Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Nouja het is in ieder geval uitgezocht nu:roftl:

 

Ja, dat wel :roftl: Dat is ook het enige positieve .. alhoewel ik ze voor de rest waarschijnlijk nooit meer voor iets ga gebruiken :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik hoef nog maar tot 5 uur, en wil niet meer aan een grote klus beginnen. Dus wat doe je dan... toegeven aan een verslaving. :bleh:

 

Je hebt groot gelijk :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hallo kinders. Ik ben hier niet, ik ben hard aan het werk :mf_rosetinted:

 

Schan-da-lig!

 

Ik hoef nog maar tot 5 uur, en wil niet meer aan een grote klus beginnen. Dus wat doe je dan... toegeven aan een verslaving. :bleh:

 

LOL!!! Mama toch!!

 

Hm ik heb beads gekregen die kleuren in de zon...kweejnie of jullie weten wat voor weer het hier is...maar dju...hele dag zonnig en nu heb ik het nodig...weg zon...bewolkt en al:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hm ik heb beads gekregen die kleuren in de zon...kweejnie of jullie weten wat voor weer het hier is...maar dju...hele dag zonnig en nu heb ik het nodig...weg zon...bewolkt en al:thumbdown:

 

:roftl: Arme jij ...

Het is natuurlijk ook wel al avond hé .. achter een uur ofzo is het donker :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Arme jij ...

Het is natuurlijk ook wel al avond hé .. achter een uur ofzo is het donker :thumbdown:

 

Ja echt bagger:blink:

Achja, morgen weer een dag, ik kan ze nu niet uitzoeken omdat ze allemaal wit zijn:roftl:

 

Mama ik ben naar kapper geweest:blink:

*unicum, want ben bijna even bang voor de kapper als voor de tandarts en ben dus ook minimaal 2 jaar niet geweest vóór vandaag*

Link to comment
Share on other sites

Ja echt bagger:blink:

Achja, morgen weer een dag, ik kan ze nu niet uitzoeken omdat ze allemaal wit zijn:roftl:

 

Mama ik ben naar kapper geweest:blink:

*unicum, want ben bijna even bang voor de kapper als voor de tandarts en ben dus ook minimaal 2 jaar niet geweest vóór vandaag*

 

Jammer van die kralen. Klinken leuk, link?

 

Goed zo meid, mama is trots op je. :naughty:

Is het gewoon korter of heb je een heel ander kapsel aangeschaft?

Link to comment
Share on other sites

Jammer van die kralen. Klinken leuk, link?

 

Goed zo meid, mama is trots op je. :naughty:

Is het gewoon korter of heb je een heel ander kapsel aangeschaft?

 

Erg leuk, maar erg duur ook. Doe ik ook maar 1x.

 

2490398137_6392872e0e.jpg

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=220264379379

 

Ik ben ook trots op mij.

Het is gewoon korter, advies gevraagd aan mr kapper en toen toch gewoon voor veilig gegaan. Het is wel een heul stuk korter zeg maar:shocked:

Maar hij heeft gedaan wat ik wilde, dus dat scheelt. Deze kapper is best goed. Laatste keer hadtie ook fab geknipt. Het is zo'n kapper waar eigenlijk alleen oudere vrouwtjes komen:roftl: Heeft ook zo'n piratenzender op staan, zo'n Duitse enzo...tis echt geen hippe knipshop:bleh:

Hou ik wel van, geeft me een beetje vertrouwd gevoel :bleh:

Maar het zit weer, denk ik...kweejnie. Moet ik foto maken en ff online gooien?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja echt bagger:blink:

Achja, morgen weer een dag, ik kan ze nu niet uitzoeken omdat ze allemaal wit zijn:roftl:

 

Mama ik ben naar kapper geweest:blink:

*unicum, want ben bijna even bang voor de kapper als voor de tandarts en ben dus ook minimaal 2 jaar niet geweest vóór vandaag*

 

En ik dacht dat ik weinig naar de kapper ging.. :naughty::roftl:

 

De kralen zijn leuk! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Erg leuk, maar erg duur ook. Doe ik ook maar 1x.

 

2490398137_6392872e0e.jpg

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&item=220264379379

 

Ik ben ook trots op mij.

Het is gewoon korter, advies gevraagd aan mr kapper en toen toch gewoon voor veilig gegaan. Het is wel een heul stuk korter zeg maar:shocked:

Maar hij heeft gedaan wat ik wilde, dus dat scheelt. Deze kapper is best goed. Laatste keer hadtie ook fab geknipt. Het is zo'n kapper waar eigenlijk alleen oudere vrouwtjes komen:roftl: Heeft ook zo'n piratenzender op staan, zo'n Duitse enzo...tis echt geen hippe knipshop:bleh:

Hou ik wel van, geeft me een beetje vertrouwd gevoel :bleh:

Maar het zit weer, denk ik...kweejnie. Moet ik foto maken en ff online gooien?:naughty:

 

Bijzonder, zulke heb ik nog nooit gezien. Ik gebruik wel af en toe miracle beads. Die lijken op te lichten als het licht erop valt. Ook een leuk effect.

 

Ja, foto :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

En ik dacht dat ik weinig naar de kapper ging.. :naughty::roftl:

 

De kralen zijn leuk! :mf_rosetinted:

 

Ja ik ben echt bang voor de kapper en deze kapper weet dat gelukkig.

Doh ik schrok me rot, tijdens het praten knipte ie er ineens 15cm af. Dat vind ik echt zo'n hart in de keel moment.Damn. Maar het kwam goed. Tenminste vind ik. Ik zie er nu uit als zo'n strenge schooljuf:roftl:

 

Merci :blush-anim-cl:

 

Bijzonder, zulke heb ik nog nooit gezien. Ik gebruik wel af en toe miracle beads. Die lijken op te lichten als het licht erop valt. Ook een leuk effect.

 

Ja, foto :thumb_yello:

 

Oeh, das ook mooi ja. Geloof dat ik ook zoiets heb.

Deze vind ik erg gaaf om eerlijk te zijn, net was er een beetje zon nog en toen zag ik wel IETS verkleuren, maar was te weinig zon en na 2 minuten ongeveer ging zon weg en nu is bewolkt. Morgen weer een dag. Ik vind deze beads ook erg sjiek!

 

Foto's onderweg

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy