Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Nee dat haal ik ook niet meer in huis hoor, dan zijn de spreekwoordelijke rapen helemáál gaar :boxed:

Maar wij hebben hiertegenover een shoarmazaak en op 200m afstand een snackbar. De shoarmatent verkoopt kipvleugels en kipklufjes, de snackbar kipnuugets en kipcorn. Dan weet jij wel hoe laat het is :boxed:

 

 

Dat zou zeker gaaf zijn! Heb je Kaatjes aanbod gelezen? Dat zou ik echt gaaf vinden, zou een hoop gesjor enzo schelen en bovendien lijkt het me erg gezellig.Zij heeft dezelfde smaak wel zo'n beetje:naughty:

 

Onverstandig doen rules! Bovendien moet ik nog cd's rippen (the kooks en de nieuwe van sigur ros, kon t niet laten om m toch te kopen) dus tja, dan zit ik toch adchter de pc....

 

Ooooh haal nooit te veel kip in huis!! Dat is echt niet goed voor je!! :boxed: Gevaarlijk als je zo dichtbij zoveel verschillende soorten kip kan halen!!

 

 

Ja ik zag het van Kaatje! Dat zou super zijn he! Een stuk makkelijker! En dan scheur ik je wel door het park heen! :roftl:

 

 

Ik zou nu op zich ook wel moeten slapen.. maar heb er helemaal geen zin in! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik ga weer naar mijn bedje toe, toch wat moeiiger dan ik dacht..

 

Alvast welterusten allemaal :huglove:

Slaap lekker en tot snel maar weer!!

Sweet dreams! :huglove:

Ooooh haal nooit te veel kip in huis!! Dat is echt niet goed voor je!! :boxed: Gevaarlijk als je zo dichtbij zoveel verschillende soorten kip kan halen!!

 

 

Ja ik zag het van Kaatje! Dat zou super zijn he! Een stuk makkelijker! En dan scheur ik je wel door het park heen! :roftl:

 

 

Ik zou nu op zich ook wel moeten slapen.. maar heb er helemaal geen zin in! :naughty:

We hebben al zes kippen in de achtertuin lopen, daar is hij ook echt gek op. Maar dan op een gode manier, het is erg schattig om hem met n kip te zien kroelen :wub2:

Link to comment
Share on other sites

We hebben al zes kippen in de achtertuin lopen, daar is hij ook echt gek op. Maar dan op een gode manier, het is erg schattig om hem met n kip te zien kroelen :wub2:

 

Hahaha ik zie al voor me hoe hij er achter aan rent! :roftl:

Zolang het maar bij kroelen blijft he.. :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha ik zie al voor me hoe hij er achter aan rent! :roftl:

Zolang het maar bij kroelen blijft he.. :shocked:

 

Ja hou op zeg..... :boxed:

Als ie dát maar uit zn hoofd laat opeten bedoel ik dan he, ik ben onschuldig en naïef :bleh::mf_rosetinted:

 

Weet je trouwens al meer over dat werk?

*oja.....werk...ik zou allang moeten slapen of op zn minst die pc uitgezet hebben:blink:*

Link to comment
Share on other sites

Ja hou op zeg..... :boed:

Als ie dát maar uit zn hoofd laat opeten bedoel ik dan he, ik ben onschuldig en naïef :bleh::mf_rosetinted:

 

Weet je trouwens al meer over dat werk?

*oja.....werk...ik zou allang moeten slapen of op zn minst die pc uitgezet hebben:blink:*

 

:roftl: ik weet ook niet wat ik er mee bedoelde.. ik zie het allemaal niet voor me in ieder geval! :roftl:

 

Jaa ik ga morgen bellen, en waarschijnlijk ga ik donderdag al beginnen! (en anders begin ik volgende week.. dus :thumb_yello: ) Eindelijk kan ik weer wat gaan doen! jeeej! Ik hou niet van stilzitten.. en dat heb ik nu toch al enkele weken gedaan! :blink:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: ik weet ook niet wat ik er mee bedoelde.. ik zie het allemaal niet voor me in ieder geval! :roftl:

 

Jaa ik ga morgen bellen, en waarschijnlijk ga ik donderdag al beginnen! (en anders begin ik volgende week.. dus :thumb_yello: ) Eindelijk kan ik weer wat gaan doen! jeeej! Ik hou niet van stilzitten.. en dat heb ik nu toch al enkele weken gedaan! :blink:

 

Vertel mij wat, stilzitten zuigt..... Heb t meer dan 4,5 jaar gedaan en ook al loop ik mezelf enigszins voorbij, dit is zoveel beter, nu voel ik me tenminste niet meer zo nutteloos. Van dat thuiszitten werd ik zoooo down, iedereen leefde zn leven en t mijne stond echt gewoon helemaal stil. Kan niet zeggen dat t nu echt vergelijkbaar is met dat van leeftijdgenoten, die zijn bezig met kinderen krijgen of op zn minst trouwen en ik ben t huis nog niet eens uit :boxed:

Maar ach, ik ben allang blij dat ik niet meer hele dagen slaap en krom lig van de pijn:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Vertel mij wat, stilzitten zuigt..... Heb t meer dan 4,5 jaar gedaan en ook al loop ik mezelf enigszins voorbij, dit is zoveel beter, nu voel ik me tenminste niet meer zo nutteloos. Van dat thuiszitten werd ik zoooo down, iedereen leefde zn leven en t mijne stond echt gewoon helemaal stil. Kan niet zeggen dat t nu echt vergelijkbaar is met dat van leeftijdgenoten, die zijn bezig met kinderen krijgen of op zn minst trouwen en ik ben t huis nog niet eens uit :boxed:

Maar ach, ik ben allang blij dat ik niet meer hele dagen slaap en krom lig van de pijn:thumb_yello:

 

Jaaa je bent er in ieder geval weer wat op vooruit gegaan! Gelukkig!! Nou is het voor mij wel anders, uiteraard.. ik heb vakantie.. maar ook meer gedwongen dat dat ik het echt zelf wilde.. en na een paar weken heb je het toch echt wel gehad hoor! Zeker als de rest om je heen allemaal geen vakantie heeft! :thumbdown: Ik begrijp je frustratie wel een beetje van het thuiszitten!

Is er een kans dat je over niet al te lange tijd het huis uit gaat?

Link to comment
Share on other sites

Jaaa je bent er in ieder geval weer wat op vooruit gegaan! Gelukkig!! Nou is het voor mij wel anders, uiteraard.. ik heb vakantie.. maar ook meer gedwongen dat dat ik het echt zelf wilde.. en na een paar weken heb je het toch echt wel gehad hoor! Zeker als de rest om je heen allemaal geen vakantie heeft! :thumbdown: Ik begrijp je frustratie wel een beetje van het thuiszitten!

Is er een kans dat je over niet al te lange tijd het huis uit gaat?

 

Nou, dan zouden we toch eerst een huis moeten hebben....en het lijkt soms wel of ik de enige van ons twee ben die zich daarmee bezig houd.....Dat vind ik irritant, ik ben niet degene die dat zou moeten doen aangezien ik geen geld heb. En we zijn er niet uit waar we gaan wonen, ik wil bij mn moeder in de buurt blijven, niemand weet beter wat ik mankeer dan zij. Zij weet wat er aan de hand is en wat ze moet doen in geval van nood. Mn schoonmoeder zegt dat ze ook altijd klaar staat voor me maar die onderschat het soms. Als ik 40graden koorts heb zegt die rustig 'neem lekker een paracetamolletje en ga maar naar bed, dan is t morgen over'.....Tja, werkte dat maar zo makkelijk.....Ook met die afweerstoornis, ik moet uitkijken bij verkouden mensen enzo en sommige dingne zijn gewoon onverstandig voor mij en die mijd ik liever, zoals bejaardenhuizen (daar zitten heel wat vieze beestjes die me ziek zouden kunnen maken) en ook mn kleine neefje als hij snotterig is. En dan zeg ik dat en dan is het 'O maar Jens wordt niet ziek van je hoor'....Nee, maar ik wel van hem :boxed: en dat is het hele punt.....

Nu ik werk wil ik zeker in deze regio blijven. Gerard zegt dan 'ja maar dan moet ik altijd met de auto naar mn werk' maar dat doet ie toch wel....Ook als hij op 10 minuten van zn werk zou wonen zou hij nog met de auto gaan. Ik ga wel fietsen als het even kan en niet te hard waait, gelijk een beetje fysio voor mn longen. En ik moet om 8uur beginnen, hij om half 9 en 's ochtends maakt dat halve uur heel veel uit.....

Bovendien, ik vind de mentaliteit in Rhoon walgelijk. Ons kent ons en dat zullen we weten ook....je kan daar niet naar de winkel gaan zonder bekenden tegen te komen en er wordt altijd geroddeld...Ik vind het daar te klein, houd niet van dat ons kent ons gebeuren en de helft van de inwoners is van die (misplaatste) kouwe kak:boxed:

Link to comment
Share on other sites

hmmm dat verhaal van huizen zoeken ken ik ergens van!! :fisch: Misschien houden mannen gewoon niet van huizen zoeken!

En begrijpelijk dat je dicht bij je moeder wilt blijven wonen, als er dan iets is kan ze makkelijk even overkomen!

Hehe he lijkt er op dat jullie nog wat dingen moeten uitvechten voordat jullie kunnen samenwonen! :blink: Maar ik kan je vertellen.. dat soort problemen heb ik nu ook! Ik woon dan al wel samen.. maar we willen verhuizen.. maar waarheen is een groot probleem.. :roftl: Het liefst zou ik gewoon in Apeldoorn blijven, maar Jerry gaat straks in Leiden studeren.. en ik ga straks in Deventer werken.. hmmz daar moeten wat consessies gemaakt worden! :mf_rosetinted:

 

Trouwens!! Echt mooie bedels!! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

hmmm dat verhaal van huizen zoeken ken ik ergens van!! :fisch Misschien houden mannen gewoon niet van huizen zoeken!

En begrijpelijk dat je dicht bij je moeder wilt blijven wonen, als er dan iets is kan ze makkelijk even overkomen!

Hehe he lijkt er op dat jullie nog wat dingen moeten uitvechten voordat jullie kunnen samenwonen! :blink Maar ik kan je vertellen.. dat soort problemen heb ik nu ook! Ik woon dan al wel samen.. maar we willen verhuizen.. maar waarheen is een groot probleem.. :roftl Het liefst zou ik gewoon in Apeldoorn blijven, maar Jerry gaat straks in Leiden studeren.. en ik ga straks in Deventer werken.. hmmz daar moeten wat consessies gemaakt worden! :mf_rosetinted

 

Trouwens!! Echt mooie bedels!! :wub2

 

Irritant he? Ik wil dat toch niet voor niets? HIJ is gezond en onafhankelijker....Als ik gezond zou zijn zou het me niet eens zoveel uitmaken. Maar ik heb vroeger ooit gezegd dat ik NOOIT van zn levensdagen in Rhoon zou gaan wonen (of we moeten het huis van zn ouders kunnen kopen ofzo maar dat gaat met een enkel salarisje niet lukken......:boxed:) en daar moet ik nu voor boeten. Hij kijkt eerst naar de plaats, dan pas naar het huis. Terwijl ik zoiets heb van 'als het huis helemaal naar je zin is maakt het niet zoveel uit waar je woont'. Maargoed, ik geloof dat ik wat volwassener ben ofzo, al ben ik de jongste van ons twee. Zal wel komen door wat ik heb meegemaakt, ziek zijn en de dood in ogen kijken heeft een ander mens van me gemaakt, maar goed je zou denken dat hij daar toch dicht genoeg bij staat.....Als het nog lang duurt en hij gaat echt geen moeite doen dan schrijf ik me wel in bij de gemeente Dordt, voor een huurhuisje ofzo. Omdat ik ziek ben kom ik in aanmerking voor sociale huur (omdat ik onder t minimumloon zit) en dat zijn eigenlijk nog de beste en leukste huisjes ook hier in Dordt. En ik weet zeker dat als ik dat doe, hij binnen no time bij me in wil trekken maar helaas, dat mag niet volgens de regels......

Echt, op zich gaat t prima tussen ons, anders hadden we t in onze situatie ook niet al bijna 9 jaar volgehouden, maar af en toe zou ik m een schop onder zn kont willen geven om ook eens ergens moeite voor te doen... Het is zo erg dat ie toen hij vorig jaar naar Thailand op vakantie ging, zn moeder de inentingen geregeld heeft....:blink::boxed:Die vindt dat dan leuk om te doen, maar zo krijg je dus wel een verwende zoon.........Toen hij hier voor t eerst mee moest helpen in huis van mij (toen mn ouders op vakantie waren) wist ie niet eens hoe de stofzuiger werkte......Kijk, best als je zo af en toe je kind wat geregel ofzo uit handen neemt, maar dit is toch wel een beetje van de gekken.....

 

Maar ik ga zo langzaam aan toch mn bed maar eens in. Over precies 5 uur gaat mn wekker weer :boxed:

Slaap lekker voor later en tot morgen meis!!

Sweet mikadreams!:huglove:

 

 

Owwww, hoe hper waren we vorige week om deze tijd......*zucht*

Link to comment
Share on other sites

Hahaha ik moest zo lachen om het stofzuiger gedeelte! :roftl: Dat is echt heel erg! :roftl: En op zich was het aan het begin, toen Jerry en ik gingen samenwonen ook zo! Hij deed nooit de huishoudelijke dingen, dus dat moest ie allemaal leren! Ook het koken enzo.. zucht.. achja.. nu kan ie het ondertussen wel! :naughty:

 

Maar wat kut is dat hij niet bij je mag intrekken bij die huisjes met sociale huur!! Wat is dat nou weer voor belachelijk Hollands iets!! :boxed: Hmm je zou er moe van worden.. hier in dit landje!!

 

Ik ga zo ook maffen! Al heb ik er helemaal geen zin in! En als ik denk aan vorige week word ik weer helemaal hyper... tis echt heel erg! :wub2:

 

Slaap lekker!! En werk ze morgen!!

:huglove: XX

Link to comment
Share on other sites

MIKA this is another post u SHOULD'T read! its a surprise...

so get out of here now....

 

 

 

thanks :blush-anim-cl:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

so the LA peeps... plan to meet a day before Mikas birthday for a get together... just to see eachother and have fun :)

i thought we could make a big colourfull sign for mikas birthday...take a group pic with it.... and than post it here on the day of his birthday :D

 

now what i think is.... why not everyone try do something like that!

MEET eachother! make a fun day together and do the sign thing :)

 

so if we will have many group pix like that from all kinds of countries it will be nice.... like we celebrate mikas birthday all around the world :thumb_yello:

 

hope u like the idea.... lol if not than..... oh well! i tried! :bleh:

 

 

Zo, wat denken jullie ervan?:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Goedenmorgen :mf_rosetinted:

 

Had post van Mika ...

Herinner me helemaal niet dat ik mij daar ooit voor opgegeven heb?

Maar waarschijnlijk zal dit automatisch gaan (of zijn ze daar nu mee bezig), sinds dit toch het officiële forum is ...

 

Starrats: je sig is :thumb_yello:

 

 

Edit; ow, en die van mij ligt eruit ... :tears:

Link to comment
Share on other sites

Post van mika, doe maar weer luxe!!! :D

 

Trouwens heb een hele domme vraag (jawel!) maar heeft een van jullie een idee of hij dit jaar enigszins in of in de buurt komt van Nederland? I WANT MORE!

 

Kan er ook niks aan doen hé :roftl:

 

Ik zou het niet kunnen zeggen, na juli is er (bij mijn weten) nog niks bekend, dus ...

 

Hoi :mf_rosetinted:

 

Haai Sky :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy