Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heey!! Ja wel goed! :thumb_yello:

Vandaag de hele dag gefilmd (in de regen :sad), dus het was een erg vermoeiende maar vooral ook erg leuke dag! :biggrin2

 

Hoe is het met jou?

 

Gezellig :bleh:

Maar goed dat het toch leuk was :wink2:

 

Bwa ... heb al betere dagen gehad :wink2: Maar komt wel goed :mf_rosetinted:

 

 

Deze zijn trouwens (dankzij Biekje) van mij :boing:

e13a_1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Ja, alleen mn voeten zijn nog steeds ijsklompjes! :naughty:

 

 

Hmm wat komt goed, wat nu niet zo goed is?

 

Oei :roftl:

 

 

Ja nou, het feit dat ik door een paard omver gelopen ben en mij dat niet zo goed bekomen is .. :bleh:

 

Tof!!

Gefeliciteerd!! :thumb_yello::biggrin2:

 

:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Oei :roftl:

 

 

Ja nou, het feit dat ik door een paard omver gelopen ben en mij dat niet zo goed bekomen is .. :bleh:

 

oooooow ik heb dat verhaal niet echt meegekregen, klein beetje alleen.. maar kut zeg! :thumbdown: Heb je er nog iets aan over gehouden?

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted:

Het wort hier steeds gezelliger met graftakken die het verband van hun benen trekken en hun avondmaaltijd expres omhoog gaan zitten werken....TIJDENS mijn maaltijd :puke: En nu zit ze te stamelen "wat heb ik mezelf toch aangedaan?" Tja....wat doe je ONS aan?

 

Deze zijn trouwens (dankzij Biekje) van mij :boing:

e13a_1.JPG

GAAF!! Ik ga zo een nieuwe zoekpoging wagen hoor, eventuele resultaten worden u meegeddeeld!

Link to comment
Share on other sites

oooooow ik heb dat verhaal niet echt meegekregen, klein beetje alleen.. maar kut zeg! :thumbdown: Heb je er nog iets aan over gehouden?

 

Tja, veel verhaal is er ook niet .. gewoon bam, de grond op .. :boxed::roftl:

 

Ben op mijn schouder terechtgekomen en die is niet ok .. heb ik nog steeds last van .. En mijn knie ligt open en is blauw, en mijn andere knie is ook blauw (denk dat het paard die nog geraakt heeft ofzo) dus daar heb ik ook last van. Gisteren had ik ook enorm nekpijn, maar dat is vandaag wel zo goed als over (gelukkig).

 

Denk dat het dat zo'n beetje is .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted:

Het wort hier steeds gezelliger met graftakken die het verband van hun benen trekken en hun avondmaaltijd expres omhoog gaan zitten werken....TIJDENS mijn maaltijd :puke: En nu zit ze te stamelen "wat heb ik mezelf toch aangedaan?" Tja....wat doe je ONS aan?

 

 

GAAF!! Ik ga zo een nieuwe zoekpoging wagen hoor, eventuele resultaten worden u meegeddeeld!

 

Anouk!! :boing:

 

Het wordt daar ook met de dag gezelliger volgens mij :roftl:

 

 

:biggrin2: Echt wel hé ...

Ik ben benieuwd :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Goedenavond lieve kijkbuiskindertjes :mf_rosetinted

Het wort hier steeds gezelliger met graftakken die het verband van hun benen trekken en hun avondmaaltijd expres omhoog gaan zitten werken....TIJDENS mijn maaltijd :uk: En nu zit ze te stamelen "wat heb ik mezelf toch aangedaan?" Tja....wat doe je ONS aan?

 

Ligt er nog zo'n persoon bij!? :shocked:

:huglove:

hoi hoi!

 

Tja, veel verhaal is er ook niet .. gewoon bam, de grond op .. :boxed::roftl

 

Ben op mijn schouder terechtgekomen en die is niet ok .. heb ik nog steeds last van .. En mijn knie ligt open en is blauw, en mijn andere knie is ook blauw (denk dat het paard die nog geraakt heeft ofzo) dus daar heb ik ook last van. Gisteren had ik ook enorm nekpijn, maar dat is vandaag wel zo goed als over (gelukkig).

 

Denk dat het dat zo'n beetje is .. :roftl:

 

Oef! Nou dat lijkt me wel genoeg! :blink::naughty: Je hebt wel vaak pech zeg! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Anouk!! :boing:

 

Het wordt daar ook met de dag gezelliger volgens mij :roftl:

 

 

:biggrin2: Echt wel hé ...

Ik ben benieuwd :mf_rosetinted:

 

Het wordt hier zéker met de dag gezelliger!!! Echt, we zitten van ellende de godganse dag met een koptelefoon op. Zelfs de verpleging kan haar irritatie niet meer binnenhouden en begint snauwerig te reageren.Logisch ook wel, het is knap irritant om dingen 14 keer uit te leggen zonder dat er naar je geluisterd gaat worden. Het is echt zó irritant, de verpleging kan tenminste nog weglopen voor dat gezeur, wij zitten er er de hele dag tussenin:boxed: Het lijkt wel of het opname na opname erger wordt met de figuren naast me, hoewel dit niet snel te overtreffen is. Gisteravond begon ze weer tegen me dat ik eens rekening moest houden met anderen. Heb meteen mn licht uitgeknald en ben vervolgens over haar licht gaan zeuren:naughty:Ik heb dat licht niet nodig want heb die laptop en die geeft natuurlijk ook zoveel licht dat het arme mensje niet kan slapen......Ze kan de pot op. Zolang zij tijdens het ontbijt stoma's gaat verzorgen, tijdens het avondeten met grof geweld haar maaltijd terug naar de oorspronkelijke afzender stuurt en voor de rest de hele dag over ALLES klaagt, mag ik mn laptop wel gebruiken...:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Oef! Nou dat lijkt me wel genoeg! :blink::naughty: Je hebt wel vaak pech zeg! :thumbdown:

 

Ja, het gaat niet goed de laatste tijd :boxed: Vraag me af hoe het komt ..

Heb jaren niks aan de hand gehad, en nu ... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Het wordt hier zéker met de dag gezelliger!!! Echt, we zitten van ellende de godganse dag met een koptelefoon op. Zelfs de verpleging kan haar irritatie niet meer binnenhouden en begint snauwerig te reageren.Logisch ook wel, het is knap irritant om dingen 14 keer uit te leggen zonder dat er naar je geluisterd gaat worden. Het is echt zó irritant, de verpleging kan tenminste nog weglopen voor dat gezeur, wij zitten er er de hele dag tussenin:boxed: Het lijkt wel of het opname na opname erger wordt met de figuren naast me, hoewel dit niet snel te overtreffen is. Gisteravond begon ze weer tegen me dat ik eens rekening moest houden met anderen. Heb meteen mn licht uitgeknald en ben vervolgens over haar licht gaan zeuren:naughty:Ik heb dat licht niet nodig want heb die laptop en die geeft natuurlijk ook zoveel licht dat het arme mensje niet kan slapen......Ze kan de pot op. Zolang zij tijdens het ontbijt stoma's gaat verzorgen, tijdens het avondeten met grof geweld haar maaltijd terug naar de oorspronkelijke afzender stuurt en voor de rest de hele dag over ALLES klaagt, mag ik mn laptop wel gebruiken...:mf_rosetinted:

 

:thumbdown:

Maar zeker gewoon doen wat je wil hoor .. ze zeurt toch, dus dan kan je beter dingen aan het doen zijn die je leuk vindt :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, het gaat niet goed de laatste tijd :boxed: Vraag me af hoe het komt ..

Heb jaren niks aan de hand gehad, en nu ... :blink:

 

Je bent de schade aan het inhalen ofzo? :blink:

Laten we er een andere draai aan geven: Je hebt nu even wat meer pech, maar dat is dan gelijk voor de rest van je actieve ruitercarrière genoeg. Hierna gebeurt er nooit meer wat :thumb_yello:

 

Ik zoek verder hoor, kwam even iets fijns van Snow Patrol tegen:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Je bent de schade aan het inhalen ofzo? :blink:

Laten we er een andere draai aan geven: Je hebt nu even wat meer pech, maar dat is dan gelijk voor de rest van je actieve ruitercarrière genoeg. Hierna gebeurt er nooit meer wat :thumb_yello:

 

Ik zoek verder hoor, kwam even iets fijns van Snow Patrol tegen:blush-anim-cl:

 

Daar heb ik ookal aan zitten denken :blink:

Maar ik vind jouw benadering veel leuker :mf_rosetinted:

 

:roftl: En toen bleef je even hangen natuurlijk .. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga even op de bank kruipen! Heb t ijskoud en ben doodop!

Misschien dat ik er zo nog even ben, want ik kan toch ook echt niet zonder de MFC! :wub2: (op zulke momenten zou ik graag een laptop hebben! :sad:)

:bye:

 

:sad:

Hopelijk tot zo!

(laptop is inderdaad een handig iets :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Avond dames! :bye:

Mis ik José nu al voor de tweede avond achter elkaar? :tears:

 

Hoe is het hier?

 

Kaatje :boing:

 

Blijkbaar ... Maar ik ben er nog? :mf_rosetinted::bleh:

 

Hetzelfde als daarstraks .. :naughty: Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy