Jump to content

Mika @ Festival Les Voix du Gaou - Toulon (France)


Yoppappop

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

i'll try....

yes, a security guard almost insulted him saying he assumes to be a big popstar cancelling 4 gigs over 5!

and they kept on saying to fans that he had gone but it was not possible because it is a sort of island, the only way to go out is across a bridge, and that bridge was blocked, so....not possible for him to have gone!

 

anyway, she's disappointed not to have met him, but so happy she met other mfcers!

 

now,

as a pay,

will you please post me the best link to see mika and allegra singing together?

please?

 

 

thanks! i'm sorry but i was too tired to translate this! ^^

I was very angry against the serurity agent! if he don't like mika, it's his prblem but he don't have to denigrate him! :sneaky2:

oh and i have the confirmation that he really leave the place few minutes after the gig, someone had see the car and some people takes pics of it so...i was wrong! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

It was meant to be that way : if he hadn't left the "island" before everybody, he would have had to spend the night there signing things... For all the people that were there !! It just wasn't the best event to get signs and pics, i guess...

Link to comment
Share on other sites

hi!

i would like to speak in french cause i'm too bad in english to explain that....

ce soir la, nous pensons bien que mika et le groupe sont partis immediatemment(il y avait des rumeurs concernant le groupes,mais il semblerait qu'ils soient tous parti ensemble);pour ces raisons:plusieurs agents(dont certains vraiment cool et sympathique au point de dire qu'ils ont ete francs avec nous) nous ont confirme le depart de trois voitures des les dernieres minutes du concert,lorsque tout le monde attendait le "rappel" qui n'a jamais lieu pour mika!nous n'avons pas vu de voiture "particuliere" par la suite!

la sortie de l'ile se faisant par un seul pont,etroit,ils sont partis immediatemment pour ne pas etre bloque comme ce fut le cas jusqu'a point d'heure pour nombre d'entre nous!!

d'autres agents nous ont belle et bien dit que le site n'est pas prevu pour faire des seances de dedicace,donc ce ne fut pas prevu par mika sur ce soir la!

pour notre part,mon mari et moi-meme sommes vraiment sur qu'ils sont partis immediatemment,nous avons attendu le depart des equipes de securite(50personnes tout de meme!!!!);

l'ile fut boucle,les vip quitterent la tente de reception et les camion de materiel sortirent,puis les poubelles...mais rien d'autres!!

voila pour mes premieres explication(je suis la perruque blonde....lol);je vous en dit plus plus tard et transmet mes photos des que je peux!

bonne soiree!

fanny and the lollipop's family

Link to comment
Share on other sites

Sorry, I have to write it in french too..

 

C'est vrai qu'on aurait dû y penser et partir direct nous aussi :boxed: Enfin bon, on aura sûrement d'autres occasions!

Mais comme disait Eva, il a vraiment abusé le gars de la sécurité :shocked: "Ok il chante bien mais bon.. Il a fait un seul album, on le connait depuis même pas 6 mois, c'est pas une star non plus!" -_- et d'ajouter "si vous saviez pourquoi il a vraiment annulé.." J'ai halluciné quoi :biggrin2: J'vois pas pourquoi il serait informé des éventuelles réelles raisons qu'on ne connaitrait pas :biggrin2: C'est ridicule de lancer des rumeurs dans ce genre :annoyed_h4h:

 

 

And as said Robertina, it was really moving to see him as the elder brother.. Soooo cute!

Link to comment
Share on other sites

hi!

i would like to speak in french cause i'm too bad in english to explain that....

ce soir la, nous pensons bien que mika et le groupe sont partis immediatemment(il y avait des rumeurs concernant le groupes,mais il semblerait qu'ils soient tous parti ensemble);pour ces raisons:plusieurs agents(dont certains vraiment cool et sympathique au point de dire qu'ils ont ete francs avec nous) nous ont confirme le depart de trois voitures des les dernieres minutes du concert,lorsque tout le monde attendait le "rappel" qui n'a jamais lieu pour mika!nous n'avons pas vu de voiture "particuliere" par la suite!

la sortie de l'ile se faisant par un seul pont,etroit,ils sont partis immediatemment pour ne pas etre bloque comme ce fut le cas jusqu'a point d'heure pour nombre d'entre nous!!

d'autres agents nous ont belle et bien dit que le site n'est pas prevu pour faire des seances de dedicace,donc ce ne fut pas prevu par mika sur ce soir la!

pour notre part,mon mari et moi-meme sommes vraiment sur qu'ils sont partis immediatemment,nous avons attendu le depart des equipes de securite(50personnes tout de meme!!!!);

l'ile fut boucle,les vip quitterent la tente de reception et les camion de materiel sortirent,puis les poubelles...mais rien d'autres!!

voila pour mes premieres explication(je suis la perruque blonde....lol);je vous en dit plus plus tard et transmet mes photos des que je peux!

bonne soiree!

fanny and the lollipop's family

 

ah finally we here from you :P

Link to comment
Share on other sites

Hi catherine,croce,lollypop,yoppappop,violet_sky and the others!:wink2:

i post my pics in my album;see it on myspace(the link is here http://www.myspace.com/mikaacupofteaplease);

they're two albums,i'll put videos after(cause they aren't good and i'll make a medley from those);

tell me what you think about my pics(but taken with a phone);

bye!

fanny and the lollipop's family

Link to comment
Share on other sites

AW! I wish my mum was still around to ask about Toulon. She went there when she was 18. She would have enthused about that trip. Pity she passed away just as Mika hit our ears! She would have adored his piano playing talents and no doubt thought he was "a lovely young man"

;O( Shari

Link to comment
Share on other sites

AW! I wish my mum was still around to ask about Toulon. She went there when she was 18. She would have enthused about that trip. Pity she passed away just as Mika hit our ears! She would have adored his piano playing talents and no doubt thought he was "a lovely young man"

;O( Shari

 

aww that's pretty sad :(

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Yoppappoples photos sont géniales et de bonne qualité!

J'y étais aussi j'ai pu en prendre quelques unes et j'ai essayé de faire des vidéos...

 

the pics are great,i was there and i've put some pix,i also tried to make some videos...

 

http://just-nel.over-blog.net/

Coucou Nellllllllll!!!!!!!!!!!!!!!

 

Welcome!!! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy