.com

 

Hee wat gaaf, die waarschuwingstekst op de ChupaChups: Sucking Relaxes....

echt wat voor Mika....:naughty:

 

Ja drom had ik ze gekocht, alleen nobody wilde ze :crybaby:

Waren zeker te klein:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja drom had ik ze gekocht, alleen nobody wilde ze :crybaby:

Waren zeker te klein:naughty:

 

Ik heb die helemaal nog niet eens gezien? :roftl: Toch? :blink:

Teveel snoep ...

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij ben ik nog helemaal hyper van de overdosis suiker :naughty:

 

Oei, werkt dat zolang na bij jou?

Of heb je ondertussen al een nieuwe dosis gehad? :roftl:

 

PFFFT wat een vertrouwen:mf_rosetinted:

 

Tja .. snorry .. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy