Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ben ik nu ook de eerste die weer wakker is? :shocked:

 

goeiemoggel!

 

Nee hoor! Ik was al lang wakker!

Ik mocht van mezelf gwn nog niet direct op het forum, kwestie dat ik ook eens iets nuttigs doe zo af en toe :roftl:

 

Hoi iedereen :bye: ik heb wat filmpjes gevonden op youtube van London gisteren: http://www.youtube.com/user/lozzington90. Kijk vooral
:roftl:

 

Toch wel spijtig dattie het niet voortzet, zeker nu dat hij strijkers bijheeft!

Heeft hij dat eigenlijk al vaak gespeeld?

 

Cool! :roftl: Volgens mij doet ie t gewoon expres. :mf_rosetinted: Bij elke show gaat er wel iets fout. :bleh:

 

Hihi, ik heb hetzelfde ook al zitten denken. He likes to tease!

Link to comment
Share on other sites

Cool! :roftl: Volgens mij doet ie t gewoon expres. :mf_rosetinted: Bij elke show gaat er wel iets fout. :bleh:

 

aww, zou het?!

Dat lijkt me zo stom, nog stommer dan die codes waar NOG STEEDS niks van op ms staat :boxed:

 

Als het zo doorgaat duurt t niet lang meer of Wouter haalt 'm in :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor! Ik was al lang wakker!

Ik mocht van mezelf gwn nog niet direct op het forum, kwestie dat ik ook eens iets nuttigs doe zo af en toe :roftl:

 

 

 

Toch wel spijtig dattie het niet voortzet, zeker nu dat hij strijkers bijheeft!

Heeft hij dat eigenlijk al vaak gespeeld?

 

 

 

Hihi, ik heb hetzelfde ook al zitten denken. He likes to tease!

 

Iets nuttigs doen... Oh ja, eigenlijk zou ik nu een paper moeten schrijven. :fisch:

 

Geen idee eigenlijk of ie t al vaker heeft gespeeld... Vast wel, toch?

 

:roftl:

 

aww, zou het?!

Dat lijkt me zo stom, nog stommer dan die codes waar NOG STEEDS niks van op ms staat :boxed:

 

Als het zo doorgaat duurt t niet lang meer of Wouter haalt 'm in :mf_rosetinted:

 

Vast niet, maar t valt wel op dat ie elk concert minstens één keer fout begint. Maar dat vind ik eigenlijk wel schattig. :wub2:

 

Jaa, die codes... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Iets nuttigs doen... Oh ja, eigenlijk zou ik nu een paper moeten schrijven. :fisch:

 

Geen idee eigenlijk of ie t al vaker heeft gespeeld... Vast wel, toch?

 

:roftl:

 

 

Geen idee, er zijn iig niet zo gigantisch veel filmpjes van als van zeg maar 'grace kelly' :roftl:

Maar ik vind het echt één van zijn beste nummers, dus hij mag het van mij best wel vaker spelen. En als hij het verkeerd inzet zal het wel niet iets zijn dat hij vaak doet zeker?

Link to comment
Share on other sites

Geen idee, er zijn iig niet zo gigantisch veel filmpjes van als van zeg maar 'grace kelly' :roftl:

Maar ik vind het echt één van zijn beste nummers, dus hij mag het van mij best wel vaker spelen. En als hij het verkeerd inzet zal het wel niet iets zijn dat hij vaak doet zeker?

 

Das waar ja.

Dit is natuurlijk ook nooit een single geweest, maar ik denk dat ie t miss lastiger vindt ofzo (anders zou ie het vast niet verkeerd inzetten). :naughty:

Maar als t nooit live gespeeld zou zijn, dan zou daar op t forum vast al wel over geklaagd zijn. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Das waar ja.

Dit is natuurlijk ook nooit een single geweest, maar ik denk dat ie t miss lastiger vindt ofzo (anders zou ie het vast niet verkeerd inzetten). :naughty:

Maar als t nooit live gespeeld zou zijn, dan zou daar op t forum vast al wel over geklaagd zijn. :roftl:

 

Ja dat denk ik nu ook wel. Het is vast al wel gespeeld. Het mag gewoon vaker van mij :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zit vol goeie plannen :mf_rosetinted:

 

 

 

 

 

 

 

De uitvoering blijft alleen nogal eens achterwege :blush-anim-cl:

 

LOL. :roftl:

 

Dat komt me bekend voor. :naughty:

 

 

(Zoals het plan dat ik had om vandaag hard aan mn paper te gaan werken. :fisch:)

Link to comment
Share on other sites

Mja en mijn plan om om half één stipt door te gaan :roftl:

 

Hehehe... MFC zorgt er nog wel eens voor dat plannen veranderen. :naughty:

 

 

dude, onze tags slaan echt 3x nergens op :roftl:

 

Joh, echt? :roftl:

 

Ik snap ze ook niet echt allemaal eigenlijk. :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

dude, onze tags slaan echt 3x nergens op :roftl:

 

Dat is een feit. Moet dat dan?

 

Hehehe... MFC zorgt er nog wel eens voor dat plannen veranderen. :naughty:

 

 

Ik heb het al gemerkt ja, maar nu ga ik toch eens stillekesaan door.

 

Tot later mensen :bye:

Link to comment
Share on other sites

naah, ik snap alleen 'hallo aardlingen' niet.. als heb ik al een vaag vermoeden van wie die Tagg is :roftl:

 

Die snap ik ook niet nee, maar ik denk dat ik ook wel weet wie die geschreven heeft. :roftl:

En die laatste snap ik ook niet. :blink:

 

Dat is een feit. Moet dat dan?

 

 

 

Ik heb het al gemerkt ja, maar nu ga ik toch eens stillekesaan door.

 

Tot later mensen :bye:

 

Byebye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Die snap ik ook niet nee, maar ik denk dat ik ook wel weet wie die geschreven heeft. :roftl:

En die laatste snap ik ook niet. :blink:

 

:

 

mmmm, die laatste... ik heb geen fláuw idee wie die gemaakt zou kunnen heben :teehee::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Hahaa! Dat is 'n lang verhaal :teehee:

of nou, eigenlijk niet zo heel lang...maar ik durf t niet zo goed zomaar hier open en bloot te posten... je weet immers maar nooit :mf_rosetinted::wub2:

 

Lol, dat is miss wel verstanding, met internet weet je t nooit. :naughty:

Maar ik ben nu wel nog nieuwsgieriger. :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Lol, dat is miss wel verstanding, met internet weet je t nooit. :naughty:

Maar ik ben nu wel nog nieuwsgieriger. :mf_rosetinted:

 

Haha, het is echt iets totaal niet echt interesants hoor. Voor mij wel, maar voor jou niet..denk ik :naughty: Ik vertel t nog wel 'ns, ooit...:teehee::wink2:

Link to comment
Share on other sites

Haha, het is echt iets totaal niet echt interesants hoor. Voor mij wel, maar voor jou niet..denk ik :naughty: Ik vertel t nog wel 'ns, ooit...:teehee::wink2:

 

LOL. Dan hoor ik t nog wel eens. Ooit. :mf_rosetinted:

 

 

Maar nu ga ik proberen toch wat aan mn paper te werken... En omdat dat blijkbaar niet opschiet als ik op MFC zit, ga ik hier maar even weg... :bleh:

 

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

LOL. Dan hoor ik t nog wel eens. Ooit. :mf_rosetinted:

 

 

Maar nu ga ik proberen toch wat aan mn paper te werken... En omdat dat blijkbaar niet opschiet als ik op MFC zit, ga ik hier maar even weg... :bleh:

 

 

:huglove:

 

Heel verstandig!

Succes!

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy