Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Schandalig. En dan vindt je het raar dat Mika soms eens deze kant op sneakt?:naughty:

 

Toen vond ik dat raar ja, toen was Jim er nog niet ... Of toch niet zoals nu in ieder geval :roftl:

 

Aan wie kan ik dat nou eens verklappen. :roftl:

 

Weet ik het? :roftl:

 

 

 

Pffff, mijn moeder kwam net achter mij staan en toen heb ik dit maar heel subtiel weggeklikt (denk niet dat ze het zou begrijpen :roftl:) waardoor dus mijn Jim-achtergrond zichtbaar werd .. Dat was ook niet zo goed .. :boxed: Ik moest mij maar eens 'nen echte' zoeken in plaats van zo'n onnozel kieken ... Ze snapt er niks van :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Toen vond ik dat raar ja, toen was Jim er nog niet ... Of toch niet zoals nu in ieder geval :roftl:

 

 

 

Weet ik het? :roftl:

 

 

 

Pffff, mijn moeder kwam net achter mij staan en toen heb ik dit maar heel subtiel weggeklikt (denk niet dat ze het zou begrijpen :roftl:) waardoor dus mijn Jim-achtergrond zichtbaar werd .. Dat was ook niet zo goed .. :boxed: Ik moest mij maar eens 'nen echte' zoeken in plaats van zo'n onnozel kieken ... Ze snapt er niks van :bleh:

 

Dan weet je het nu:wink2:

Vindt je het gek dat ik zoveel over hem "droom"?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Toen vond ik dat raar ja, toen was Jim er nog niet ... Of toch niet zoals nu in ieder geval :roftl:

 

 

 

Weet ik het? :roftl:

 

 

 

Pffff, mijn moeder kwam net achter mij staan en toen heb ik dit maar heel subtiel weggeklikt (denk niet dat ze het zou begrijpen :roftl:) waardoor dus mijn Jim-achtergrond zichtbaar werd .. Dat was ook niet zo goed .. :boxed: Ik moest mij maar eens 'nen echte' zoeken in plaats van zo'n onnozel kieken ... Ze snapt er niks van :bleh:

 

:floor: :floor:

Link to comment
Share on other sites

Ist nou nog niet duidelijk dan?

Ik probeer het al zo voorzichtig mogelijk te vertellen...:bleh:

 

Ik ook :bleh:

 

Het is niet omdat ik geen massage van Mika krijg dat we niet meer samen zijn hé :wink2: Zo erg is het met ons niet gesteld :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik zou een moord doen voor een massage van Mika. :mf_rosetinted:

 

Dat geloof ik best :mf_rosetinted: Ze mogen er wezen :naughty::mf_rosetinted:

 

Maarja, hij was er even niet en ik had pijn en Jim had niks te doen en tja .. dan gebeurt dat wel eens :roftl: (ofja, is eigenlijk de eerste keer, maar kom :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Dat geloof ik best :mf_rosetinted: Ze mogen er wezen :naughty::mf_rosetinted:

 

Maarja, hij was er even niet en ik had pijn en Jim had niks te doen en tja .. dan gebeurt dat wel eens :roftl: (ofja, is eigenlijk de eerste keer, maar kom :bleh:)

 

Als ie niet wil, kan ik hem ook een massage geven hoor :das: Ik heb een cursus gedaan :das:

Link to comment
Share on other sites

Als ie niet wil, kan ik hem ook een massage geven hoor :das: Ik heb een cursus gedaan :das:

 

:roftl: Ik zal 'm eens langssturen dan :bleh:

(op dit moment ben ik niet echt in staat massages te geven :boxed: alleen te krijgen :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Dames, ik ga mijn bedje weer opzoeken.

Interview af, dus ik heb mijn best weer gedaan vandaag!:thumb_yello:

Vind ik dan.

:naughty:

 

Morgen wordt even niet leuk, vrees ik. Maargoed, tis minder dan 2 uur als even meezit. Even door die zure appel heen bijten.:shocked:

 

Trusten en tot morgen (lees: vandaag):thumb_yello:

 

X

Link to comment
Share on other sites

Dames, ik ga mijn bedje weer opzoeken.

Interview af, dus ik heb mijn best weer gedaan vandaag!:thumb_yello:

Vind ik dan.

:naughty:

 

Morgen wordt even niet leuk, vrees ik. Maargoed, tis minder dan 2 uur als even meezit. Even door die zure appel heen bijten.:shocked:

 

Trusten en tot morgen (lees: vandaag):thumb_yello:

 

X

 

Slaap goed!

 

En succes morgen!

 

En denk aan E-bay, als het kan :naughty:

 

Byebye....

Link to comment
Share on other sites

Dames, ik ga mijn bedje weer opzoeken.

Interview af, dus ik heb mijn best weer gedaan vandaag!:thumb_yello:

Vind ik dan.

:naughty:

 

Morgen wordt even niet leuk, vrees ik. Maargoed, tis minder dan 2 uur als even meezit. Even door die zure appel heen bijten.:shocked:

 

Trusten en tot morgen (lees: vandaag):thumb_yello:

 

X

 

Voor straks welterusten Biekje :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ebay hou ik in de gaten, gaat goedkomen.

School is ook goedgekomen gelukkig.

En nu lekker vrij vandaag en morgen:thumb_yello:

Alleen wat vragen bedenken voor een interview en juridische vragen doorsturen naar een docent:thumb_yello:

 

Hoest daar Bienie?

Link to comment
Share on other sites

Biekje! :boing:

 

Merci .. het is bijna afgelopen :biggrin2:

 

Hier alles ok .. ben een halve dag bezig geweest met iets wat uiteindelijk totaal geen zin had, maarja :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Biekje! :boing:

 

Merci .. het is bijna afgelopen :biggrin2:

 

Hier alles ok .. ben een halve dag bezig geweest met iets wat uiteindelijk totaal geen zin had, maarja :roftl:

 

Hihi ja 1 uur en 18 minuten :)

Gaat goedkomen!!!:thumb_yello:

 

Wat heb je gedaan dan?

 

Ik ben naar kapper geweest:blink:

Link to comment
Share on other sites

Hihi ja 1 uur en 18 minuten :)

Gaat goedkomen!!!:thumb_yello:

 

Wat heb je gedaan dan?

 

Ik ben naar kapper geweest:blink:

 

Hoop het :biggrin2:

 

Nou, ik dacht van: ik maak mijn myspace-fotomappen van Mika & AT openbaar, zodat iedereen die foto's gewoon kan bekijken .. Alleen was die map van Werchter helemaal nog niet in orde, stonden nog niet alle foto's in en aangezien ik dat in 2 keer heb gemaakt moest alles eigenlijk nog gesorteerd worden en opnieuw genummerd enzo .. En dat heeft best wel even geduurd .. Verder heb ik dan nog een map gemaakt met mijn collectie en daarvoor moest ik ook nog wat foto's maken enzo .. Dus zet ik dat alles online, blijkt nu dat je mappen sowieso niet openbaar worden als je een privéprofiel hebt, ookal heb je ingesteld dat iedereen die mag bekijken ... :roftl:

 

Leuk :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hoop het :biggrin2:

 

Nou, ik dacht van: ik maak mijn myspace-fotomappen van Mika & AT openbaar, zodat iedereen die foto's gewoon kan bekijken .. Alleen was die map van Werchter helemaal nog niet in orde, stonden nog niet alle foto's in en aangezien ik dat in 2 keer heb gemaakt moest alles eigenlijk nog gesorteerd worden en opnieuw genummerd enzo .. En dat heeft best wel even geduurd .. Verder heb ik dan nog een map gemaakt met mijn collectie en daarvoor moest ik ook nog wat foto's maken enzo .. Dus zet ik dat alles online, blijkt nu dat je mappen sowieso niet openbaar worden als je een privéprofiel hebt, ookal heb je ingesteld dat iedereen die mag bekijken ... :roftl:

 

Leuk :mf_rosetinted:

 

Nouja het is in ieder geval uitgezocht nu:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy