Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ow absoluut, dat is een zeer fijne foto!! De voorkant van mijn Mikamap:wub2:

 

Ik heb nog altijd geen terugzoek-poging gedaan Bienie, sorry...

 

Maakt niet uit hoor :wink2:

Moest je in de toekomst eens iets interessants tegenkomen zal ik het wel merken :bleh:

 

ik ga ervandoor

byebye:bye:

 

Slaap goed! Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Ja inderdaad! :naughty:

Leuk je hier weer te zien!! :biggrin2:

 

 

 

Met mij is alles okee! Ben alleen helemaal kapot! Afgelopen nacht was het belachelijk laat geworden met Biek en Kaatje en dat resulteerde in dat ik me vanmorgen verslapen heb! :blush-anim-cl:

 

:roftl: arme José hahaha

 

Was wel gezellug!

 

Anyway ik ben er weer:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hm, geen tijd meer om hier te posten. Ik probeer de mikagasmics er ook nog bij te doen en dat lukt al amper. :old:

 

:lmfao:

 

Tsssssssssss ... :bleh:

Ik heb ondertussen nog iemand bekeert en die in de AT-thread gekregen :naughty::roftl: En de "waar luister je naar"-thread beetje 'bevuild' :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ehmmm ja ik was op msn (ben nog), was omkleden, spullen inpakken in kadopapier voor londonboy en ik was op de wc en ik was even eten scoren.

Dus:bleh:

 

Dat kan gebeuren :bleh:

Link to comment
Share on other sites

:woot_jump:

 

Alles nog ok met je?

 

Ja prima! Heb ponden besteld voor london. Heb wat dingen op de post gedaan. En op briljante plan gekomen om een nieuwe mooie jas te kopen.

En daarvoor heb ik de hulp ingeroepen van collega (diezelfde die zaterdag op bezoek was). Dus woensdag gaan we nieuwe jas scoren voor mij! Voordat we moeten werken.:thumb_yello:

 

En jij, gaat al wat beter?

Link to comment
Share on other sites

Ja prima! Heb ponden besteld voor london. Heb wat dingen op de post gedaan. En op briljante plan gekomen om een nieuwe mooie jas te kopen.

En daarvoor heb ik de hulp ingeroepen van collega (diezelfde die zaterdag op bezoek was). Dus woensdag gaan we nieuwe jas scoren voor mij! Voordat we moeten werken.:thumb_yello:

 

En jij, gaat al wat beter?

 

:thumb_yello:

 

Bwa ja, gaat wel ... Net een massage gehad omdat mijn nek beetje erg vast zit .. was wel leuk :blush-anim-cl::naughty:

 

Trouwens, zolang ik niet beweeg gaat het eigenlijk best wel goed hoor :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:thumb_yello:

 

Bwa ja, gaat wel ... Net een massage gehad omdat mijn nek beetje erg vast zit .. was wel leuk :blush-anim-cl::naughty:

 

Trouwens, zolang ik niet beweeg gaat het eigenlijk best wel goed hoor :roftl:

 

:floor: ja dat had ik je ook kunnen zeggen:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Eh ja beiden. Bedoelde bewegen, maar dat andere ook ja:roftl:

 

:naughty::mf_rosetinted:

 

Massage was niet van Mika trouwens :blush-anim-cl: maar sssssssst .. niet verder vertellen.. :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy