Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Daarom :mf_rosetinted

Al dan niet met dat gezelschap (maar liefst wel natuurlijk :naughty)

 

lolz:bleh:

ik heb juist ook een nogal lekkere foto gevonden:naughty: niet van jim of mika maarja:bleh:

 

Meisjes, ik ga slapen! De wekker gaat hier om 5 uur, en heb morgen een laaaaaaange dag voor de boeg! Ga een korte film filmen! :punk

 

Slaap lekker straks!

:huglove

 

ik heb vakantiiieeeee:naughty:

naja, slaap ze:wink2:

ByeBye:bye:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Denk je dat je de videos nog kan terugvinden ofzo? Kan je ze misschien in de AT-thread posten ... Zou leuk zijn als daar wat leven kwam :roftl

 

Ja, die moet echt wel goedkoper te krijgen zijn, desnoods via e-bay? Maar denk bv. de freerecordshop enzo dat die daar ook wel goedkoper is .. Het is een cd van 2007 hé ... vind het raar dat die nog zo duur is bij bol ..

Ik heb ze als mp3 gedownload omdat ik ze gewoon als muziek wilde hebben. Maar mijn zoektocht is nog niet ten einde hoor, mocht ik iets interessants tegenkomen dan hoor je dat meteen :thumb_yello:

 

Meisjes, ik ga slapen! De wekker gaat hier om 5 uur, en heb morgen een laaaaaaange dag voor de boeg! Ga een korte film filmen! :punk

 

Slaap lekker straks!

:huglove:

Heel veel succes en plezier morgen zus, maak er maar niet zon vage film van als we van de week op msn bedacht hebben:naughty:

Slaap lekker meisje en tot heeeeeel snel!!

Sweet dreams! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ze als mp3 gedownload omdat ik ze gewoon als muziek wilde hebben. Maar mijn zoektocht is nog niet ten einde hoor, mocht ik iets interessants tegenkomen dan hoor je dat meteen :thumb_yello:

 

:boing:

 

Als je wil kan je het dan ook altijd in de AT-thread posten .. dan vind ik het ook wel :wink2: en dan komt daar misschien wat leven in :naughty:

 

Ik ga nog mensen fan laten worden.. wacht maar :naughty::roftl:

(Holly vind Jim al helemaal geweldig en net nog iemand gezien die Empty Space heeft geluisterd en dat een leuk nummer vond, dus die probeer ik nu zover te krijgen dat ze eens in de thread gaat kijken ... :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

kan goed zijn:naughty:

ken ze zelf nog maar pas

n ze komen spijtig genoeg niet naar België:thumbdown:

 

Dat is minder dan :thumbdown:

 

Ben ik blij dat Air Traffic hier geliefder is dan in hun eigen land :naughty::roftl:

 

Alles prima hier.

McFly, heb ik nog nooit van gehoord. Sorry. Beetje jong voor mij ook. :bleh:

 

Wat een verrassing :roftl:

 

Hoe oud zijn ze eigenlijk Lien?

Link to comment
Share on other sites

Dan zien ze er jonger uit. Of zeg ik dat nou bij elke foto van jonge mannen onder de 25? :mf_rosetinted:

 

Ja .. nou ... :roftl:

 

Neen, ik had ze ook wel rond de 18 gedacht eigenlijk ..

Vind ik Jim er toch ouder (en beter) uitzien :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja .. nou ... :roftl:

 

Neen, ik had ze ook wel rond de 18 gedacht eigenlijk ..

Vind ik Jim er toch ouder (en beter) uitzien :naughty:

 

Pfff, dat stelt me een beetje gerust. Ik begon me al steeds ouder te voelen. :roftl:

 

Wat voor soort muziek maakt McFly?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy