Jump to content

Dutch Thread Part 26


Biekje

Recommended Posts

Nou dan wat?

 

Ik ga 'm echt geen bericht sturen hoor, hij denkt nu al dat ik gek ben :roftl:

Misschien houd ie juist wel van kleine gekke Belgische stalkertjes:das:Weet jij veel:lmfao:

:roftl: Ik kan het mij niet voorstellen...

 

Ik ook niet. Moet ik toch maar eens gaan proberen dan:das:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik bedoelde niet dat we van gesprek moeten veranderen (uh, jullie)

Jullie kunnen er ook niks aan doen! Ik bedoel maar, jullie zijn vrouwen! En als de meerderheid het over rokende crushes wil hebben, dan doen ze dat toch? Ik bedoel ik ben een van de euh... 6 of 7 mensen die meedoet aan het gesprek. Wat heb ik dan te zeggen? :wink2:

 

Btw, ik ga toch! :bye:

 

Uhuh. :mf_rosetinted: Doei. :bye:

 

Moet je je voorstellen dat je met zo'n asbak moet zoenen. Ieeewl.:boxed:

Ah bah! :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Misschien houd ie juist wel van kleine gekke Belgische stalkertjes:das:Weet jij veel:lmfao:

 

Moest dat echt zo zijn zal ie er vast wel genoeg hebben :roftl:

 

 

 

En ik ben geen stalker :boxed:

Kan ik toch niks aan doen dat ie mij als vriend toevoegt? Normale reactie is dan om af en toe wat van je te laten horen lijkt mij? Maar blijkbaar denk ik alleen zo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bienie is cool :mf_rosetinted:

 

 

 

:roftl:

Bienie is maf. En lief:mf_rosetinted:

Moest dat echt zo zijn zal ie er vast wel genoeg hebben :roftl:

 

 

 

En ik ben geen stalker :boxed:

Kan ik toch niks aan doen dat ie mij als vriend toevoegt? Normale reactie is dan om af en toe wat van je te laten horen lijkt mij? Maar blijkbaar denk ik alleen zo :roftl:

 

Maar, de meeste sterren checken hun myspace zelden, om maar even een Mika en MGMT te noemen:thumbdown:En als ze het al doen, doen ze niet veel.

Link to comment
Share on other sites

Bienie is maf. En lief:mf_rosetinted:

 

 

Maar, de meeste sterren checken hun myspace zelden, om maar even een Mika en MGMT te noemen:thumbdown:En als ze het al doen, doen ze niet veel.

 

:shocked: Dank je :roftl:

 

Maar hij is geen ster :mf_rosetinted: En hij is zowat elke dag online :roftl: En hij weet hoe de antwoordknop werkt, want dat heeft ie al gedaan .. Dus hij kan het wel ... :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Waar zijn mijn manieren? Vergeet ik welterusten te zeggen! Nou, bij deze dan: welterusten

Welterusten kleine Markie!:naughty:

Dank je

 

Maar hij is geen ster En hij is zowat elke dag online En hij weet hoe de antwoordknop werkt, want dat heeft ie al gedaan .. Dus hij kan het wel ... :mf_rosetinted:

Oh...oke..

Welterusten terug. :naughty: Slaap lekker. En de rest ook, ik ga. :bye:

 

Welterusten kleine Rebecca!:naughty:

 

Ik peer em ook, want ik moet nog geschiedenis huiswerk maken, bedenk ik me nu:blink:

Trusten alvast!:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oh...oke..

 

Ik peer em ook, want ik moet nog geschiedenis huiswerk maken, bedenk ik me nu:blink:

Trusten alvast!:huglove:

 

En toen was ze uitgepraat ... :roftl:

 

 

Slaap goed!

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Is dat een pompidompom van "ik heb niets te doen"?

Of is het een pompidompom omdat je ook een vrouw bent? Neeeee, je ontkomt er niet aan hoor! Volgens mij voelde je je gewoon aangesproken door mijn post (BEWARE OF THE WHITE LETTERS! :roftl:)

pompidompom omdat ik ook nog eens langskom en me vervolgens volkomen genegeert voel:tears:

Link to comment
Share on other sites

Vooral als je naar school moet fietsen, en t'is glad en overal ligt sneeuw, en je ontdekt dat die weg naar school net een hindernisbaan is met al die drempels en schuine kleine bochten:thumbdown:

Onze halve klas was te laat, maar ik ben voor t eerst niet gepleerd:bleh:

 

Oh, en mn crush rookt, altijd leuk om zulke dingen uit te vinden:boxed:

ik moest met mijn fiets naar de bushalte, spekglad daar, en onderweg, om zeven uur smorgens,een uur waarop er amper auto's gereden hebben,en de auto's die er gereden hebben zorgen dan ook nog eens voor zo'n drab:thumbdown:

 

rokers,dat zijn officieel mn grootste afknappers:bleh:

Link to comment
Share on other sites

waauw, je merkt me op??:shocked::shocked:

 

 

 

 

:naughty::naughty:

 

Ik had al lang wat tegen je gezegd :mf_rosetinted:

 

 

En voor de rest ... tja ... ben niet zo spraakzaam .. sorry ...

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

**** zeg, ben ik eens een keer niet ziek met een concert, is degene waarmee ik ga ineens strontberoerd:shocked: Straks ga ik het missen, dat MAG niet, ik heb er net zo'n zin in.....:boxed:

Nee zeg, ze moet maar gewoon beter worden vannacht want ik zou niet weten met wie ik anders zou moeten reizen......:blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy