Jump to content

Hello fellow fans

Raakor

Recommended Posts

Posted

Hi everyone!

So here I am finally joining MFC , wished I would have joined it way before, but now I realized it was worth joining the fan site too. :-J

First time I heard about Mika was back in 2008 when my english teacher played music as she used to so "Love today" came up, I liked it very much, but months passed till I heard "Rain" on the radio and since then I've fallen in love with MIKA's music and eventually got a big crush on my hero MIKA...

:mikadas:

• Replies 15
  • Created
  • Last Reply
Posted

Hej! :bye:

Kul att se någon mer från Sverige här, vi är inte så många.

Lovar att du inte kommer att ångra att du blev medlem, mitt bäst val någonsin. :teehee:

Posted
Hej! :bye:

Kul att se någon mer från Sverige här, vi är inte så många.

Lovar att du inte kommer att ångra att du blev medlem, mitt bäst val någonsin. :teehee:

Ha ha! ja, de värkligen värt de :naughty: jag bor i göteborg, du då? synd att de så få svenskar... :blink:

Posted
Ha ha! ja, de värkligen värt de :naughty: jag bor i göteborg, du då? synd att de så få svenskar... :blink:

Skåne :wink2: Jo, men det är väl för att Mika tyvärr är ganska glömd här :/ Var du på spelningen i Köpenhamn förresten? (:

Posted

Kul! nej, jag var inte där och jag önskar så mycket att han ska komma snart till sverige igen!

Posted
Kul! nej, jag var inte där och jag önskar så mycket att han ska komma snart till sverige igen!

Synd, men förhoppningsvis så kommer han till Sverige snart. Kanske nu i sommar redan! :teehee:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

Privacy Policy