Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Je hebt nog best wel lang haar :shocked:

Maar wel leuk :thumb_yello:

 

Joa best nog wel, maar voor mij is dit al best kort :roftl:

 

Tis erg lang geweest he:wink2: ooit.

En daarna heb ik keikort laten knippen en nu ben ik bang voor kapper. Ben 2x van heel lang naar heel kort gegaan en beide keren is fout gegaan. Maar dit is prima:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Joa best nog wel, maar voor mij is dit al best kort :roftl

 

Tis erg lang geweest he:wink2: ooit.

En daarna heb ik keikort laten knippen en nu ben ik bang voor kapper. Ben 2x van heel lang naar heel kort gegaan en beide keren is fout gegaan. Maar dit is prima:thumb_yello:

 

Ow ja .. dat is niet zo handig dan ..

Ik ben ook van heel lang (naja, lang.. denk zoals jij het nu hebt, iets korter misschien) naar kort gegaan .. met pony, dat was nog de grootste verandering .. maar het is gelukkig niet tegengevallen, in tegendeel.. wil niks anders meer :roftl:

 

:naughty:

Ik heb betaald!:thumb_yello:

 

Jeeeeeeeej :boing:

 

Dank je :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ow ja .. dat is niet zo handig dan ..

Ik ben ook van heel lang (naja, lang.. denk zoals jij het nu hebt, iets korter misschien) naar kort gegaan .. met pony, dat was nog de grootste verandering .. maar het is gelukkig niet tegengevallen, in tegendeel.. wil niks anders meer :roftl:

 

 

 

Jeeeeeeeej :boing:

 

Dank je huglove:

 

 

Ik ben gegaan van:

212874754_5_vCYR.jpeg

 

Naar:

212874734_5_qStC.jpeg

 

:naughty:

Die kort haar foto, daar zit het eindelijk een béétje leuk...:bleh:

 

Enne graag gedaan ;)

Link to comment
Share on other sites

Daar ben ik nooit geraakt :roftl:

En dat zal ook niet snel gebeuren denk ik, vind het alleen maar onhandig :bleh:

 

Lang haar vind ik echt super!

Ik werd toendertijd ook vaak gevraagd hoe ik het zo verzorgd hield (niet naar die foto kijken, want daar zit het echt bagger en de kapper was dus sowieso echt DRINGEND nodig:roftl:). Was trots op. Wil weer trots zijn op mijn haar.

En zodra het weer zo enorm lang is, wil ik weer terug naar dat korte koppie (ietsje langer alleen dit keer).:thumb_yello:

Heb toen mijn haar verkocht voor 330,-:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hallo, nog ff hier kome kijke voor t eten klaar is :mf_rosetinted:

 

Joa best nog wel, maar voor mij is dit al best kort

 

Tis erg lang geweest he ooit.

En daarna heb ik keikort laten knippen en nu ben ik bang voor kapper. Ben 2x van heel lang naar heel kort gegaan en beide keren is fout gegaan. Maar dit is prima

 

Ik ben gegaan van:

212874754_5_vCYR.jpeg

 

Naar:

212874734_5_qStC.jpeg

 

 

Die kort haar foto, daar zit het eindelijk een béétje leuk...:bleh:

 

Enne graag gedaan ;)

 

kheb mijn haar ook 2 keer zo drastisch laten knippe :naughty:

 

Nu heb ik een pony en ongeveer even lang haar als jou en ik vind t nu heel leuk zitten

 

vooral de reacties als t net geknipt is zijn grappig:bleh:

 

kvond t nie erg dat ik ineens al dat haar kwijt was, het geknipte haar ging trouwens na een vrouw die pruiken maakt voor vrouwen die chemo krijgen

Link to comment
Share on other sites

Hallo, nog ff hier kome kijke voor t eten klaar is :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

kheb mijn haar ook 2 keer zo drastisch laten knippe :naughty:

 

Nu heb ik een pony en ongeveer even lang haar als jou en ik vind t nu heel leuk zitten

 

vooral de reacties als t net geknipt is zijn grappig:bleh:

 

kvond t nie erg dat ik ineens al dat haar kwijt was, het geknipte haar ging trouwens na een vrouw die pruiken maakt voor vrouwen die chemo krijgen

 

Ik ook 2x. Heb nog op de basisschool zo'n drastische verandering gehad:naughty:

Pony zal ik zelf nooit durven. Heb ooit eens in gedachten gehad: geen pony (vanaf basisschool) en dat wil ik dus nie mee.r

 

Ja de reacties waren erg grappig, maar de eerste dag zat het echt nergens naar. Ik kwam dus met dit kapsel thuis:

212874752_5_nn-P.jpeg

Normaal als je van de kapper komt zit het toch fantastisch? Nah...vooral.

Dus heb eerste uren aan dat haar zitten klooien en allemaal foto's gemaakt....en eigenlijk sowieso de eerste 3 dagen ermee zitten klooien.

Ik had dus woensdags laten knippen en zaterdags was vrijgezellenfeest van beste vriendin (wat ik organiseerde) en de week erna haar bruiloft. Had het voor haar laten knippen (ze wilde altijd al dat ik mijn haar zou laten knippen haha):bleh:

 

Volgens mij deed mijn kapper niks met mijn haar, dus daarom ben ik op internet gekropen en heb verkocht!

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik heb dat ook lang in mijn hoofd gehad, maar toen heb ik de kapper eens laten doen en tja ... :roftl: Ben er wel blij om :bleh:

 

Je haar ziet er trouwens niet slecht uit op die foto hoor :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Oh, ik heb dat ook lang in mijn hoofd gehad, maar toen heb ik de kapper eens laten doen en tja ... :roftl: Ben er wel blij om :bleh:

 

Je haar ziet er trouwens niet slecht uit op die foto hoor :wink2:

 

:shocked: echt nie wijs, dat haar is echt bagger daar.

Ik wilde het zo he:

212874755_5_qZ4c.jpeg

 

Oeh met dit haar kan ik weer een hoge staart, das wel heel fijn voor met sporten (moet over minder dan een uur aanrijden naar sportschool)

:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

:shocked: echt nie wijs, dat haar is echt bagger daar.

Ik wilde het zo he:

212874755_5_qZ4c.jpeg

 

Oeh met dit haar kan ik weer een hoge staart, das wel heel fijn voor met sporten (moet over minder dan een uur aanrijden naar sportschool)

:thumb_yello:

 

:roftl: Als je het vergelijkt is het natuurlijk heel anders, en als je dat voor ogen had begrijp ik het wel .. Maar gewoon op kapsel op zich was zo slecht niet hoor :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Sky!

Hey, alles goed? :mf_rosetinted:

 

Ik ook 2x. Heb nog op de basisschool zo'n drastische verandering gehad

Pony zal ik zelf nooit durven. Heb ooit eens in gedachten gehad: geen pony (vanaf basisschool) en dat wil ik dus nie mee.r

 

Ja de reacties waren erg grappig, maar de eerste dag zat het echt nergens naar. Ik kwam dus met dit kapsel thuis:

212874752_5_nn-P.jpeg

Normaal als je van de kapper komt zit het toch fantastisch? Nah...vooral.

Dus heb eerste uren aan dat haar zitten klooien en allemaal foto's gemaakt....en eigenlijk sowieso de eerste 3 dagen ermee zitten klooien.

Ik had dus woensdags laten knippen en zaterdags was vrijgezellenfeest van beste vriendin (wat ik organiseerde) en de week erna haar bruiloft. Had het voor haar laten knippen (ze wilde altijd al dat ik mijn haar zou laten knippen haha)

 

Volgens mij deed mijn kapper niks met mijn haar, dus daarom ben ik op internet gekropen en heb verkocht!

 

1ste keer knippe was ook in de basisschool,

2de keer vorig schooljaar in maart, toen het net uit was met mijn vriendje, drm wilde ik verandering en het werkte, kzat meteen beter in mijn vel. De jongens vonden het ook leuk btw :naughty:

was wel leuk voor de verandering

 

In de basisschool was mijn mening ook, geen pony meer!

want khad er 5 jaar een gehad omda mijn mama dat mooi vond, maar vorig jaar d8 ik: Hmm, kwil verandering, mss een pony? en jah, een pony dus :bleh:

 

als ik van de kapster kom zit men haar er ook nooit bij, die legt men haar altijd zo ouderwets.

Bij mij ligt het pas terug goed als ik het heb gewassen en eraan heb zitte prulle :bleh:

 

Mijn kapster vroeg of ik t aan die vrouw wilde geven en voor mij was da helemaal in orde, anders gooide ze t toch maar weg:bleh:

verkopen zou bij mij toch nie lukke :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl Als je het vergelijkt is het natuurlijk heel anders, en als je dat voor ogen had begrijp ik het wel .. Maar gewoon op kapsel op zich was zo slecht niet hoor bleh:

Ik had dat plaatje mee naar de kapper genomen! Hij heeft het verpest. En ik vind dat kapsel daar echt vreselijk.

 

 

Hey, alles goed? :mf_rosetinted:

 

 

 

1ste keer knippe was ook in de basisschool,

2de keer vorig schooljaar in maart, toen het net uit was met mijn vriendje, drm wilde ik verandering en het werkte, kzat meteen beter in mijn vel. De jongens vonden het ook leuk btw :naughty:

was wel leuk voor de verandering

 

In de basisschool was mijn mening ook, geen pony meer!

want khad er 5 jaar een gehad omda mijn mama dat mooi vond, maar vorig jaar d8 ik: Hmm, kwil verandering, mss een pony? en jah, een pony dus :bleh:

 

als ik van de kapster kom zit men haar er ook nooit bij, die legt men haar altijd zo ouderwets.

Bij mij ligt het pas terug goed als ik het heb gewassen en eraan heb zitte prulle :bleh:

 

Mijn kapster vroeg of ik t aan die vrouw wilde geven en voor mij was da helemaal in orde, anders gooide ze t toch maar weg:bleh:

verkopen zou bij mij toch nie lukke :roftl:

 

Bij mij zit het nu wel okee. Vind wel lekker zo. Strakjes na sporten douchen en eens kijken hoe het valt als het nat is (normaal gaat mijn haar dan krullen).

Uit met vriendjes altijd mooie reden te veranderen. Ik ben nu aan veranderen door juist mijn interesse in een man:wub2:

 

Waarom zou verkopen bij jou nie lukken?

Link to comment
Share on other sites

Gaat wel ... Met jou?

 

 

Gelukkig heb ik een moderne kapper dan, als ik ben geweest ligt mijn haar altijd goed

 

wees blij, ik moet altijd kijken of ik uit ga of niet, als ik uit ga, ga ik gwn niet na de kapster, omdat men haar er dan slechter bij zit dan normaal :bleh:

 

Ik had dat plaatje mee naar de kapper genomen! Hij heeft het verpest. En ik vind dat kapsel daar echt vreselijk.

 

 

 

 

Bij mij zit het nu wel okee. Vind wel lekker zo. Strakjes na sporten douchen en eens kijken hoe het valt als het nat is (normaal gaat mijn haar dan krullen).

Uit met vriendjes altijd mooie reden te veranderen. Ik ben nu aan veranderen door juist mijn interesse in een man

 

Waarom zou verkopen bij jou nie lukken?

 

Ik had ook een plaatje meegenomen, eerst leek het er niet op, maar toen ik t thuis gewassen had enzo, leek t precies hetzelfde :mf_rosetinted:

 

idd, dat vond ik ook.

Het grappige was dat hij bij mij op school zat. Toen ik t had geknipt kwamen 2 mannelijke klasgenoten bij mij staan om te zeggen hoe sexy t mij wel niet stond :roftl:

Men ex had da dus gehoord, die kop vergeet ik nooit meer :lmfao:

 

Jouw rede vindt ik ook een heel goede rede om van kapsel te veranderen :thumb_yello:

 

Volgens mij heeft die vrouw mijn haar nog moeten behandele met producten, want het was heel pluizig, dat kwam omda ik niet zoveel tijd in mijn haar stak:fisch:

doe ik nog steeds nie, maar nu valt t nie op :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Pff, daarstraks zag ik zeg maar reclamestukjes van de rode loper, van iemand die wil gaan zingen ofzo .. en daar kwam nogal hoge noten bij kijken (naja, geschreeuw ofzo) en toen had ik iets van: die wil toch geen nieuwe Mika worden hé :boxed:

 

En nu begint die reportage, achtergrondmuziek: Mika ..

Eerste zin van het nummer iets in de aard van (heb het niet precies verstaan): je denkt toch niet dat ik gay ben..

 

:blink:

 

Edit; "je krijgt bij hem ook zo'n beetje een Mika-feel(ing?) ... "

 

:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Pff, daarstraks zag ik zeg maar reclamestukjes van de rode loper, van iemand die wil gaan zingen ofzo .. en daar kwam nogal hoge noten bij kijken (naja, geschreeuw ofzo) en toen had ik iets van: die wil toch geen nieuwe Mika worden hé :boxed:

 

En nu begint die reportage, achtergrondmuziek: Mika ..

Eerste zin van het nummer iets in de aard van (heb het niet precies verstaan): je denkt toch niet dat ik gay ben..

 

:blink:

 

Edit; "je krijgt bij hem ook zo'n beetje een Mika-feel(ing?) ... "

 

:boxed:

 

hmmm, hij mag t altijd proberen, maar meestal kunne ze dan toch nie zo goed zingen. Mika is de eerste en enige zanger waarvan ik echt vind dat hij live even goed en hoog kan zingen als op cd :bleh:

 

En als hij echt zoals Mika wilt gaan zingen, vind ik hem een na-aper en ga ik echt niet zijn muziek kopen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

hmmm, hij mag t altijd proberen, maar meestal kunne ze dan toch nie zo goed zingen. Mika is de eerste en enige zanger waarvan ik echt vind dat hij live even goed en hoog kan zingen als op cd :bleh:

 

En als hij echt zoals Mika wilt gaan zingen, vind ik hem een na-aper en ga ik echt niet zijn muziek kopen :bleh:

 

Hmm, ze mogen hem hebben ja ..

 

Morgen staat filmpje normaal online, als ik eraan denk zal ik het hier neerzetten :wink2:

Link to comment
Share on other sites

wees blij, ik moet altijd kijken of ik uit ga of niet, als ik uit ga, ga ik gwn niet na de kapster, omdat men haar er dan slechter bij zit dan normaal :bleh

 

 

 

Ik had ook een plaatje meegenomen, eerst leek het er niet op, maar toen ik t thuis gewassen had enzo, leek t precies hetzelfde mf_rosetinted:

 

idd, dat vond ik ook.

Het grappige was dat hij bij mij op school zat. Toen ik t had geknipt kwamen 2 mannelijke klasgenoten bij mij staan om te zeggen hoe sexy t mij wel niet stond :roftl:

Men ex had da dus gehoord, die kop vergeet ik nooit meer :lmfao

 

Jouw rede vindt ik ook een heel goede rede om van kapsel te veranderen :thumb_yello

 

Volgens mij heeft die vrouw mijn haar nog moeten behandele met producten, want het was heel pluizig, dat kwam omda ik niet zoveel tijd in mijn haar stak:fisch:

doe ik nog steeds nie, maar nu valt t nie op :roftl:

 

Wel cool dat je ex dat hoorde hahahaha:thumb_yello:

 

Ik verander niet alleen van kapsel, ik krijg volgende week lenzen, ik ga weer vaker sporten, ik heb een abonnement voor 3 maanden op de zonnebank op de sportschool, ik krijg binnenkort een dietiste die me gaat helpen en morgen ga ik met een collega naar een nieuwe jas voor mij zoeken:thumb_yello::blush-anim-cl:

:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy