Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Anouk!:wb2:

 

Hahaa, dat vind jou klinkt ook behoorlijk...saai.

maar geloof me, als je het 'Ornette Coleman Trio' hoort heb je liever ranzige cake :nughty:

Nou maak je me toch benieuwd. Het is dat het geluid van mn laptop niet meewerkt vanavond, anders was ik even Youtube gaan doorspitten....:naughty:

 

Ik heb deze account helemaal uitgekeken

Ik heb gekeken hoe hoog een WAO-uitkering is staat er±

De jonggehandicaptenkorting is in 2009: 678 euro. is niet zo hoog vind ik

Ik krijg inclusief loonheffing bijna 900 euro per maand aan Wajong-uitkering bij een 100% afkeuring. De jonggehandicaptenkorting is maar iets vaags, daar heb je volgens mij als jonggehandicapte sowieso recht op, ongeacht je percentage afkeuring. Maar die regels zijn erg ingewikkeld, ik zie wel wat er gestort wordt en als ik op een of andere manier meer kan krijgen dan gaan we daarvoor (bijvoorbeeld via de nu uitgeklede Regeling Bijzondere Teruggaven van de Belasting, dat je een deel van de kosten die je door ziekte extra maakt tov anderen (bijvoorbeeld niet vergoede medicijnen, hulpmiddelen enzovoort)....

 

Tot 8.15u :boxd:

 

 

 

Ik had het over het feit dat iedereen hier zowat depressief was .. Lijkt me niet omdat ik weggegaan ben :rotl:

Oei, dan heb je nog wel even voor de boeg....Denk niet dat ik al die tijd op ga blijven, gezien mijn huidige toestand:teehee:

En dat kan je nou wel denken, maar er lijkt wel degelijk een verband te bestaan tussen het aantal depressies en jouw afwezigheid hier.....:naughty:

 

I'm still alive :mf_rosetited:

Carina!!!!!!! :bow::wink2:Hoe staat t leven?

 

Leuke foto Anouk!

 

Avond meiden! :bong: Leuk dat het hier weer gezellig druk is.

Jaja, dat is niet iets vanzelfsprekends de laatste tijd geloof ik he? Leuk dat je je ook even hier meldt!!

Link to comment
Share on other sites

Dat heb je meestal bij een nachtdienst ja :mf_rosetinted:

 

:mf_rosetinted:

Oh ja joh?

 

 

 

:roftl:

 

Hij heeft verdimme Lonely Alcoholic gedaan!!! :boxed:

 

:roftl: En daar zijn vooral de thuisblijvers erg blij mee. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hij heeft verdimme Lonely Alcoholic gedaan!!! :boxed:

 

Ik had het wel gedacht .. de rotzak ..

 

:roftl:

 

oh my gawd, en je bent vandaag toch ook online geweest? wil je dan niet overdag slapen?:boxed:

 

Is mijn eerste nacht .. dan gaat dat niet .. Morgen slaap ik wel overdag :wink2:

 

Oei, dan heb je nog wel even voor de boeg....Denk niet dat ik al die tijd op ga blijven, gezien mijn huidige toestand:teehee:

En dat kan je nou wel denken, maar er lijkt wel degelijk een verband te bestaan tussen het aantal depressies en jouw afwezigheid hier.....:naughty:

 

Als in: als ik er niet ben zijn mensen niet depressief?

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

oh my gawd, en je bent vandaag toch ook online geweest? wil je dan niet overdag slapen?:boxed:

 

Toen ik nog nachtdiensten deed (toen ik nog werkte....goh, klinkt wel erg bejaard zeg :lmfao:) had ik altijd meer moeite met het van de nacht terug naar de dag dan andersom. Het kostte me totaal geen moeite om na n nachtdienst (bijna) de hele dag op te blijven, maar de pest was altijd dat je na 2 of 3 dagen weer een vroege dienst had....dat was dan iets minder, dan was ik zo brak als een dooie eend:boxed:

Mijn nachtdiensten waren eigenlijk best leuk vaak, tenminste, op de oncologische afdeling. Als het rustig was (en dat was t daar vaak wel) kon je lekker op de dagbehandeling voor aan de afdeling in een luxe stoel hangen en n beetje dvd kijken ofzo. Op de chirurgische afdeling was er niets aan, en ook het feit dat de meeste mensen 's morgens vroeg stierven (zo rond zes uur ofzo) was een nadeel, zo vlak voor het einde van je dienst om 8:15 uur kreeg je t dan nog even heel druk :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Carina!!! :boing:

Alles goed?

 

Hoe ging t vandaaaaaag? :biggrin2:

 

:boing:

 

:roftl::wub2:

 

Ik heb mn presentaties overleefd, en ging eigenlijk prima!! Nu donderdag mijn echte eindgesprekken nog en dan ben ik officieel klaar... :aah:

 

Hij heeft verdimme Lonely Alcoholic gedaan!!! :boxed:

 

Dat was te verwachten natuurlijk... Hopelijk is er beeldmateriaal van!!!

Link to comment
Share on other sites

Nou maak je me toch benieuwd. Het is dat het geluid van mn laptop niet meewerkt vanavond, anders was ik even Youtube gaan doorspitten....:naughty:

 

Nou, ben blij! :biggrin2:

Ik zal het uit proberen te leggen

 

men neme;

 

Geen dirigent

Geen enig andere vorm van 'n leidend persoon

Een boel muziek instrumenten

Mensen die die instrumenten niet/nauwelijks kunnen bespelen

Iemand die aftelt

3...

2...

1...

En dan allemaal door elkaar precies dat ene spelen wat jij leuk vind, en vooral NIET letten op het ritme van je buurman/vrouw

 

voila :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Toen ik nog nachtdiensten deed (toen ik nog werkte....goh, klinkt wel erg bejaard zeg :lmfao:) had ik altijd meer moeite met het van de nacht terug naar de dag dan andersom. Het kostte me totaal geen moeite om na n nachtdienst (bijna) de hele dag op te blijven, maar de pest was altijd dat je na 2 of 3 dagen weer een vroege dienst had....dat was dan iets minder, dan was ik zo brak als een dooie eend:boxed:

Mijn nachtdiensten waren eigenlijk best leuk vaak, tenminste, op de oncologische afdeling. Als het rustig was (en dat was t daar vaak wel) kon je lekker op de dagbehandeling voor aan de afdeling in een luxe stoel hangen en n beetje dvd kijken ofzo. Op de chirurgische afdeling was er niets aan, en ook het feit dat de meeste mensen 's morgens vroeg stierven (zo rond zes uur ofzo) was een nadeel, zo vlak voor het einde van je dienst om 8:15 uur kreeg je t dan nog even heel druk :sneaky2:

 

Ohja, dat hebben we hier dus ook (niet dat er hier mensen sterven hoor :bleh:), een tijd terug hebben ze besloten dat ze van de intensieve diensten hun stalen wel al om 6u kunnen sturen .. Heb je dus de hele nacht gewerkt (of ben je wakker geweest in ieder geval, je mag wel slapen maarja ..) en dan kijk je uit naar het einde van je werkdag en dan krijg je ineens nog zo'n 30 stalen ofzo rond je nek :boxed:

Link to comment
Share on other sites

:roftl::wub2:

 

Ik heb mn presentaties overleefd, en ging eigenlijk prima!! Nu donderdag mijn echte eindgesprekken nog en dan ben ik officieel klaar... :aah:

 

 

 

Dat was te verwachten natuurlijk... Hopelijk is er beeldmateriaal van!!!

 

Zie je wel, jij had het ook verwacht ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Toen ik nog nachtdiensten deed (toen ik nog werkte....goh, klinkt wel erg bejaard zeg :lmfao:) had ik altijd meer moeite met het van de nacht terug naar de dag dan andersom. Het kostte me totaal geen moeite om na n nachtdienst (bijna) de hele dag op te blijven, maar de pest was altijd dat je na 2 of 3 dagen weer een vroege dienst had....dat was dan iets minder, dan was ik zo brak als een dooie eend:boxed:

Mijn nachtdiensten waren eigenlijk best leuk vaak, tenminste, op de oncologische afdeling. Als het rustig was (en dat was t daar vaak wel) kon je lekker op de dagbehandeling voor aan de afdeling in een luxe stoel hangen en n beetje dvd kijken ofzo. Op de chirurgische afdeling was er niets aan, en ook het feit dat de meeste mensen 's morgens vroeg stierven (zo rond zes uur ofzo) was een nadeel, zo vlak voor het einde van je dienst om 8:15 uur kreeg je t dan nog even heel druk :sneaky2:

 

:roftl: De meeste mensen stierven rond 6 uur? :aah:

Mij lijkt dat inderdaad ook moeilijker, is net zoiets als vanuit Nederland naar amerika...dat gaat vrij makkelijk. Ga je dan weer naar huis moet je veel meer wennen...

Link to comment
Share on other sites

:roftl: En daar zijn vooral de thuisblijvers erg blij mee. :naughty:

 

Je zou er bijna van gaan drinken :roftl:

 

:rftl: :wub2:

 

Ik heb mn presentaties overleefd, en ging eigenlijk prima!! Nu donderdag mijn echte eindgesprekken nog en dan ben ik officieel klaar... :ah:

 

 

 

Dat was te verwachten natuurlijk... Hopelijk is er beeldmateriaal van!!!

 

Goed gedaan!

Kan niet wachten tot er vids komen...

 

Nou, ben blij! :biggrin2:

Ik zal het uit proberen te leggen

 

men neme;

 

Geen dirigent

Geen enig andere vorm van 'n leidend persoon

Een boel muziek instrumenten

Mensen die die instrumenten niet/nauwelijks kunnen bespelen

Iemand die aftelt

3...

2...

1...

En dan allemaal door elkaar precies dat ene spelen wat jij leuk vind, en vooral NIET letten op het ritme van je buurman/vrouw

 

voila :wub2:

 

Dat klinkt heel interessant. Ik begrijp dat je erg blij bent met je prijs :teehee:

Link to comment
Share on other sites

:roftl :wub2

 

Ik heb mn presentaties overleefd, en ging eigenlijk prima!! Nu donderdag mijn echte eindgesprekken nog en dan ben ik officieel klaar... :aah:

 

Goed man!!! :thumb_yello:

 

Nou, ben blij! :biggrin2:

Ik zal het uit proberen te leggen

 

men neme;

 

Geen dirigent

Geen enig andere vorm van 'n leidend persoon

Een boel muziek instrumenten

Mensen die die instrumenten niet/nauwelijks kunnen bespelen

Iemand die aftelt

3...

2...

1...

En dan allemaal door elkaar precies dat ene spelen wat jij leuk vind, en vooral NIET letten op het ritme van je buurman/vrouw

 

voila :wub2:

 

T erge is dus dat t eigenlijk supergoeie muzikanten zijn. :roftl:

 

Je zou er bijna van gaan drinken :roftl:

 

Ja man. T is dat ik geen alcohol in huis heb. Wel snoep, dat werkt ook. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goed man!!! :thumb_yello:

 

 

 

T erge is dus dat t eigenlijk supergoeie muzikanten zijn. :roftl:

 

 

 

Ja man. T is dat ik geen alcohol in huis heb. Wel snoep, dat werkt ook. :roftl:

 

Zeg dat nou niet, m'n chocola is op :hoover:

Link to comment
Share on other sites

 

Dat klinkt heel interessant. Ik begrijp dat je erg blij bent met je prijs :teehee:

 

Ja nou ik wil niet ondankbaar klinken, al is dat nou nog vrij moeilijk :teehee:

maar ik ben meer excited over t feit dat IK gewonnen heb bij t vriendje van Wouter Hamel:wub2:, en dat de gitarist wist wie 'linde' was toen ie op de facebook van Winfried zat en zag 'linde de kort heeft 2 cd's van het blablabla trio gewonnen!' en zei 'Rory xegt grappig. Ornette is de "uitvinder" van de free jazz en het begrip Harmolodic. Ik ben erg benieuwd wat Linde er van gaat vinden. '' :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Mij lijkt dat inderdaad ook moeilijker, is net zoiets als vanuit Nederland naar amerika...dat gaat vrij makkelijk. Ga je dan weer naar huis moet je veel meer wennen...

 

Dat hoeft niet per se... Normaal gezien is het makkelijker om van oost naar west te reizen... Maar ikzelf heb geen enkel probleem gehad met west-oost, terwijl oost-west nog steeds een drama is :blink: Over het algemeen is het zo dat de ene kant beter gaat dan de andere, maar welke kant dat is verschilt dus per persoon :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou ik wil niet ondankbaar klinken, al is dat nou nog vrij moeilijk :teehee:

maar ik ben meer excited over t feit dat IK gewonnen heb bij t vriendje van Wouter Hamel:wub2:, en dat de gitarist wist wie 'linde' was toen ie op de facebook van Winfried zat en zag 'linde de kort heeft 2 cd's van het blablabla trio gewonnen!' en zei 'Rory xegt grappig. Ornette is de "uitvinder" van de free jazz en het begrip Harmolodic. Ik ben erg benieuwd wat Linde er van gaat vinden. '' :wub2:

 

omg! :aah::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Ja nou ik wil niet ondankbaar klinken, al is dat nou nog vrij moeilijk :teehee:

maar ik ben meer excited over t feit dat IK gewonnen heb bij t vriendje van Wouter Hamel:wub2:, en dat de gitarist wist wie 'linde' was toen ie op de facebook van Winfried zat en zag 'linde de kort heeft 2 cd's van het blablabla trio gewonnen!' en zei 'Rory xegt grappig. Ornette is de "uitvinder" van de free jazz en het begrip Harmolodic. Ik ben erg benieuwd wat Linde er van gaat vinden. '' :wub2:

 

Ik weet niks van free jazz, en ik geloof dat ik dat ook zo wil houden :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy