Jump to content

patricia4u

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

 

Ohja! Nu weet ik het weer.

 

Ach ja, die hebben ook geld nodig he:naughty:

Ohja? Volg je een opleiding ofzo?

 

 

 

Nou, ik ben n paar VWO vakken aan het doen, wat best wel n beetje genant is aangezien ik 22 ben :biggrin2: maar dan kan ik volgend jaar naar de universiteit

 

Kan je gratis parkeren daar? Dan ga ik ook met de auto, kan ik daar tenminste in zitten als het -1 wordt haha

Link to comment
Share on other sites

maken we allemaal alvast een sneeuwbal...en als hij naar buiten komt...allemaal tegelijk gooien :P..hahaha nee grapje ;)..

 

we kunnen wel een grote sneeuwpop maken met zijn alle :P..

 

eerst maar is afwachten of het wel ECHT gaat sneeuwen hahaha...denk dat t wel meevalt :P..

Link to comment
Share on other sites

Kan je gratis parkeren daar? Dan ga ik ook met de auto, kan ik daar tenminste in zitten als het -1 wordt haha

 

Jij zwakkeling:mf_rosetinted: Ik zal er blijven zitten tot ik aan de grond vastvries:mf_rosetinted:

 

maken we allemaal alvast een sneeuwbal...en als hij naar buiten komt...allemaal tegelijk gooien :P..hahaha nee grapje ;)..

 

we kunnen wel een grote sneeuwpop maken met zijn alle :P..

 

eerst maar is afwachten of het wel ECHT gaat sneeuwen hahaha...denk dat t wel meevalt :P..

 

Piet heeft altijd gelijk, het is Piet Paulusma after all:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Nou, ik ben n paar VWO vakken aan het doen, wat best wel n beetje genant is aangezien ik 22 ben :biggrin2: maar dan kan ik volgend jaar naar de universiteit

 

Kan je gratis parkeren daar? Dan ga ik ook met de auto, kan ik daar tenminste in zitten als het -1 wordt haha

 

Das toch niet genant? Is toch juist goed van je!:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Das toch niet genant? Is toch juist goed van je!:biggrin2:

 

Ja is ook zo maar ik had t wellicht n paar jaar eerder kunnen bedenken :aah:

 

 

Als het -1 is ga zelfs ik als vegetarier wel bij die Mac friet eten :roftl:

 

Ik had allemaal leuk outfits bedacht maar met die kou heeft dat ook weinig zin....

Link to comment
Share on other sites

Als het -1 is ga zelfs ik als vegetarier wel bij die Mac friet eten :roftl:

 

Ik had allemaal leuk outfits bedacht maar met die kou heeft dat ook weinig zin....

 

Doe een Mika:roftl:

 

Mja dat heb ik ook, ik denk dat ik toch maar een dikke trui aandoe:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

So whats happening my dutch tulips?

 

A few of us are still hoping and praying they get to win tickets. The other ones are preparing themselves, I just saw a pic of Patricia4u's dress at Twitter: really awesome!

 

http://twitpic.com/td8y4 - oh and this pic was made when the glue wasn't dry yet

about 4 hours ago from TwitPic

Link to comment
Share on other sites

A few of us are still hoping and praying they get to win tickets. The other ones are preparing themselves, I just saw a pic of Patricia4u's dress at Twitter: really awesome!

 

http://twitpic.com/td8y4 - oh and this pic was made when the glue wasn't dry yet

about 4 hours ago from TwitPic

 

The only thing I've ever won was coffee. And I don't drink coffee:aah:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy